Dannyho myseľ bola aj naďalej zaplnená situáciou z pred pár desiatkami minút. bolo to celé len divadlo a keď Danny príde domov otec mu to dá vyžrať? možno, že sa strachovali predsa len zbytočne. no aj tak si nemohol pomôcť a jeho myseľ sa neustále uberala tým smerom.
príjemné pradenie motoru pod Dannyho telom zrazu zastalo, čo ho prinútili zistiť čo sa stalo. zastali. a zastali na školskom parkovisku, ktoré bolo preplnené autami a prichádzajúcimi ľuďmi. ľuďmi z ich školy.
ľuďmi, ktorí Dannyho šikanovali, či ho inak znemožňovali.
drobné ruky sa začali chvieť a modrý pohľad sa začínal stávať nepritomným.
"Max ja to nezvládnem." priznal potichu mladší z dvojice. jeho dych sa viditeľne zrýchlil.
hnedý pohľad sa premiestnil na modroočkovu tvár. videl obavy, ktoré drobným vnútrom lomcovali a klamal by ak by tvrdil, že jeho obchádzali. Max sa necítil o nič sebaistejšie ako Danny, no snažil sa toho pocitu zbaviť.
sebe aj Dannymu niečo sľúbil a to niečo pred nimi ležalo akoby na dlani a Max nedovolí, aby im to pretieklo pomedzi prsty.
Dannyho hebkú tvár chytil do dlaní a otočil na seba. svetlo v aute osvetľovalo jeho tvár i oči, a Max si všimol tu utiahnutú modrú farbu, ktorej musel vrátiť jej sýtosť stoj čo stoj.
"pozri sa na mňa." prerušil ticho v aute Maxov hlas. jeho vibrácie na Dannyho pôsobili upokojujúco.
"tento večer je o nás Danny. len a len o nás." modré oči sa vpíjali do tých hnedých a ušká hltali každé novo vyslovené slovo.
"nedovolím, aby sa ti niečo stalo, sľubujem." povedal hnedooký. palcami ruky pomaly prechádzal po lícach menšieho z chlapcov.
Dannyho ruka prekryla tú Maxovu a viac si do nej vložila tvár.
"ja len nechcem, aby si si zničil všetko kvôli niekomu ako som..ja" dokončil Danny potichu a Maxove ruky na konci vety zo svojej tváre zložil.
Maxovo telo sa náhle nahlo dopredu a bez menšieho varovania spojilo tú trýznivú medzeru, ktorá ich pery od seba delila.
Dannyho Maxov čin zaskočil, no bozk mu bez premýšľania opätoval spolu s jeho prstami, ktoré vyhľadali Maxove vlasy do ktorých sa vplietali a jemne za ne zaťahali.
Maxovi z hrdla vyšlo jemné zavrčanie.
"ak s tým neprestaneš tak si ťa vezmem tu a teraz." povedal po tom ako ich bozk prerušil. cítil ako sa jeho dolná časť Dannyho malým gestom napla.
"čo ak je to práve to čo chcem." vydýchol modroočko čím sa jeho dych otrel o pery druhého chlapca. hlas menšieho znel tak zvodne. Max Dannyho nespoznával a veľmi dobre vedel, že za toto celé mohol len a len Max.
YOU ARE READING
ily.
Teen Fiction❝Milujem ťa.❞ ❝Strč sa.❞ |©lolsendnudes| #2 in TEEN FICTION !Warnings! nadávky; vzťah medzi dvoma chlapcami; sexuálne narážky; sexuálne scény.