27@

3K 242 57
                                    

"Max." vzdychol potichu modrooký chlapec. jeho pokožka na krku celá horela. znamienka lásky, ktoré mu Maxove pery láskaním celého povrchu vytvárali ho privádzalo do šialenstva. mal pocit, že jeho bruško vybuchne od toľkých motýlikov a vzrušenia zároveň.

Maxove skúsené pery jemne tancovali na Dannyho krku. sali a jazykom prechádzali po červenkastom miestečku. užíval si to. užíval si to ako nikdy predtým. bozkávanie a označovanie Dannyho tela Maxovi prinášalo ten najväčší pôžitok aký kedy zažil.

"M-Max prosím." ozval sa znovu Danny, no hneď za tým jeho malé ústočká opustil slastný a roztúžený vzdych. Maxove zúbky jemne prešli po označenej pokožke čím prinútili Dannyho sa jemne zachvieť. ešte predtým ako sa od svojich dvoch nových výtvorov odtiahol na každý jeden venoval motýli bozk.

jeho oči skúmali červeno krvavé značky a malý úškrn sa okamžite vyformoval na jeho perách. bol so sebou viac než spokojný. označkoval si svoje teritórium a všetkým bude konečne viac než jasné, že táto modorooká bábika niekomu patrí.

"o čo prosíš Danny?" opýtal sa Max a svoj predátorský pohľad premiestnil do tváre modroočka. líca tak krásne pokryté červeňou, modré oči zastreté túžbou a oddanosťou zároveň a ústa pootvorené v návale vzdychov. vyzeral ešte dokonalejšie ako normálne vyzerá. Maxov pohľad sa začal samovoľne kĺzať po drobnom tele pred ním. Dannyho nadvihujúca sa hruď, chvejúce sa ruky a vzrušenie medzi nožičkami. Maxov kamarát tam dole okamžite začal ešte viac pulzovať. nikdy by si nepomyslel, že by sa mu dokázal postaviť len pri pohľade na roztúženého chlapca.

"v-vezmi si ma." vyšlo z Dannyho pier, načo jeho slová v Maxovych ušiach začali rezonovať. slová menšieho ho viac než prekvapili. hnedý pohľad sa okamžite z Dannyho plne vzrušeného kamaráta premiestnil do modrých očí, z ktorých túžba priam až sálala.

chcel si ho zobrať. chcel ho tak moc otočiť a vyplniť mu jeho želanie, no nemohol. nie teraz. nechcel ho len bezcitne ošukať, chcel ho pomilovať a ukázať mu, že mu môže plne veriť. ukázať mu jeho city. no to by v tejto chvíli možné nebolo.

"nie." povedal prosto, keď svoje myšlienky nato, čo všetko by s Dannym dokázal spraviť upokojil. čiastočne.

"n-nie?" nechápavo sa opýtal Danny. vyzeral z Maxovho odmietnutia prekvapene a zlomene zároveň. mal pocit akoby pre Maxa nebol dostatočne dobrý nato aby sa spojili v jedno telo.

Max sa pomaly priblížil k Dannymu uchu.

"nie, Danny. nie teraz. nechcem ti ublížiť len kvôli tomu, že som z teba tak nadržaný.." povedal Max načo sa Dannyho srdce znova rozbúšilo a jeho myseľ mierne prebudila. nevedel čo ho to preboha napadlo. po uvedomí si toho čo od Maxa chcel myslel, že sa od hanby prepadne pod zem. no bol tak veľmi vzrušený, že mal pocit, že každú chvíľu exploduje.

Max z ničoho nič vzal do svojej ruky tú Dannyho a začal ju opatrne ťahať smerom k jeho vzrušenému rozkroku. chcel mdoroočkovi ukázať čo všetko s ním robil. ako skurvene moc po ňom túžil a ako veľmi si ho chcel vziať.

Danny svoj pohľad z hnedých očí, ktoré ho aj naďalej prepaľovali premiestnil na svoju ruku, ktorá sa o pár krátkych chvíľ mala dotknúť Maxovho vzrušenia. v ústach mu okamžite v momente kedy jeho malá ruka pristála na Maxovom rozkroku vyschlo. cítil ako veľmi vzrušený bol a ako veľmi boli jeho nohavice napnuté. vyzeralo to akoby sa mali čoskoro roztrhnúť. Dannyho ruka sa jemne pohla načo z Maxových úst vyšiel slastný vzdych načo Danny k sebe musel viac pritlačiť nožičky.

"vidíš čo so mnou robíš? ako veľmi po tebe túžim?" povedal Max a hneď potom zaťal sánku. Dannyho ruku pomaly odsunul. zhlboka dýchal. musel sa upokojiť inak sa neovládne.

"chcem, aby si mi niečo sľúbil." povedal Max, načo Danny svoj pohľad zodvihol k nemu a jemne prikývol.

"nikdy nedovolíš nikomu, aby sa ťa dotýkal tak ako ja." povedal a svojimi očami mapoval tie Dannyho.

"s-si jediný, koho dotyk na svojom t-tele chcem, Max." povedal Danny s oddaným úsmevom načo sa usmial aj Max.

"si dokonalý." povedal užasnuto Max.

"a celý len môj." povedal a hneď nato sa prilepil na Dannyho pery, ktoré sa s tými jeho začali preplietať.

-
#Manny

ily.Where stories live. Discover now