Y/N
Päätin lopulta avata Alexille oven.
"Miten sä täällä näin aikasin oot?", Sain kysytyksi häneltä.
Alex
"Vihdoin hän tuli avaamaan oven onneksi hän on kunnossa", ajattelin.
"Aa juu, Mä olin huolissani susta", Sanoin Y/N:lle.
"Pelkäsin että on sattunu jotain, ku et vastannu mulle", kerroin huolestuneena hänelle.
Y/N
"Tuu sisälle ni ke-kerron sulle sy-syyn...."
Alex tuli sisälle talooni, ja menimme yhdessä istumaan olohuoneeni sohvalle.
Minulla oli kylmä, joten menin Alexin viereen sekä nojasin pääni hänen olkapäätään vasten. Sitten aloin selittämään Alexille, miksi en vastannut hänelle"Alex rakas...", Aloitin rauhallisesti.
"Sähän tiedät että sain sillon yks ilta sen ahistuskohtauksen siellä bileissä", selitin hänelle.
Alex
Menimme Y/N:n kanssa sisälle juttelemaan ja ajattelin jäädä hänen seurakseen, koska olinhan hänen poikaystävänsä. Y/N aloitti kertomaan asiastaan ja arvasin heti mistä on kyse, mutta annoin hänen rauhassa jatkaa kertomaansa. Sekä vastailin hänelle vähän väliä.
Y/N
"Mä....sain paniikkikohtauksen....", Sanoin lopulta itkien Alexille.
"Sen takia...e-en vastannut sulle... Anteeks mä..mä oon pahoillani...", Jatkoin edelleen itkien Alexin olkapäätä vasten.
Alex
"Voi pientä Y/N:aa", ajattelin samalla kun hän itkien kertoi kuinka sai paniikkikohtauksen eikä pystynyt kunnolla hengittämään.
Annoin hänen nojata olkapäätäni vasten ja aloin silittämään hänen pitkiä auki olevia hiuksiaan hellästi. Se tuntui auttavan, koska Y/N:n hengitys alkoi tasaantua ja tunsin kuinka hän pikkuhiljaa lakkasi tärisemästä.
Y/N
Alex sai minut rauhoittumaan vihdoin.
"Onneksi hän tuli", ajattelin onnellisena.
Olin väsynyt, joten päätin kysyä Alexilta haluaisiko hän tulla viereeni nukkumaan.
"Alex voidaanko mennä jo nukkumaan?", Kysyin häneltä väsyneenä.
Pian menimme vierekkäin sänkyyni ja menin ihan lähelle Alexia, jotta minulla olisi tarpeeksi turvallinen olo, että en saisi uudestaan paniikkikohtausta.
Alex onneksi tajusi tämän, ja otti minut ihan lähelle viereensä. Hän piti minusta kiinni, jotta en pyörähtäisi toiselle puolelle sänkyä.Alex
Menimme Y/N:n sängylle vierekkäin otin hänet lähelleni, pidin hänestä kiinni ja annoin pusun otsalle. Hän nukahti nopeasti, kun hipsutin hänen hiuksiaan rauhallisesti.
En itse oikein saanut unen päästä kiinni, joten pidin huolta Y/N:sta hieroin hänen hartioitaan ja selkäänsä, sekä pidin hänestä kiinni ja jatkoin hänen hiuksiensa hipsutusta, kunnes itsekkin vihdoin nukahdin.
DU LIEST GERADE
Se on sitä elämää~Y/N || Blind Channel
Sonstiges🖤Tää on mun eka tarina jote jooh🖤 ⚠️TW⚠️ ⚠️Syömishäiriö⚠️ ⚠️Paniikki/ahdistus⚠️ ⚠️Alkoholi⚠️ ⚠️Itsetuhoisuus/itsemurha⚠️ ⚠️Kiroilu⚠️ ✨🖤Blind Channel tulee kuvioihi vähä myöhemmi et ekat luvut oikeestaa vaa Y/N ja sen elämää🖤✨ En paljasta nyt mit...