[25. Bölüm]

2.7K 120 132
                                    

Selamm

Nasılsınız?

Sınır:50 oy 100 yorum

iyi okumalar

.....

Sabah erkenden kalkıp duşa girmiştim. Duştan sonra kıyafetlerimi giyip evden hızla çıkmıştım. Saçımı sadece kurutup, bağlamıştım. Tarayamamıştım. Çünkü şuan işime geç kalıyordum.

Hızlı adımlarımın ardından sonunda gelmiştim. Kapıyı ittirip içeri girdiğimde Zeliha Teyze yerleri süpürüyordu. Beni görünce gülümsedi.

"Günaydın kızım."dediğinde bende gülümsedim.

"Günaydın Zeliha Teyze. Siz bırakın ben süpürebilirim."dediğimde başıyla onaylayıp sandalyeye oturdu. Yaşı biraz geçtiği için çok çabuk yoruluyordu.

Yerleri süpürmeye devam ederken Zeliha Teyze'de gelen müşteriler ile ilgileniyordu.

Sonunda süpürmem bitince bende sandelyeye oturdum.

"Çok yoruldun mu kızım?"diyerek sordu Zeliha Teyze.

"Yok. Zaten uzun sürmedi."dedim.

Biraz daha oturduktan sonra müşterilerin gelmesiyle iş başına geri dönmüştük.

🖇️🖇️

Sonunda akşam olmuştu. Bugün yorucu geçmişti benim için. Çünkü bayağı bir müşteri gelmişti. Çantamı askılıktan alıp Zeliha Teyze'ye döndüm.

"Ben çıkıyorum Zeliha Teyze. İyi akşamlar."dedim ceketimi giyerek.

"İyi akşamlar kızım."dediğinde dükkandan çıktım.

Havada kararmıştı. Ceketime daha çok sarılıp eve doğru ilerledim. Evimin olduğu sokağa girince rahatlamıştım. Çantamdan anahtarımı çıkarıp evimin bahçesine girdim. Kapıya doğru ilerleyip anahtar ile kapıyı açtım. İçeri girip ceketimi ve çantamı vestiyere bıraktım. Ayakkabılarımı da çıkarıp terlik giydim.

Koltuğa oturup,kafamı geriye yasladım. Telefonumu alıp bildirim var mı,diye kontrol ettim. Yoktu. Devran olsaydı, bildirimler durmazdı.

İç sesime göz devirerek telefonuma bakmaya devam ettim. Devran'la ilgili hiçbir şey duymak istemiyordum. O da sana bayılıyordu zaten.

Telefonumu kapatıp televizyonumu açarak mutfağa girdim. Kendime bir şeyler hazırlasam güzel olacaktı.

🖇️🖇️

Yazarın Anlatımından

Devran sabahın erken saatlerinde şirkete geçmiş, toplantılarına katılmıştı. Daha sonra dosyalarına gömülmüştü.

BİR GECE ANSIZIN/ YARI TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin