38@

1.9K 133 25
                                    

Danny sedel na jednej z mnohých v rade poukladaných za sebou drevených lavíc, ktoré boli súčasťou tribúny. drevo na nich už dávno nebolo tak lesklé a sýte farbou, zato ich však zdobili výrezy tínedžerov plné lásky, nenávisti a odporu k spoločnosti.

#freelgbt bolo jedným zjazvením dreva, na ktorom modroočkovi upel zrak a z pootvorených úst mu vyšlo slabé uchechtnutie. bruškami prstov pomaly prešiel po písmenách. vedel že ani milión rovnakých značiek nikdy nič nezmení a ľudia ako on budú vždy niekým nenávidení.

jeho myseľ sa samovoľne preniesla na Maxa. ako veľmi si Danny želal, aby mal Max dostatok odvahy nato ukázať svoje dúhové srdce všetkým naokolo a z plných pľúc to vykričať celému svetu a všetkým ľuďom, ktorý proti tomu bojujú a otvoriť im oči.

plné pery sa sformovali do úsmevu nad predstavou jeho a Maxa ruka v ruke na chodbách školy. aj keď vedel, že to nepojde aj naďalej dúfal, že raz ucíti teplo jeho ruky a spaľujúce pohľady na jeho tele.

z myslenia ho však vytrhla zmes hlasov prichádzajúcich z oboch strán. modrý pohľad sa zodvihol a zorničky pod sklami okuliarov sa zamerali na sebavedomé skupiny chlapcov idúcich oproti sebe do stredu ihriska.

okolité tribúny obtočeného okolo obvodu štvorcového ihriska boli do trištvrtiny naplnené ľuďmi. V rukách držali zarosené poháre sladkých nápojov a papierové obali s hot dogmi. pohľad kučeravého zablúdil na jeho tribúnu, kde s prekvapením zistil, že je taktiež množstvo ľudí. poväčšine množstvo dievčat aby sme boli presný.

Maxov tím si s neurčitými slovami potriasli ruky s protivníkmi a následne si všetci nasadili ťažké helmy a umiestnili sa na svoje pozície.

Danny videl aký napätý a nervózny Max bol, vedel, že aj keď nešlo o zápas o postup, pre oba tímy to bol zápas ega. potrebovali si dokázať že sú lepší.

rozhodca po chvíli, zapískal a lopta ležiaca v strede sa dostala cez Maxove rýchle ruky do jeho tímu a bola prehodená s ľahkosťou malého kameňa dozadu, kde sa už dávno začali predierať protivníci.

"o môj bože, vidíš to?" doľahlo k uchu modrookého načo svoju hlavu jemne otočil smerom odkiaľ sa linul hlas. nemohol si pomôcť no jeho zvedavosť zistiť komu hlas patril bola silnejšia ako on. pohľad mu spočinul na dvoch dievčatách sediacich o niekoľko miest ďalej.

"stavím sa, že cítiť ruky jedného z nich na tebe by ťa pripravilo o rozum." povedalo dievča napravo, načo sa dievča naľavo zasmialo. modroočko nikdy nechápal čo všetci chalani na dievčatách videli. jediné čo videl on boli intrigy, otravný chichot a púdrom voňajúce tváre.

Danny sa chcel opäť začať venovať zápasu, ktorý začal naberať na napätí kvôli lopte v rukách druhého tímu, no rozhovor dievčat ho niečím zaujal.

"ugh, ani si nevieš predstaviť ako závidím Nell, že ju stále preťahuje Max. čo by som ja dala zato aby bol v mojej posteli." dokončila a na konci vety sa zachichotala.

"naozaj? ja som myslela že sa pred ani neviem troma? mesiacmi rozišli." Danny nedokázal prestať počúvať rozhovor, ktorý sa neďaleko neho odohrával.

"to áno ale aj naďalej spolu spávajú, no počula som, že..." Dannyho mozog sa snažil znova a znova prehrávať si slová dievčat kvôli podozreniu, že ich rozhovor len zle pochopil, no nikde žiadna chyba nenastala.

"..Max sa musí zbaviť Dannyho inak mu Nell už nedá."

badum- -badum-badum.

z-zbaviť, pretože mu už nedá? každá jedna bunka v jeho tele dúfala, že si uši len upravili realitu tak ako sa im zachcelo a že v skutočnosti nikto nič také nepovedal, no opak bol pravdou.

"chudák Danny, je mi ho trochu ľúto ako si stále neuvedomuje, že ho Max proste nechce a že ani to ako bude za ním behať ho neprinúti ho chcieť." povedala tá napravo.

"možno sa nad ním Max nakoniec zľutuje len preto aby skúsil niečo nové." povedala tá naľavo a zasmiala sa, no Dannymu do smiechu naozaj nebolo. Dannymu sa totižto práve zastavil celý svet a jeho osoba nevykazovala žiadne známky emócií.

nemal ani potuchy čo mal v tej chvíli cítiť.

-
well well well. ďalšia časť na svete po tristo rokoch. ospravedlňujem sa naozaj veľmi, ja osobne by som autorov mojich obľúbených príbehov najradšej zaškrtila, keď nevydajú ďalšiu časť do týždňa nie to ešte do neviem koľko mesiacov, takže chápem, že ste zo mňa sklamaní ale snažila som sa si dať dokopy život :D

p.s. za chyby sa ospravedlňujem

ily.Where stories live. Discover now