15@

3.1K 258 48
                                    

"č-čo tu robíš?" opýtal sa a pouličná lampa osvetľovala celú jeho tváričku, ktorej líčka začínali dostávať odtieň lupienkov ruží. obočie mal mierne posunuté nadol, vyzeral ustarene a nervózne si jazýčkom prešiel po perách.

Max sledoval modroočkov každý jeden pohyb. neuniklo mu ani jedno nadýchnutie. priam ho až prepaľoval. nedokázal z neho spustiť oči. bol tak nádherný. ešte viac ako v jeho predstavách.

"idem domov." odpovedal Max s hlasom hlbším a ešte viac chrapľavejším ako kedykoľvek predtým. modroočkovi sa zachvelo celé telo. Max mal nad ním celú moc a ani si to len neuvedomoval. no to isté platilo aj u Dannyho. s každým novým žmurknutím nútil Maxa chieť ho ešte viac.

"čo ty?" opýtal sa naoko kľudne hnedooký, až príliš kľudne čím Dannyho vyvádzal z miery. jeho malé ručičky sa začali klepať a preto sa znova začal s neporanenou rukou hrať s lemom na jeho košeli. druhou si neisto napravil okuliare späť na noštek.

"i-idem od kamaráta." povedal Danny rozstrasene a nervózne sa usmial. vedel, že ak by mu povedal pravdu jediné čo by od Maxa dostal bolo ďalšie poníženie, ktorých mal už dosť.

hnedookému v tele po Dannyho odpovedi okamžite začal narastať hnev. bol si viac než istý, že modroočko myslel vysokého chlapca z poobedia, ktorý mu bozkával poranené zápästie a ktorý si modroočka privlastňoval bez jeho vlastného vedomia.

"oh aha." vydal zo seba Max priškrtene. okrem ich dychov nebolo počuť nič.

"a-autobus ide za pätnásť..-" hovoril Danny, no na konci vety sa zasekol. Max svoj pohľad z malého modroočka nesputil. videl ako sa počas toho ako rozprával jeho skúmavé očká pohybovali po jeho celom tele až sa zastavili na Maxovom vzrušenom rozkroku. nevadilo mu to. práve naopak. chcel, aby videl čo s ním robil.

"-..m-minút." vydýchol modroočko a svoj pohľad z Maxovho vzrušeného kamaráta nespúšťal. bol tak veľký. modroočko sa nad svojimi myšlienkami začervenal ešte viac a zúbkami si nevinne skusol peru. neuvedomoval si, že ho hnedooký pozoroval.

Maxov rozkrok aj naďalej pulzoval, no snažil sa na sebe nedať nič najavo. no keď videl ako sa drobný čiernovlások tvári. ako ho hltá pohľadom a zrýchlene dýcha. každým novým nadýchom sa Maxova stena kontroly búrala a búrala.

z Dannyho ústočiek zrazu vyšiel tichý ston a jeho telo sa nepríjemne pomrvilo, stehienka mierne zatlačil k sebe. začínal byť vzrušený už len z pohľadu na Maxa. pripadal si tak skazený.

jeho ston bol poslednou kvapkou, ktorú Max potreboval na stratu kontroly. už sa viac nedokázal ovládať.

"serem nato." povedal si pre seba a bez ďalšieho rozmýšľania pár krokmi prešiel k modroočkovi a jeho malé telíčko prirazil o prexisklo zastávky. z Dannyho ústočiek vyšlo zalapanie po dychu. Max si svoje ruky premiestnil po oboch stranách modroočkovej hlavy aby mu nemohol utiecť.

"M-Max?" vyslovil naoko vystrašene Danny, no vysoký bunet v jeho pohľade mohol jasne vidieť rovnakú túžbu ako mal aj on.

"provokuješ ma, Danny." povedal pomaly hlbokým hlasom a s priamim pohľadom do Dannyho očí. dával si pozor, aby sa s každým slovom na jazyku dostatočne pohral. bol prekvapený, keď zistil, že modroočko svoj pohľad neodvrátil ako vždy.

"nepáči sa mi čo so mnou robíš." povedal hnedooký chlapec a svoju hlavu, ktorá bola od tej modroočkovej len pár centimerov priblížil ku kožičke na modroočkovom krku a zhlboka sa nadýchol jeho sladkej vône. Max sa jej nevedel nabažiť. Danny len trhane vydýchol.

"nútiš ma chcieť ťa." povedal hnedooký svojim dominantným hlasom, blízko Dannyho uška, ktorý nútil modroočkovo telo celé sa chvieť. Danny začínal byť viac vzrušený ako doteraz.

"každý tvoj pohyb, slovo, úsmev, nádych..," povedal Max a pomaly sa od Dannyho uška odtiahol. ich pohľady sa opäť stretli. oddanosť, ktorou modroočkové oči žiarili trhala Maxove nohavice naruby. stratil nad sebou kontrolu.

"..to všetko ma núti po tebe túžiť stále viac a viac." povedal načo sa Dannyho srdiečko rozbúchalo ešte rýchlejšie. nemohol tomu uveriť. bol ako v sne. celé jeho telo sa chvelo radosťou a vzrušením zároveň.

"nedokážem sa už ovládať Danny." priznal hnedooký. tak veľmi sa bránil tomu aby si to pred sebou samým priznal, no bolo už neskoro nato, aby sám seba presviedčal, že sa s ním nič nedeje.

"pobozkaj ma, p-prosím." povedal modroočko. vzrušenie, oddanosť a láska. to všetko bol jasne slúchateľné a Maxovi to robilo viac než radosť. mal nad ním takú moc, ktorá sa vymykala jeho chápaniu. Max sa sám pre seba uškrnul. pobozkal by ho aj keby o to sám neprosil, no Dannyho poddanosť mu vyhovovala.

hnedooký už na nič nečakal, nedokázal už viac čakať a jeho pery spojil s tými modroočkovými. telom mu prebehol výbuch elektrických výbojov a eufória zaplavila celé jeho telo rovnako ako Dannyho. ich pery sa navzájom preplietali a ochutnávali. maznali sa a láskali. boli ako stvorené pre seba.

Danny bol v siedmom nebi. nedokázal sa Maxových túžebných bozkov nabažiť. chuť jeho pier bola neodolateľná. ručičky premiestnil do Maxových vlasov, za ktoré jemne zaťahal. bozkával sa prvýkrát.

Max jeho nenásytné ruky premiestnil na útle boky, ktoré drvil v rukách. jeho myseľ sa celá zatemnila. nedokázal vnímať nič iné ako len Dannyho pery a jeho prítomnosť.

Max bez varovania bozk prerušil, čím dovoli modroočkovi nadýchnuť sa. Danny lapal po dychu.

pery hnedookého sa ihneď premiestnili na krk modroočka, ktorý začal opatrne bozkávať. z Dannyho pier sa vydral jemný vzdych. cítil sa tak dobre.

bozkávanie sa razom premenilo na satie a jemné hryzkanie. podvedome mu tam vytváral značku, ktorou dá všetkým najavo komu Danny patrí. bol jeho.

Danny sa nedokázal zmôcť na niečo iné ako na tiché vzdychanie do Maxovho uška, ktoré sa snažil tomiť jednou ručičkou zatiaľ čo druhá sídlila na Maxovom ramene. hnedooký si myslel, že z Dannyho kurevsky krásnych vzdychol vybuchne.

Max poslednýkrát horúcim jazykom prešiel po svojej "značke" a pomaly sa od modroočka odtiahol.

Danny vyzeral dokonalo. červené líčka, zrýchlený dych, slzičky v očkách, jemne opuchnuté pery, označený kŕčik a vzrušenie v pohľade. vyzeral kurva dokonalo.

-
som jediná, ktorá si myslí, že Max by bol KURVA DOBRÝ dominant? 😏😏

ily.Where stories live. Discover now