Amiyane - 44

31.3K 1.7K 227
                                    

~

Kadının mızmızlanan sesini duyduğumuz da birbirimizden ayrıldık. Bize doğru geldini hissettiğimden kendimi iyice Kerim Ali'den çekip ona baktığımda bir eli karnında bize doğru geliyordu.

"Ya sen benimle gelsene, sana özel şeyler soracağım." Diyerek boşta savurduğu elini bana uzattı. Kadının sıcak yüzünün altında art niyet olduğunu düşünmediğimden elini tutup beni yönlendirmesine izin verdim.

"Sakın hangi büyü olduğunu söyleme, büyümüz bozulur." Diye arkamdan seslen Kerim Ali'nin sözlerine güldüm.

"Ya nazarım değecek sizi bak gör!" Diyerek elini köşedeki standa vurdu. "Sırrınızı söyle, Naptın keçi boku mu yedirdin?" Dediğinde kahkaha attım.

"Ya rahat bırak insanları!" Diyerek araya girdi Ferhat. "Kusura bakma kardeşim." Diyerek Kerim Ali'yle tokalaştı.

"Adınız neydi?" Diyerek gülümsedim.

"Tahmin et!" Diyerek güldü. O an aklıma Ferhat ile Şirin gelmesiyle gülümsedim.

"Şirin!"

"Yok Sultan!" Diyerek tekrar kahkaha attı ve o an Cennet mahallesine gönderme yaptığını anlayıp ben de güldüm. "Neşe ben!" Diyerek elini uzattığında elini sıktım.

"Kumru ben de." Dediğim anda gözleri ayrıldı ve yutkundu.

"Ferhat, canım kumru çekti." Dediğinde Ferhat ve Kerim Ali bize doğru gelmişlerdi. "Hadi gelin restoran katında güzel bir yer var oraya gidelim." Diyerek kolumu tuttu.

"Teşekkürler, biz alışveriş yapacağız." Diyerek arabayı gösterdim.

"Kız iki emzik almışsın sadece, geri inene kadar unutmazsın." Diyerek kolumu çekince güldüm.

"Kerim de dışarda yemeyi pek sevmez." Dediğimde gözleri Kerim Ali'ye gitti.

"Kerim beycim siz kumrunuzu yemişsiniz ama ikinciye yer vardır umarım." Diyerek tekrar güldüğünde eşi araya girdi.

"Neşe!" Dediğinde kadın gözlerini devirdi.

"Aç mısın canım?" Diyerek az önceki lafı umursamadan davet kısmına odaklandı.

"Şey... biraz." Diyerek gergince ona baktım.

"Kerim beycim siz de yemek yiyin biraz çok zayıfsınız." Diyerek geçmemizi işaret etti. "Kumru kız sen yoksa yemek yapmıyor musun adama?" Dediğinde kafamı olumsuzca salladım.

"Hamilelik sürecim de çok yapamadım."

"Bende yapamadım ama bak benimki 7 aylık Ferhat'ın ki 6 aylık." Diyerek kendi karnını işaret ettiğinde hafif kilolu eşine baktım. Arkamızdan Kerim Ali'yle birlikte geliyordu ve Kerim Ali'nin yanında kilolu duruyordu.

"Kaç yıllık evlisiniz?"

"7 yıl olacak gelecek ay." Diyerek derin bir nefes aldı.

"Bizim daha 1." Dediğimde şaşkınca kaşlarını kaldırdı.

"Tazesiniz ondan böyle." Diyerek asansörün önünde durdu. "Ferhat sen yürü biraz, Kerim Bey'in yanında babası gibi duruyorsun." Dediğinde adam duymuyor gibi Kerim Ali'yle konuşmaya devam etti. Ferhat onun bu konuşmalarına alışmış gibiydi. Kerim Ali saniyelik kadına bakıp tekrar ona bir şeyler söyleyen Ferhat'a döndü.

"Cinsiyeti ne?" Diyerek konuyu değiştirdiğimde iç çekip elini karnına götürdü. Yüzünden eksilmeyen gülüşü daha da genişledi.

"Bir kız bebek bekliyoruz. Bir oğlumuz  var adı Kaya. 4 yaşında şimdi babaannesiyle evde." Diyerek eliyle karnını okşadı. "Yani bir süredir orada kalıyoruz zaten." Dediğinde gülümsedim.

AmiyâneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin