Selammmm
Nabersiniz??
Aslında bölümü iki gün sonra atmayı planlıyordum fakat size dayanamadım.
Bölümlere sınır koyacağım. Çünkü kitap öyle daha çok büyüyor.
Sınır:20 oy 20 yorum
Not: Sınır geçsin diye sadece harfler, nokta veya random atmanızı istemiyorum.
Satır araları yorumlar, bana gelen sorular olanları kabul ediyorum.
Hadi gencolar bölüme geçek.
İyi okumalar 🐾
...
Siz: Ne? Bela mısın lan sen?! Bıraksana peşimi. Ayağına kadar gelip özür dileyeceğimi söyledim.
05*********: Olsun. Seninle uğraşmak hoşuma gitti.
Siz: Bırak peşimi! Polise giderim.
05********: Git.
Siz: Ne? Nasıl ya? Senin beni tehdit etmen gerekiyor!
05*********: Oldu başka?!
Siz: O zaman ben polise gidiyorum.
05*********: Tamam. Benden de selam söyle, polisciklere
Siz: O zaman senin için yolun sonu. Ehehe.
05*********: Aynen aynen.
Mesajlaşmadan çıkıp koşarak çantamı aldım. Zaten üstüm giyinikti. Telefonumu da alıp evden çıktım. Koşarak arabama bindim.
Emniyet kemerimi takıp arabayı sürmeye başladım. Heyecanlıydım. Sonunda bu adamdan kurtuluyorduk. Çok şükür!
Karakolun olduğu sokağa dönecekken önüme çıkan siyah arabayla olduğum yerde şaşkınlıkla baktım.
Dikiz aynasından arkaya baktığımda arkamda da araba olduğunu gördüm. Sinirle emniyet kemerimi çıkarıp arabadan indim.
Önümde ki arabaya doğru yürümeye başladım. Arabanın yanına gelince sinirle camına vurdum.
Cam açılırken içindeki kişiye daha görmeden suratına bir tane yapıştırdım. Acı dolu bağrışı kulağıma gelirken saçımı düzelttim.
"Çık lan arabadan!"diye bağırdığımda arka kapı açıldı. Arkamı döndüğümde siyahlara bürünen adama baktım.
Bunlar neden siyah giyinmişler. Adam önünü ilikleyip bana döndü.
"İyi günler Çığlık Hanım."dediğinde kollarımı göğsümde doladım. "Ne istiyorsunuz? Şehir eşkiyaları gibi önümü kestiniz. İyi misiniz Allah'ın verdiği beyni kullanmayan salaklar?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR GECE ANSIZIN/ YARI TEXTİNG
Mystery / ThrillerGecenin bir yarısı arkadaşının hatası yüzünden hayatı kararan ya da aydınlanan bir kızın hikayesi. 📎 Şiddet İçerir! 📎 Küfür İçerir!