26@

3.1K 273 50
                                    

"chcem aby si ma vypočul." povedal hnedooký tak aby to počul len Danny.

"nechcem aby si znova zmizol a nechal ma tu len tak." pokračoval vysoký chlapec a svojimi karamelovo hnedými očami brázdil každý jeden detail Dannyho tváre. nenašiel ani jednu jedinú chybičku. bol tak dokonalý. Max nechápal ako si nikdy nemohol všimnúť aký nádherný Danny bol.

"vyhýbal si sa mi celý skurvený týždeň. nechodil si na tréningy. nechodil si za mnou. vieš si vôbec predstaviť čo to so mnou robilo?" povedal načo Dannyho Maxove slová viac než prekvapovali. nerozumel tomu čo mu chcel Max týmto všetkým povedať, pretože všetko už bolo dávno povedané. jeho obočie sa v nechápaní a v strachu nakrčilo.

"d-dal som ti len to č-čo si odo mňa vždy chcel." vykoktal Danny a svoj pohľad sklopil dodola. rozprávať sa s hnedookým chlapcom bolo pre Dannyho tak strašne ťažké. pozerať sa do jeho očí ho priam ničilo rovnako ako celá jeho prítomnosť.

"no dal si mi to príliš neskoro." povedal pomaly hnedooký a prstami jednej ruky, ktorú zo skla zložil modroočkovi zodvihol hlavu tak aby sa ich oči znova stretli. aby sa do seba znova vpili.

"č-čože?" nechápavo sa opýtal Danny so zaklonenou hlavou dozadu. Max bol oproti nemu tak krásne vysoký. miloval jeho výšku. vždy si pri ňom pripadal tak veľmi v bezpečí.

"pretože si ma prinútil sa do teba zamilovať." zašepkal Max ako sa priblížil k Dannyho ušku. jeho teplý dych šteklil jeho pokožku načo sa Danny jemne zachvel.

"a mal by si zato zobrať plnú zodpovednosť." pokračoval. Danny len ledva dýchal. jeho slová mu vybili dych. nemohol tomu uveriť. to predsa nemohla byť pravda. Max si z neho musel znova len uťahovať.

"pretože ja sa ťa nemienim len tak vzdať." povedal akoby nič. modroočkovi v ústach vyschlo. srdce mu zbesilo narážalo do hrude. mal pocit, že mu z nej čoskoro vyskočí.

"o čom- o čom to hovoríš Max?" opýtal sa vystrašene. bol unavený z Maxových hier s jeho citmi. nevládal stále zapaľovať svoju už tak vyhasnutú nádej a potom ju znova holými prstami uhasiť. znova sa popáliť. mal toho dosť.

"hovorím o tom, že chcem aby si bol môj." povedal načo sa Dannyho srdce ak to bolo vôbec ešte možné rozbúšilo rýchlejšie. ich oči sa do seba vpíjali. nevedeli s tým prestať. Danny mu chcel veriť, ale ako mohol keď mu za celý čas nedal ani jediný dôvod nato aby tak Danny spravil.

"prestaň p-prosím." povedal modroočko jemne plačlivým hlasom. mal toho dosť. každý si z neho robil len srandu. všetci sa mu vysmievali priamo do tváre a on ich vždy nechal. mal toho po krk.

"prestaň s čím?" opýtal sa Max nechápavo a viac sa priblížil k Dannymu. delilo ich už len pár centimetrov od toho aby sa ich pery stretli. cítil aké nervózne a napäté modroočkovo telo bolo.

"p-prestaň si zo mňa robiť znova s-srandu. som z toho už u-unavený. n-neustále ma len ponižuješ a vysmievaš sa mi. d-dal som ti pokoj tak č-čo viac odo mňa e-ešte chceš?" povedal Danny koktavo, no jeho plačlivý hlas nezmizol. neplakal no nemal od toho ďaleko. celá situácia ho len viac ničila a Max to stále nechápal.

"chcem aby si bol môj." povedal hnedooký nakoniec.

"nikdy som po nikom netúžil tak ako túžim po tebe. po tvojej láske, po tvojom tele, po tebe celom. najradšej by som ťa teraz otočil a spravil ťa svojim, no ovládam sa. vážne sa kurva moc ovládam. ani si nevieš predstaviť čo všetko so mnou robíš." povedal Max a svojimi perami prešiel na Dannyho krk kde na svojich už o čosi menej výraznych značkách zanechal bozk. Dannymu na tele okamžite nabehla posýpka zimomriavok.

hnedé oči sa hneď potom spojili opäť s tými modrými. hnedý pohľad bol tak oddaný no tvrdý zároveň.

"som do teba kurva blázon a myslím to smrteľne vážne." povedal hnedooký. Danny len lapal po dychu. aj keď sa seba viac snažil, nedokázal jeho slovám nepodľahnúť.

"už žiadne klamstvá."

"Max-"

Dannyho slová boli náhle prerušené Maxovými perami, ktoré sa bez opýtania spojili s tými Dannyho. nevydržal už viac čakať. držal sa od tej doby ako sa ich oči stretli, no už to viac nezvládol. musel ho pobozkať. potreboval ho pobozkať.

Max perami opatrene pohol oproti tým Dannyho načo bol milo prekvapený modroočkovou odozvou v tvare spolupráce. ich pery do seba pasovali ako žiadne iné. boli pre seba stvorené a Max to už konečne pochopil. užíval si chuť Dannyho pier a jeho prstov, ktoré sa pomaly vplietli do jeho vlasov, za ktoré jemne ťahali. ich sladkosť a jemnosť. aj napriek neistote, ktorú do bozku vkladal boli modroočkove bozky nezabudnuteľne dokonalé. on celý bol tak skurvene moc pre Maxa dokonalý.

ich pohyby boli pomalé, no city, ktoré do toho obaja vkladali boli tak silné a tak vášnivé. srdcia oboch chlapcov bili rýchlo. bili pre toho druhého a nemienili prestať. obom bolo už v tej chvíli viac než jasné, že toto nebol ich posledný bozk za tento večer.

po pár chvíľach vášnivého láskania pier sa od seba museli obaja nedobrovoľne odtiahnuť. no ich telá ostali aj naďalej spojené. obaja mohli jasne cítiť tlkot srdca toho druhého.

"veríš mi?" opýtal sa Max čím prerušil ticho, ktoré medzi chlapcami zavládlo. Danny oddane hľadel do hnedých oči a jemne prikývol. ešte stále bol vedľa z Maxovych pier, ktoré sa na tých jeho pohybovali tak veľmi dobre.

"áno." odpovedal nakoniec načo sa Max jemne usmial, no jeho úsmev hneď potom zmizol.

"si môj Danny. iba môj." povedal Max vážne a s tvrdým tónom hlasu. tváril sa akoby na tom záležal jeho život. istým spôsobom to tak aj bolo.

Danny opäť len jemne a mierne vystrašene prikývol. z Maxa sálala autorita, ktorej sa Danny mierne desil.

"povedz to baby." povedal Max načo sa Dannyho dych kvôli prezývke, ktorú Max použil zadrhol v hrdle.

"s-som tvoj Max. iba tvoj." povedal Danny. bol tak šťastný aj napriek tým pochybám, ktoré mu kolovali hlavou.

"v-vždy budem."

-
tak? čo hovoríte na túto časť? ^^

ily.Where stories live. Discover now