29@

2.9K 236 41
                                    

"takže?" opýtal sa Sam hneď, keď Max otvoril vchodové dvere do domu. na tvári hnedookého sídlil spokojný úsmev. jeho srdce stále bilo rýchlo. no nečakané slová prichádzajúce od Sama ho vyľakali.

"kurva Sam. skoro som dostal infarkt." povedal Max načo sa rukou chytil na ešte rýchlejšie tlkotajúce srdce.

"sorry, no som vážne zvedavý." povedal s uchechnutím Sam načo si od Maxa vyslúžil pretočenie hnedými očami. z nôh skopol vansy a bundu zavesil na vešiak a hneď potom sa okolo nedočkavého Sama vybral do kuchyne.

"no tak Max! čakám nato celý večer. a poradil som ti to ja, čiže si zaslúžim vedieť čo sa stalo." povedal vyčítavo hnedooký chlapec a rukami vyhodil zúfalo do vzduchu.

"vyšlo to." povedal jednoducho Max a do pohára, ktorý stál na linke pri umývadle si natočil vodu. pri Dannym zabudol aj nato aký hladný vlastne bol. pri Dannym zabudol aj nato, že plynie čas.

"takže si ho pretiahol?" opýtal sa nádejne Sam a s úškrnom hľadel na svojho staršieho brata, ktorého hrdlo sa pri prehĺtaní studenej vody pohybovalo.

Max položil pohár na jeho pôvodné miesto. nechápavo a vyvedene z miery sa zahľadel na svojho brata opierajúceho sa o ostrovček sídlaci v kuchyni.

"ho? hrabe ti? a nie nepretiahol som ju." povedal Max akoby nič, no vo vnútri ho začali zožierať podozrenia nato, že Sam niečo tuší alebo nebodaj už vie, ktorá bije.

"áno, ho. Danny predsa nie je dievča." povedal Sam vďaka čomu Maxovi zabehla vlastná slina, načo sa rozkašlal na celú kuchyňu. Sam ho len pobavene pozoroval. nemal v pláne mu od kašľa nijako pomáhať.

"č-čo to meleš?" opýtal sa Max po chvíli kašlania. nemohol uveriť vlastným ušiam. kurva. Sam predsa nemohol tušiť, že Max celý čas hovoril o Dannym. to by bol koniec jeho celej reputácie. Max Cooper je teplý. dokázal si už živo predstaviť ten výsmech zo strany každého na škole.

"myslíš si, že som retardovaný a neviem si spojiť dva a dva?" povedal Sam vyčítavo a rukou sa chytil za hruď. Sam toho o Maxovi vedel viac ako si Max myslel.

"každopádne. nevadí mi, že si teplý ak to bol dôvod prečo si mi to nechcel povedať. každý sme predsa nejaký." povedal Sam s miernym úsmevom na tvári a ruku z hrude zložil.

"fajn.." povedal nervózne Max. celá táto situácia sa mu vôbec nepáčila.

"možno..možno máš pravdu. možno predsa len nešlo o žiadne dievča ale o Dannyho. pozri Sam ja.. dúfam, že si to necháš pre seba. nie som pripravený nato vyjsť s tým na verejnosť, nie teraz, rozumieš?" povedal Max s neistým pohľadom zapichnutým do očí svojho brata. vážne nepotreboval počúvať z každej strany to aký nechutný je.

"rozumiem Max a nemám v pláne to nikde roztrubovať, je to tvoja osobná vec takže.. no som za teba rád a dúfam, že ti to vyjde, keď si sa kvôli nemu toľko natrápil, ty citlivka." povedal Sam s chápavým úsmevom. Max svojho brata nespoznával. čakal od neho nejakú sarkastickú či urážlivú poznámku, no nie slová podpory. vážne mu nerozumel.

"Max?" ozval sa Sam po chvíli načo Maxa vytrhol zo zamyslenia.

"áno?"

"Mal by som sa ti k niečomu priznať." povedal Sam so sklopeným pohľadom a rukou prechádzajúcou po povrchu ostrovčeka.

"č-

"večera!" ozvalo sa od dverí a do kuchyne vtrhla mama s papierovými krabicami plnými pizze. vždy chodievala z práce neskoro a nikdy nemala čas normálne navariť, no vždy niečo doniesla.

"čo si mi chcel povedať?" opýtal sa Max aj napriek prítomnosti mamy.

"vlastne nič. zabudni na to." povedal Sam a mame ešte predtým ako si vzal krabicu pizze venoval pozdrav a pusu na líce a z kuchyne odišiel.

-
dúfam, že ste mali krásny weekend :')

ily.Where stories live. Discover now