papierové oznamy o blížiacom sa plese viseli na každom centimetre školských stien. možnosť, že by niekto dokázal prehliadnuť či zabudnúť bola takmer nulová, každý jeden oznam vybíjal oči. až na tie hnedé, hnedé oči boli ponorené do scenárov, ktoré sa im pred nimi premietali.
Maxova hlava sa snažila vymyslieť spôsob akým by Dannyho pozval na ples ako jeho doprovod. hnedooký chcel, aby to bolo čo možno najlepšie. dôvod bol až príliš prostý. noc plesu mala byť prvou kedy ich láske dajú slobodu.
ak by Max tvrdil, že ho táto predstava nijakým spôsobom nedesila, klamal by, no rovnako tak ho myšlienka na noc kedy už ani jeden z nich nebude známy len ako Max či Danny, ale Max a Danny až príliš tešila. tak isto ako jeho srdce, ktoré sa okamžite rozochvelo vzrušením.
"ako dopadla príprava na ples?" ozvalo sa vedľa ucha hnedookého, ktorého hlava sa vrátila opäť do prítomnosti. lakeť jeho blonďavého kamaráta ho štuchol do boku s úškrnom na tvári.
"myslím, že až príliš dobre." odpovedal namiesto Maxa Josh s úsmevom na tvári.
všetci traja sa nachádzali v takmer prázdnej triede. Max sedel na svojom mieste, Josh oproti nemu na svojom a Rick obsadzoval lavicu nejakému chudákovi hneď za Maxom.
"ako pre koho." odfrkol Max s nechuteným výrazom, ktorý hodil na Josha.
"wow. čo iné som aj čakal." pretočil očami Josh a svoje telo otočil smerom k tabuli. Rickove modré oči preskakovali z jedného chlapca na druhého. len on jediný nevedel načo obaja narážali.
"som tak trochu stratený." ozval sa nakoniec modrooký. jeho nechápavý pohľad bol na nezaplatenie.
"to ty vždy." odfrkol Josh.
"môžete mi vysvetliť čo sa medzi vami kurva zas stalo?" Rickove ruky sa v zúfalosti mierne vyhodili do vzduchu. vážne začínal byť stratený.
"Josh chodí so Samom." odpovedal Max akoby sa nechumelilo. hnedé oči sa premiestnili na učiteľa vchádzajúceho do triedy.
"so Samom?? s tvojim Samom??" Rickove oči sa náhlym šokom rozšírili. tak nejak nechcel veriť vlastným ušiam. a už vôbec sa mu nepáčila skutočnosť, že o niečom vie ako posledný.
"yup. S Maxovim bratom." pritakal Josh rezignovane. pohľady, ktoré sa šírili triedou padali na trojicu chlapcov.
"a to mi kurva hovoríš len tak??"
"ja narozdiel od Maxa nemám problém priznať si, že chodím s chalanom." žmurkol Josh s hraným úsmevom na perách na hnedookého. Max rozohral vojnu, z ktorej ani jeden z chlapcov nevyviazne živý o to sa Josh postaral.
"Max aj ty?? čo sa to kurva deje."
Maxove hnedé oči behom zlomu sekundy prebehli na zelené, do ktorých priam vypálili dieru. jediné šťastie, ktoré Josh mal bolo to, že jeho slová ostali len v ich bubline, inak jediná vec, s ktorou by zelenooký nemal problém by bola návšteva zubára.
"to ma kurva-"
"pán Smith veľmi rád vás pošlem do riaditeľke ak je to to, čo ste mali na jazyku."
_Nell: čakám ťa na záchodoch.
bola správa, ktorú Maxov mobil obdržal. čierne zreničky sa stali ešte viac čiernymi po prečítaní mena, ktoré vedľa správy stálo.
ja: čo chceš?
Nell: ako vravím čakám na vašich záchodoch. chcem sa len porozprávať ;)
YOU ARE READING
ily.
Teen Fiction❝Milujem ťa.❞ ❝Strč sa.❞ |©lolsendnudes| #2 in TEEN FICTION !Warnings! nadávky; vzťah medzi dvoma chlapcami; sexuálne narážky; sexuálne scény.