34@

2.9K 201 39
                                    

"p-pohni sa...prosím."

"Kurva Danny." zavzdychal hnedooký chlapec. studená voda stekala po jeho vypracovanom chrbte. každá jedna kvapka sa pretekala s tou druhou, viedli vojnu o to, ktorá prvá označí pokožku hnedookého. cítil ako veľmi blízko bol k tomu aby sa s menom svojho priateľa dostal k vrcholu.

"s-som tak plný Max."

rukou, ktorá bola pritlačená na kachličky sprchového kútu podopieral celé jeho vzrušené telo. jeho ústa pri predstave modrookého chlapca opúšťali slastné vzdychy. nedokázal prestať myslieť nato čo sa v Dannyho izbe stalo a nedokázal prestať myslieť nato ako dokonalo Danny pri tom vyzeral.

"neprestávaj, prosím."

napätie v jeho podbrušku sa každým novým pohybom jeho ruky na jeho kamarátovi zväčšovalo a zväčšovalo. mal pocit, že čoskoro vybuchne.

"bože." vzdychol kvôli ďalšej a ďalšej predstave, ktorá sa mu začala premietať na vnútornej strane viečok. nedokázal svoje oči nechať otvorené. nedokázal ani normálne vnímať. v tej chvíli sa zdalo byť všetko až príliš nemožné.

"Max."~

to bola posledná kvapka k tomu aby vysoký chlapec dosiahol svoj vytúžený vrchol s Dannyho menom na jazyku. každý jeden sval v jeho tele sa triasol, mal pocit, že v živote nezažil nič intenzívnejšie ako zažíval práve teraz. nevedel si predstaviť čo s ním spraví moment, keď sa s Dannym spojí v jedno telo, keď už teraz prichádzal o dych. tečúca voda tlmila jeho slastné zvuky natoľko aby si nikto v dome nič nevšimol. vďakabohu.

nemohol uveriť tomu, že sa dokázal spraviť nad predstavou ako prstoval chlapca a ešte viac nedokázal uveriť tomu, že toho chlapca chcel prstovať znova.

bože.

-

"hej, Max." ozvalo sa od dverí načo sa Max so zvedavým pohľadom otočil na svojho mladšieho brata a uterák, ktorým si sušil vlhké vlasy zložil dole.

"hm?" opýtal sa a uterák položil na radiator. Sam sa poslednú dobu správal naozaj zvláštne.

"robíš niečo dôležité?" opýtal sa so zvláštnym úsmevom na plných perách načo Max podozrievavo zvraštil obočie.

"nie..?" odpovedal neisto a aj naďalej nechápavo hľadel na svojho brata, ktorý stál pri dverách.

"skvelé! takže ti nebude vadiť ak ti budem robiť spoločnosť." povedal a bez zbytočných slov dvere za sebou zabuchol a o pár sekúnd už ležal na Maxovej posteli.

Max sa s nechápavým pohľadom pozeral na svojho brata, ktorý mu pohľad opätovával. vysoký chlapec sa už nadýchol kvôli otázke, ktorú chcel Samovi položiť, no mladší brunet ho predbehol.

"pozri, ja viem, že ťa otravujem, no vážne nechcem byť sám.." povedal Sam a svoje telo dostal na lakte. jeho úsmev nahradil mierne smutný výraz čo prinútilo Maxa zmäknúť.

"neotravuješ ma, Sam. pre tentokrát naozaj nie." povedal Max načo sa Sam spolu s Maxom uchechtol. Samove kútiky sa však po chvíli znova dostali do vodorovnej línie a znova si ľahol na chrbát s pohľadom zapichnutým do stropu.

"tak, čo sa deje?" spýtal sa Max zatiaľ čo sa posadil na stoličku pri písacom stole. ešte nikdy svojho brata nevidel takéhoto čo ho čiastočne zneistilo.

"č-čo? s-samozrejme, že sa nič nedeje. čo ťa to preboha napadlo?" povedal nervózne Sam s uchechtnutím a svojim pohľadom nenápadne prešiel na Maxa, no hneď potom ho premiestnil späť na strop.

