50@

1.1K 96 26
                                    

"Max, prosím j-ja ti to vysvetlím."

Max, prosím. Max, prosím. Max, prosím. Max, prosím. Max, prosím. Max, prosím. Max, prosím. Max, prosím.

mal pocit, že sa každú chvíľu zblázni. v mysli hnedookého sa Dannyho hlas rozprestieral na každom kúte, nedokázal si z hlavy vyhodiť  jeho slová. Max by si nikdy nepriznal, že niekde vzadu v hlave počul ten slabý hlások, ktorý mu pripomínal, že v žiadnom prípade nechcel modré oči zo svojej mysle stratiť. 

boli to už takmer dva týždne od kedy sa jeho srdce netopilo v Dannyho láske a hnedookému to pripadalo ako celá večnosť. vyhýbal sa mu. vyhýbal sa momentu kedy by sa ich oči opäť zmiešali dokopy a vytvorili niečo čo ani Max nedokázal kontrolovať. nechcel ho vidieť, teda chce- nie! nechcel! každá bunka v tele bruneta sa chvela pod predstavou malej kučierky, pod predstavou hebkosti jeho kože. hnedooký sa však ovládal, pretože všetko bolo až príliš čerstvé. 

Max vedel, že to čo cítil si zaslúžil, veľmi dobre to kurva vedel zato ako sa správal. bol to len bozk, pre Maxa sa však za bozkom skrývalo niečo väčšie. minulosť, podvedenie, Dannyho odplata. 

vyhýbal sa mu tak dobre, že jediný z nich kto toho druhého výdal bol Max. aj napriek bolesti, ktorá mu až príliš pripomínala minulosť na svojho modroočka dohliadal. na Dannyho! nie na svojho modroočka len...len na Dannyho. aj napriek tomu, že ráno nesedával v žltom autobuse, vždy počkal v aute nato kým kučeravá hlávka zájde dovnútra. každý deň sa zato nenávidel, no aj napriek tomu to stále robil. 

Maxov pohľad blúdil po celej chodbe, ktorou prechádzal. bol na prízemí, na Dannyho prízemí kde sa mohol objaviť takmer hocikde. hnedooký sa chcel čo najrýchlejšie dostať do triedy bez toho, aby si ho modré oči všimli, no papierik, ktorý vytŕčal z jednej zo skriniek upútal jeho pozornosť. nebola to však len tak hocijaká skrinka a Max to veľmi dobre vedel. patrila modroočkovi. 

za iných okolností by nemal ani poňatia, ktorá zo skriniek modroočkovi patrila, no každodenné lístky vytŕčajúce zo skrinky Maxa upútali natoľko, aby raz lístok vzal a správy stojace na papieri mu odhalili komu patrili.

biely papier vytŕčal zo spodku plechovej skrinky a priam kričal, aby ho niekto vzal. napríklad Max.

bez ďalšieho čakania sa papierik ocitol v rukách hnedookého.

'si presne tak nechutný ako ti hovorí Max. '

stálo na lístku, čo prinútilo obočie hnedookého zamračiť sa. hlavou mu prebehlo, koľko ľudí asi muselo počuť to všetko zlé čo kedy Dannymu povedal.

nemohol dovoliť, aby sa táto správa dostala až k modroočkovi, vedel ako by mu to ublížilo, hlavne teraz. papierik v rukách pokrčil a strčil do zadného vrecka. nikto nebude Dannymu ubližovať.

-

"zabije nás, to ti kurva hovorím ako tu sedím." počul Max už od dverí, keď mu pohľad padol na svojich dvoch kamarátov. 

"drž hubu Rick, takto to celé poka-" zahriakol brunet blonďáka, no jeho slová boli razom prerušené.

"čo presne Rick pokazí?" votrel sa do konverácie Max, načo obaja jeho kamaráti na neho vyjavene pozreli. hnedooký vedel, že tu niečo nehralo.

"č-čo? hovoril si niečo?" Rick sa na Maxa zahľadel s nič netušiacim úsmevom. hnedé oči preskakovali nechápavo z Ricka na Josha. nechápal o čo im išlo.

"čo ste-" Max chcel pokračovať, no hlas učiteľa prechádzajúceho okolo ho v tom zastavil.

"ah, Max vážne som nečakal, že práve ty by si sa zapísal do prípravného klubu, máš u mňa bonusový bod." dopovedal učiteľ a na konci vety na Maxa žmurkol. 

"a kurva." ozval sa Rick.

_

"môžete mi kurva vysvetliť prečo ste ma zapísali do posratého klubu?!" hruď hnedookého sa rozčúlením kolujúcim mu v tele nadvihovala rýchlejšie. všetci traja stáli pred nástenkou na chodbe, kde visel leták so všetkými menami v kluboch. 

"sorry Max, no bol to Joshov nápad." povedal blonďák načo s bezstarostným pohľadom prstom ukázal na bruneta vedľa neho. Josh na Ricka hodil zabijacky pohľad.

hnedé oči preskakovali v zúfalstve z postavy na postavu.

"fajn, bol to môj nápad, no myslím, že ti nemusím vysvetľovať prečo ma to napadlo." Joshova tvár sa sformovala do pyšného úškrnu. Maxov pohľad mu však povedal, že nemal ani poňatia, ktorá bije. bol priam stratený.

"vážne Max? pozri sa na mená." dodal s pretočením očí druhý z brunetov. 

"o čom to kurva-" telo hnedookého sa okamžite otočilo smerom k nástenke a karamelky kĺzali po každom mene až zastali na jednom. srdce reagovalo ako prvé a spolu so sebou stiahlo aj dych, ktorý sa zadrhol v hrdle.

"hovoríš." dokončil Max.

Danny Scott シ 

_

ďalšia časť na svete! potlesk poprosím zato ako pravidelne opäť vydávam xdd každopádne strašne si vážim tých, ktorý aj po tak dlhej dobe nič nepridávania ostali, veľa to pre mňa znamená ^^
ospravedlňujem sa za chyby.

ily.Where stories live. Discover now