[20.BÖLÜM]

4.2K 183 60
                                    

Helllooo

Nasılsınız?

Sınır:100 oy 150 yorum

86K OLDUUKKK

TENKK YUU

İyi okumalar 🐾

...

Hastanenin soğuk duvarlarına yaşlanmış, gözlerimi yere sabitlemiştim.

Dört gün. Dört gündür Kurtuluş yanımızda değil hastane odalarındaydı.

Bu süreçte her gün yanına geliyorduk. Doktorların pek bir umudu yok gibi görünüyordu.

"Çığlık, iyi misin?"diyerek yanıma gelen Devran'a döndüm.

"İdare eder. Sen nasılsın?"dediğimde omuz silkti.

"İyi."dedi. Lakin iyi falan değildi. Beni ikna etmeye çalışır gibi duruyordu.

"Serkan nerede?"diye sordum. Gözlerini hastane koridorundan çekip bana döndü.

"Bir kaç işi vardı."dediğinde anlayış ile kafamı salladım.

"Hadi seni eve bırakayım. Yarın okul var. Kaç gündür gitmiyorsun. Eve gidip biraz dinlen."diyerek karşıma geçti.

Haklıydı. Uzun zamandır okula gitmiyordum ve eve gidip hazırlık yapmam gerekiyordu.

"Tamam."diyerek yaşlandığım duvardan ayrıldım. Devran önümde ilerlemeye başlayınca onunla birlikte ilerlemeye başladım.

Hastaneden çıktıktan sonra arabaya binip kemerimi taktım. Devran ise arabayı sürmeye başlamıştı.

Uzun bir sessizlik hâkimdi etrafta. Arabadan dışarıya bakıp insanlara bakıyordum. Kiminin yüzü gülüyor kimi ise telaşla etrafta geziniyordu.

Ben insanlara bakmaya devam ederken arabayı bir telefon sesi doldurdu.

Devran telefonu yanıtlayarak kulağına yasladı.

"..."

"Söyle Serkan."

"..."

"Kimmiş?"diyerek sinirle soludu. Merakla yerimden kıpırdadım.

"..."

"Şerefsiz! Tahmin etmek zor olmamalıydı. Tamam Serkan. Çığlık'ı eve bırakıp geliyorum."diyerek telefonu kapattı.

"Önemli bir şey yok, değil mi?"diye sordum. Bana kısa bir bakış atarak arabayı yavaşlattı.

"Serkan'ı vuran şerefsizlerin kimin iti olduğunu öğrendik sadece."dediğinde merakım daha da arttı.

BİR GECE ANSIZIN/ YARI TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin