Danny tomu nerozumel. bol zmätený, to áno, no niekde v kútiku duše cítil, že niečo podobné muselo prísť. vedel, že Max je u dievčat obľúbený a že on už na narozdiel od Dannyho skúsenosti s každou časťou tela má, no nejak mu to nedochádzalo. teda až do tejto chvíle.
všetko akoby zrazu kliklo dokopy. modré oči boli stratené v závitoch svojej hlavy natoľko že nemali možnosť si všimnúť pohľad karamelových očí jeho smerom. Max s úsmevom hľadel na krpca sediaceho na tribúne no ihneď ako si všimol jeho zmätený výraz jeho úsmev z tváre zmyzol a beh, v ktorom pokračoval do stredu ihriska sa spomalil.
hnedý pohľad sa odvrátil od Dannyho anjelskej tváre so zmrašteným obočím.
"pripravený?" ozvalo sa vedľa neho keď si už zaradený za chalanmi nasadzoval helmu.
"čo?" opýtal sa Max neprítomne. duchom nebol prítomný v realite. svojím vnútrom blúdil okolo modrých očí a havraních prstencov obmotaných okolo jeho prstov.
"vravím či si pripravený. hej, ak budeš takto mimo aj počas hry tak nám tí nafukaní zmrdi natrhnú zadky a ich rečí sa už nikdy nezbavíme, rozumieš?" zasyčal Rick, blízko Maxovho ucha.
"si kapitán doriti, tak sa spamätaj Max."
"nedovolím aby vyhrali o to sa neboj." odfrkol Max a dal sa do pozície.
-
"fajn chalani vedieme, no do konca zápasu ostáva ešte 10 minút, takže zo seba dáme všetko čo môžeme aby sme im ukázali kto je tu pánom."Max trénerove reči počúval jedným uchom no očami blúdil po tribúne a všetkých jej sedadlách aby našiel toho koho hľadal. karamelový pohľad skákal z jeden osoby na druhú a nevšímal si či osoby, s ktorými nadviazal očný kontakt pozná. no jedny oči jeho hľadanie okamžite zastavili.
Nell.
Maxom prebehol nával statickej elektriny až do špičiek jeho prstov. cítil ako sa mu každý chlp na tele postavil. viečka začali klipkať akoby sa snažili obraz pred nimi rozpustiť.
videl ako sa na neho Nell pozerala. videl ten úsmev, ktorý ho zakaždým odzbrojil no nie teraz. teraz to už nefungovalo. svoj pohľad okamžite premiestnil na zem.
nemal chuť do tých očí znovu spadnúť a nevedieť sa z nich dostať von.
YOU ARE READING
ily.
Teen Fiction❝Milujem ťa.❞ ❝Strč sa.❞ |©lolsendnudes| #2 in TEEN FICTION !Warnings! nadávky; vzťah medzi dvoma chlapcami; sexuálne narážky; sexuálne scény.