pípanie telefónu sa ozývalo v Maxovom uchu. ruky sa mu jemne klepali. nevedel prečo bol taký nervózny. srdce mu v hrudi príjemne rýchlo bilo a horúci dych sa o pery opieraj častejšie ako predtým.
ešte nikdy nevolal niekomu len preto, že ho potreboval počuť. a už vôbec nikdy nevolal chlapcovi kvôli niečomu takému. pripadal si tak skazene. vždy bol proti homosexualite. vždy mu to pripadalo tak nechutné, nesprávne a proti prírode. no nakoniec skončil medzi nimi aj on.
nevedel či bol homosexuál, no rovnako tak si nebol ani istý, že bol čistý heterosexuál. bol tak veľmi zmätený. no okrem Dannyho ho nikto rovnakého pohlavia nepriťahoval. na nikoho by sa nedokázal pozerať spôsobom akým sa pozerá na Dannyho. čo znamenalo, že bol homosexuálom len pre Dannyho. áno, to bude ono. no čo ak sa jeho potláčaná homosexualita začne postupne prejavovať a už ho nebudú priťahovať ženy? kurva to predsa-
"haló?" ozvalo sa z telefónu načo Maxa Dannyho hlas vytrhol zo zamyslenia.
"a-ahoj." povedal Max koktavo, no hneď potom si odkašľal čím chcel svoju nervozitu zahnať.
"teda, chcel som povedať ahoj." povedal už pevným hlasom načo sa nervózne poškrabal na zátylku. kurva prečo bol tak strašne nervózny? bez rozmýšľania sa postavil na nohy a začal sa pomaly prechádzať po celej izbe. potreboval svoje telo nejako zamestnať.
"ahoj Max." povedal Danny šťastne a Max si vedel predstaviť ako veľmi sa Danny v tej chvíli usmieval. vedel si predstaviť ako sú jeho líčka sfarbené do ružova a ako je jeho pera uväznená medzi zúbkami.
"j-ja len.. chcel som sa ťa spýtať či ten zajtrajšok platí? ak už máš iné plány j-je to samozrejme v pohode ja len-"
"samozrejme, že to p-platí!" prerušil ho Danny načo Maxa prekvapil a na jeho perách sa sformoval malý úsmev nad tým aký zlatý jeho priateľ bol. bože. miloval ho nazývať jeho priateľom.
"teším sa nato, že ťa uvidím hrať u-už od momentu a-ako si odomňa odišiel." priznal Danny a jeho líca celé horeli. vidieť Maxovo telo ako sa preháňa ihriskom a jeho zamyslený pohľad plne sústredený do hry bolo niečo čo mohol Danny sledovať aj niekoľko hodín.
"ani si nevieš predstaviť ako veľmi ťa teraz chcem pobozkať." povedal Max načo sa uchechtol a rukou si prehrabol vlasy, za ktoré jemne zaťahal. pri predstave ako sa do jeho vlasov vplietajú Dannyho malé prsty mu bruchom preletel roj motýľov.
Danny na druhej strane telefónu ostal len nehybne sedieť a so zatajeným dychom počúval slová, ktoré sa mu ozývali v telefóne. do jeho očí sa okamžite nahrnuli slzy. Max si ani len nevedel predstaviť ako veľmi dlho po tomto Danny túžil. bol to ako splnený sen.
z Dannyho úst sa po chvílke ticha vydral malý vzlyk a popotiahnutie noštekom.
"Danny ty plačeš?" opýtal sa vystrašený Max a jeho chôdza po izbe sa mierne zrýchlila. povedal niečo čo nemal?
"á-áno ja..prepáč. len. a-ani si nevieš p-predstaviť ako d-dlho som po tomto túžil. s-som tak veľmi šťastný M-Max, že m-mám pocit, že z-zomriem." povedal Danny pomedzi plač a ručičkou sa snažil svoje neposedné slzy zotrieť. bolo toho na neho veľmi veľa.
kroky hnedookého sa zastavili úplne a jeho telo sa posadilo na posteľ, pri ktorej stál. Dannyho slová sa mu do srdca priam vypálili. čím si zaslúžil niekoho takéhoto?
"to ty prepáč mne, že som ti niečo takéto nemohol dať už skôr." povedal Max s ospravedlňujúcim tónom hlasu. vážne ho mrzelo, že si nedokázal Dannyho lásku vážiť skôr.
"no od teraz to už bude iné." povedal Max s vážnym tónom hlasu načo sa Danny trhane cez ďalšie slzy nadýchol. mal naozaj pocit, že umrie.
"m-milujem ťa." povedal Danny. už to nemohol v sebe ďalej držať. to všetko čo mu Max povedal bolo to najkrašie čo mu kedy kto povedal.
Max na Dannyho slová nereagoval. chcel mu jeho slová opätovať, no nemohol. ešte nie.
"hlavne už neplač. zajtra po teba o jednej prídem, tak buď nachystaný a rovnako krásny ako vždy, dobre?" povedal Max načo sa Danny usmial.
"dobre." povedal Danny a zúbkami si opäť skusol peru.
"bez už spinkať, zajtra sa uvidíme."
"á-áno" povedal modroočko počas toho ako si rukou zotieral slzičky.
"cool." odpovedal s úsmevom Max.
"cool." pritakal s úsmevom Danny.
-
milujem vás moc moc moc!~ a ďakujem vám za všetko!!
YOU ARE READING
ily.
Teen Fiction❝Milujem ťa.❞ ❝Strč sa.❞ |©lolsendnudes| #2 in TEEN FICTION !Warnings! nadávky; vzťah medzi dvoma chlapcami; sexuálne narážky; sexuálne scény.