Danny nevedel kto Nel bola či ako vyzerala, a pravdupovediac nevedel či chcel mať tú česť spoznať ju. bolo mu totižto jasné, že by to prinieslo len problémy v raji. v tak ťažko vybudovanom raji, do ktorého vložil modroočko celého seba. a do ktorého bol ochotný vložiť ešte omnoho viac, chcel byť v ňom celý ponorený.
tak veľmi ako nechcel Nel spozorovať tak si stihol všimnúť Maxov zamrznutý pohľad niekde do diaľky. pery mierne pootvorené a kvapôčky potu kĺzajúce po koži na čele. Danny si pripadal ako v spomalenom filme. no na rýchlosti to okamžite nabralo v momente kedy si Danny uvedomil kde alebo presnejšie na koho sa Max tak nepretržite pozeral.
sedela len pár miest pod modrookým, krátke vlasy ktoré jej pravdepodobne siahali mierne nad plecia. v tomto svetle vyzerali ako bronzové no ak by jej smerom svietil slnečný lúč ich plameňová farba by všetky oči k sebe priťahovala ako mole.
modroočko si to nechcel priznať, no dokázal si predstaviť ako sa Maxove prsty dostavajú do spleti hodvábnych plameňov. videl to tak jasne.
nevedel či žiarlil, obdivoval či nenávidel. no čo vedel, bolo to, že Maxove oči sa od pohľadu na ňu odvracali veľmi ťažko.
_
"pozeraj kadiaľ chodíš, doriti!" dostalo sa k Dannymu načo svoj pohľad z ihriska vrhol smerom k slovám.
"aby si sa z toho neposral." odpovedal chlapec prechádzajúci okolo ľudí na tribúne. Danny ho okamžite spoznal. nedalo sa to prehliadnuť, tú podobu, ktorú s Maxom zdieľal.
Danny skúmal Samovu tvár tak zamyslene až si neuvedomil, že ich oči sa spojili v jedny. svoj modrý pohľad okamžite sklopil. bože pripadal si tak trápne.
"ehm ahoj, ty si Danny však?" ozvalo sa vedľa Dannyho. Sam bol už dávno komfortne usadený vedľa Dannyho a jeho hnedé veselé oči ho prebodávali skrz na skrz. Danny sa na neho konečne pozrel.
"samozrejme, že si to ty, tie tvoje nebesá v očiach ťa prezradili." dodal Sam s úškrnom na perách.
"ehm.. no j-ja." Danny sa nevedel vykoktať rovnako tak ako pri Maxovi. preklínal gény ich rodiny. snažil sa odkašlať a tak získať trochu času.
"um...teší ma som Danny." povedal a nastavil pred Sama ruku načo sa hnedooký začal uchetávať.
"bez urážky, ale toto naozaj nie je môj štýl." povedal načo sa Dannyho ruka zahanbene stiahla a modroočko sa nervózne zasmial.
"prepáč, nevedel som čo urobiť." Danny si chcel dať medailu za to, že sa ani raz nezakoktal.
"aby som bol úprimný, nikdy by som si asi nepomyslel, že sa ti to vážne podarí." Sam ignoroval Dannyho predošlé slová.
"prinútiť Maxa zmeniť svoju orientáciu, aj keď len pre teba a tým riskovať tú jeho reputáciu a tak ďalej." Danny nemal v pláne Sama v rozprávaní prerušovať.
"neviem či si to uvedomuješ no dokázal si niečo čo sa deje len v knihách Dan." hnedooký sa na konci vety uchechtol.
"už dlho som ho nevidel takého...takého iného. niečo si v ňom zlomil. bože viem ako to znie ale myslím to vážne. Max je iný." Danny cítil ako sa mu napla koža na tele, nevedel, že sa s Maxom stalo niečo až tak veľké, áno samozrejme, že vedel, že zmena pohlavia partnera je veľká vec, ale toto bolo iné.
"okrem jedného človeka mu na nikom nikdy tak nezáležalo a pre nikoho by nespravil tak obrovský krok ako pre teba." dopovedal s lakťami opretými o stehná a pohľadom na ihrisko. Danny naopak hľadel na neho.
"ja.. neviem čo mám na to povedať." vykoktal Danny po chvíli. všetky slová sa mu vyparili z jazyka.
"nemusíš hovoriť nič, stačí keď mu nedovolíš opäť do toho spadnúť."
"spadnúť do čoho?" Danny začínal byť zmätený.
"do očí tej štetky, ktorá má Maxa obmotaného okolo prstu."
YOU ARE READING
ily.
Teen Fiction❝Milujem ťa.❞ ❝Strč sa.❞ |©lolsendnudes| #2 in TEEN FICTION !Warnings! nadávky; vzťah medzi dvoma chlapcami; sexuálne narážky; sexuálne scény.