6@

2.7K 243 24
                                    

autobus zastavil a Max sa začal zberať z polo prázdneho autobusu von. jeho pohľad spočinul na malom kučeravom modroočkovi, ktorý sa hrabal malými ručičkami v taške.

"uhni." povedal Max bez jedinej emócie v hlase. takýto bol na Dannyho stále. niekedy aj horší, no to nedokázalo zmeniť modroočkov pohľad na neho. aj napriek tomu ako zle sa k nemu Max správal by za neho dokázal položiť život.

ak by mu Max povedal, aby sa porezal, porezal by sa. porezal by sa toľkokrát koľko by mu to hnedooký prikázal. tak veľmi ho miloval. no jediné, čo zato dostával boli nadávky a strkance.

no nesťažoval sa. bolo to lepšie ako nič.

"p-prepáč h-hneď to bude ja len-" modroočko nestihol dopovedať, pretože do neho Max surovo strčil. náhli a tvrdý kontakt veľkých rúk na drobných plieckach prinútilo malého a drobného čiernovláska spadnúť vedľa sedadla na špinavú zem.

jeho ruky dopadli okamžite na zem ako záchrana pre tvár, zápästie a kolienko tvrdo narazili, čo v malom tela vyvolalo návaly bolesti. v každej zranenej časti tela mu ihneď nepríjemne pulzovalo.

modroočkovi sa okuliare na tváričke mierne pádom posunuli dopredu. no ani len nepípol.

hnedooký chlapec si strčením do malého chlapca uvolnil cestu a bez slov čiernovláska prekročil. nezaujímalo ho či si ublížil. bol predsa chlapec, jeden pád mu nemohol zlomiť ruku.

modroočko mal sklopený pohľad. nechcel, aby Max videl bolesť v jeho očiach, ktorú mu spôsobil. (ako by ho vôbec zaujímalo, že Dannymu ublížil.)

bez slov sa z boku, na ktorý dopadol pomaly dostal do sedu a za doprovodu aukania, kvôli zápästiu sa postavil. otvorenú tašku si zatvoril a prehodil cez plece.

ručičkami si opatrne kvôli bolesti oprášil špinavé nohavice a pomaly sa vybral taktiež von zo žltého autobusu.

poranené zápästie si druhou rukou obopol a pritiahol k hrudi, aby pulzujúcu bolesť zmiernil a rýchlymi krokmi sa vydal cez parkovisko plné aut žiakov a učiteľov. bolesť v jeho tvári bola jasne viditeľná. obočie bolestivo nakrčené a pera uväznená medzi zúbkami. vyzeral akoby sa každú chvíľu išiel rozplakať.
no ruka bolela ako čert.

nepozeral sa pred seba len na svoje pohybujúce sa nožičky a preto si nemohol všimnúť, že prechádzal okolo chlapca s právoplatným vlastníctvom na jeho krehké srdiečko.

Maxa malý čiernovlasý chlapec prechádzajúci okolo neho a chalanov, ktorí stáli vedľa pri aute okamžite zaujal. videl, že si ručičkou držal zápästie, no v tej chvíli mu nedošlo, že za bolesť, ktorú modroočko cítil môže jeho surové správanie sa voči nemu.

ihneď ako modroočko prešiel okolo do Maxovho nosa udrela Dannyho sladká a neuveriteľne jemná vôňa, ktorá ho prinútila zaťať sánku a mierne sa narovnať. nechcel si to priznať, naozaj nechcel, no modroočko voňal neuveriteľne sexy.

čo sa to sním kurva dialo? nebol teplý. bol si istý, že nebol. vzrušovali ho dievčenské telá, tak prečo premýšľal nad tým ako skurvene pekne vonia chlapec, ktorý sa mu neustále vtiera?

-
čo si budeme. Maxovi sa z Dannyho čoskoro postaví kamarát. nato zoberte jed xdd nemôžem si pomôcť ale Danny je tak neskutočne kawaii, že som na seba normálne hrdá, zato akého miláčika som vytvorila. :3
btw dúfam, že sa časť páčila.

ily.Where stories live. Discover now