"nikdy v živote si ku mne neprišiel len preto, že "nechceš byť sám". tak isto si sa nikdy netváril... takto. takže mi nehovor, že sa nič nedeje, a vyklop to." povedal Max s prekríženými rukami na hrudi.

Sam si povzdychol.

"fajn ja len..neviem. len. mal si niekedy pocit, ž-že to čo robíš je tak nesprávne, no tak správne zároveň?" opýtal sa Sam načo sa v Maxovej hlave okamžite premietol obraz jeho a Dannyho.

"hej. hej mal, no aj napriek tomu, že to-že to možno nie je správne, nemám dôvod a ani chuť s tým prestať." povedal Max načo si od Sama vyslúžil pohľad.

"pozri, ak ťa to čo robíš, robí šťastným tak nevidím dôvod nato aby si sa zaoberal tým či to je alebo nie je správne a či v tom máš alebo nemáš pokračovať. ak si myslíš, že to je správne, tak to potom správne je, pretože okrem teba o tom nemôže rozhodnúť nikto." povedal Max s myknutím pliec. Sam by to do neho nikdy nepovedal, no Max mal v sebe viac ako ukazoval.

"aj za cenu, že by to mohlo niekomu ublížiť?" opýtal sa Sam s priamym pohľadom do Maxových očí. vyzeral akoby sa snažil nájsť v hnedých očiach odpoveď skôr akoby stihla vyjsť pomedzi Maxove pery. vyzeral naozaj zúfalo.

"no pain, no gain, bro." povedal Max. Sam sa musel uchechtnuť. Max vždy vedel čo povedať aby sa Sam aspoň trochu cítil lepšie a ani o tom nevedel.

"okej. myslím, že naša malá psychologická chvíľka sa skončila. teraz by si sa mohol pomaly vytratiť." povedal Max načo si zo stola vzal mobil, ktorý odtlačkom prsta odblokoval. nabehol na správy kde otvoril chat s Mine. vážne mu chcel napísať, no so Samom v jednej miestnosti to proste nešlo.

"prečo? nakoniec sa mi to vážne dobre leží." povedal Sam a so svojim tradičným provokatývnym úsmevom hľadel na svojho staršieho brata.

"pretože mám už nejaké plány."

"Danny?" opýtal sa Sam s úškrnom. Max len prikývol načo sa Sam uchechtol.

"ako si vlastne zistil, že ho miluješ?" opýtal sa Sam po chvíli ticha, kedy hnedooký aj naďalej hľadel na správy medzi ním a Dannym. chuť povedať mu, že ho miluje sa stále zväčšovala a nedokázal ju uhasiť. bol v tom vážne až po uši.

"vždy, keď som ho uvidel moje srdce začalo z ničoho nič šalieť." povedal.

"bolo to. bolo to akoby mi každú chvíľu malo vyskočiť z hrude. " pokračoval Max po chvíli, načo sa uchechtol.

"snažil som sa s tým bojovať, no čím viac som sa vzpieral, tým viac som ho každou minútou miloval viac a viac." povedal Max s úsmevom na perách a s pohľadom sklopeným nadol. v jeho mysli sa okamžite objavila predstava Dannyho. jeho nádherný úsmev, dokonalá vôňa a modré očká, ktorých pohľad patril len a len Maxovi.

"takže tak." povedal Max, keď sa dostal zo svojho malého tranzu a svoj pohľad premiestnil s malým úsmevom na svojho vykoľajeného brata.

"wow. to. to bolo vážne. krásne Max." povedal Sam načo sa ihneď posadil. stále nedokázal uveriť vlastným ušiam. svojho brata nespoznával. nikdy nezažil, že by o niekom hovoril s toľkou nehou v hlase a láskou sálajúcou z očí.

Max bol vážne zamilovaný.

-
ďalšia časť je konečne na svete. yes. znova sa mrte ospravedlňujem ale vážne sa mi nedalo pridať skôr :// každopádne snáď sa časť páčila 😇

ily.Where stories live. Discover now