1.Alku

993 17 6
                                    

Y/N

Klo 5.00

Heräsin ja päässäni pyöri. En saanut kunnolla henkeä.

"Voi ei taas se alkaa" huokaisin pettyneenä.

Aloin miettiä minkä takia aina minulle kävi kaikkea ikävää, kuten se että vuosi sitten sain diagnoosin paniikki- ja ahdistushäiriöstä. Elämäni oli kääntynyt täysin päälaelleen eikä kukaan ymmärtänyt. Olin pari päivää aiemmin löytänyt elämääni Alexin hän on poikaystäväni, jonka olisi pitänyt olla täällä nyt, mutta hän ei ollut, koska oli ollut viettämässä iltaa kavereidensa kanssa. Mutta hän lupasi tulla tänään luokseni yöksi. Odotan sitä, sillä Alex on ihana. Hän saa mieleni rauhoittumaan ja tekee olostani paljon paremman sekä rakastan sitä tunnetta, joka hänen seurassaan tulee.

"Ihana Alex rakastan sua enemmän kun tiedätkää", kuiskasin itsekseni

Juuri silloin kuulin koputuksen oveltani. Säikähdin sitä, eihän kenenkään pitänyt näin aikaisin aamulla tänne tulla.

Kävelin hiljaa ovelle päin. Kun olin ovella, kurkkasin oven raosta kuka siellä oli. Se oli Alex. Hän näytti väsyneeltä, ja hänen hiuksensa olivat sekaisin. Hän oli ehkä jopa ihan söpö.

Alex

Olin viettämässä kavereideni kanssa drinkki iltaa, mutta se loppui lyhyeen, kun aistin, että ihana tyttöystäväni Y/N ei ole ok. Hän ei nimittäin ollut vastannut viesteihini tai soittoihini, vaikka tiesin hänen olevan tähän aikaan hereillä.
Sanoin vain kavereilleni, että minulla on erittäin heikko ja väsynyt olo, jotta voisin mennä tarkistamaan miten Y/N voi.

Olin Y/N talon pihassa näin pienen valon hänen keittiön ikkunassa.

"Tiesin että hän ei nuku", ajattelin

Menin koputtamaan hänen oveensa ja odotin. Toivoin vain, että en säikäyttäisi häntä ainakaan pahasti.

Se on sitä elämää~Y/N || Blind ChannelWhere stories live. Discover now