43@

1.5K 96 38
                                    

chrbát mladšieho z chlapcov narazil tvrdo na stenu za ním. studený povrch príjemne chladil Dannyho rozhorúčené telo. z plných pier sa mu vydralo zalapanie po dychu.

"M-Max?" modroočko chcel pokračovať a opýtať sa ho, čo má v pláne urobiť, no Maxov hlas ho zastavil.

"Ššš." zašepkal hnedooký. jeho teplý dych narazil na Dannyho tvár. Maxova pravá ruka našla svoje miesto pri kučeravej hlávke, odkiaľ nemala v pláne tak rýchlo odísť. Ľavá ruka sa opatrne dostala až k Dannyho líčku, ktoré svojim povrchom prekryla.

Palec si pomaly prebojoval cestu k modroočkovim ústočkám, s ktorými sa začal pohrávať. Max cítil aké hebké Dannyho pery boli, keď po nich pomaly prechádzal. boli to ako také nadýchané obláčiky, do ktorých sa hnedooký túžil ponoriť.

Max takmer nedokázal svoje oči od pier odtrhnúť, keď sa mu to však podarilo pred očami sa mu naskytol ešte krajší pohľad.

Dannyho líca pohltila farba lupeňov ruže a modrý oceán sa začínal búriť vášňou. bolo to ako vtedy na zastávke. modroočko vyzeral rovnako roztúžene a Max ten pohľad miloval.

vyšší z nich bez toho, aby pretrhol očný kontakt, ktorý s Dannym mali opatrne palcom zatlačil na spodnú peru čím prinútil plné, a tak sladko vyzerajúce pery rozdeliť sa.

Danny s otvorenými ústočkami oddane hľadel do Maxovich očí.

"šikovný chlapec." povedal starší a uškrnul sa. videl, ako veľmi je modroočko mimo, v tej chvíli by urobil čokoľvek by mu Max povedal.

Maxov palec sa po chvíli, ktorú chlapci využili na utrieďovanie si svojich vzrušených myšlienok, pomaly dostal do vnútra teplých a vlhkých úst.

Maxova sánka sa vzrušením zaťala.

"teraz buď poslušný chlapec," Maxov palec začal prechádzať po Dannyho horúcom jazyku.

"a saj." hnedé oči sa aj naďalej vpíjali do tých modrých. na Maxovich viečkach sa začala prehrávať scéna z večera, kedy Dannyho vyprstil. kurva.
suspenzor, v ktorom sa Maxov kamarát nachádzal začínal byť každou minútou, čo raz menší.

Danny nezaváhal už ani minútu a perami obopol palec. hlavičku posunul bližšie k palcu čím si ho zasunul hlbšie do hrdla. líčka sa stiahli k sebe a jazyk jemne prechádzal po jeho povrchu.

Maxove pery sa jemne pootvorili, no v momente, keď videl, ako Danny začal sať zuby sa zaborili hlboko do spodnej pery, až tak, že ju takmer roztrhli.

Max to už nevydržal a k Dannymu sa natlačil celým telom. hlbokým nádychom do nosa nasal Dannyho vôňu, z ktorej šalel. kurva bol z neho tak skurvene mimo. mal toho už dosť, to ako Danny pokračoval v satí, to tesno, teplo, vlhko a predstava toho ako by namiesto jeho palca mohol sať jeho vtáka ho robili šialeným.

bez ďalších slov palec z Dannyho úst vytiahol a o krok ustúpil od Dannyho, ktorý mu venoval nechápavý pohľad.

"s-spravil som niečo?" opýtal sa nervôzne a nožičky pritlačil k sebe v snahe zakryť svoj vzrušený rozkrok.

Maxove prsty sa dostali za lem nohavíc dresu odkiaľ rýchlo vytiahol suspenzor, ktorý bránil jeho kamošovi v plnej veľkosti a hodil ho vedľa svojich nôh na zem.

Max svoj pohľad behom sekundy premiestnil na Dannyho, vyzeral ako lev, ktorý si vyhliadol korisť a spraví čokoľvek, aby ju dostal.

"to ešte len spravíš." povedal a jedným krokom sa opäť dostal k Dannymu na vzdialenosť dvoch centimetrov. ich hrude sa na malý moment stretli a pokračovali by v tom aj naďalej no Maxove ruky im v tom zabránili.

ily.Where stories live. Discover now