14.Taidan olla rakastumassa

130 3 0
                                    

Y/N

Päätin mennä vielä suihkuun ennen, kuin menisin sitten Ollin viereen nukkumaan täksi yöksi. Jo pelkkä ajatuskin Ollin vieressä olemisesta tuntui tällä hetkellä ihanalta. Tarvitsin sitä ja muutenkin niin hullulta, kuin tämä kuulostaakin, minusta tuntuu, että olen rakastumassa Olliin.

Rakastan kuumia suihkuja. Ne vain ovat super rentouttavia. En edes tiedä, kuinka kauan olin suihkussa. Mutta se olo, joka tuli suihkun jälkeen oli super ihana. Olli oli tehnyt meille iltapalaa sillä välin, kun olin ollut suihkussa.

Söimme iltapalan ja kävimme pesemässä hampaat. Sitten menin Ollin sängylle odottamaan, että tämä kävisi suihkussa ja tulisi sitten viereeni.

Pian Olli olikin jo vieressäni. Olli pyysi minut kainaloonsa, joten päätin sitten käpertyä siihen nukkumaan. Nukahdin nopeasti siihen, kun Olli silitteli hiuksiani ja selkääni.

Seuraava aamu

Heräsin aamulla siihen, kun Olli tuhisi vieressäni. En saanut enään unta, joten katselin vähä aikaa nukkuvaa Ollia, jonka jälkeen päätin nousta tekemään aamupalaa meille.

Satuin avaamaan telkkarin, josta tuli uutiset...

"Nuorimies löydetty hukkuneena jokeen...Hän on menehtynyt luultavasti 2pv sitten...Kuolinsyytä selvitetään, mutta poliisi ei kerro muuta tapauksesta..."

"Olikohan se Alex" Mietin ja vajosin taas pimeyteen.

Havahduin synkistä ajatuksistani, kun kuulin tutun äänen selkäni takaa. Se oli Olli, joka oli tullut juuri heränneen näköisenä keittiöön.

"En kai herättäny?" Kysyin yrittäen kuulostaa siltä, että en olisi itkenyt taas.

"Et herättäny, mä ite heräsin painajaisee ja, ku et ollukkaa siin vieres vähä säikähin ja päätin tulla kattoo, missä sä oot ja juomaa lasillisen vettä." Olli selitti.

"Aa ookei...Et kai pahasti sit säikähtäny?" Kysyin vielä varmistaakseni, että hän oli okei nyt.

"En kaikki hyvin" Olli vastasi.

"Onks sulla kaikki hyvin?" Olli kysyi ja melkein menin paniikkiin.

"Joo tietenki" vastasin nopeasti ennen kuin lähdin vaivihvaa ulos. Tarvitsin raitista ilmaa. En kestäisi enään. Olin aivan saatanan hajalla Alexin takia, mutta en vain halunnut myöntää sitä. En tiedä olen tulossa hulluksi tai ehkä mä oon jo iha hullu. Oon ihan hukassa itteni kaa. En tiedä mitä haluun tai mikä mä ees oon. Kuka mä oon? Munhan pitäis tietää, mutta kun mä en vittu tiedä.

En tiedä pystyisinkö mihinkään Ollin kanssa. Satuttaisin tai kuormittaisin häntäkin liikaa varmaan omalla tyhmyydelläni ja turhuudellani ja idioottimaisuudella. Olen vain yksin helvetin hullu idiootti, jonka elämä on aivan turhaa, joka tuntee elävänsä oman kehonsa vankina ja tuntee elämä on yksi saatanan illuusio tai painajainen, josta ei vaan osaa tai pysty heräämään.

Kävelin vain jonnekkin, kunnes päädyin jollekkin sillalle. Muistin nähneeni tämän sillan aamu-uutisissa ja silloin tajusin tämän olleen se silta, jolta Alex ilmeisesti oli hypännyt. Päätin kuitenkin antaa asian olla ja lähdin takaisin päin sinne, mistä olin tullut, jotta löytäisin takaisin Ollin luokse eli kotiini.

Ollin luona on ihana asua. Haluaisin kyllä olla Ollin kanssa yhdessä ja minusta tuntuu, että olen rakastunut häneen, mutta ainut ongelma on, että en tiedä uskallanko antautua rakkaudelle tai ylipäätään päästää Ollia lähelle henkisellä tasolla. Minua vain pelottaa, että vahingossa satutan häntä.

Päätän kuitenkin rohkaistua. Päätin, että kerron Ollille kaikesta, mitä tunnen. Jonka jälkeen katson, mihin tilanne etenee...

_______________________________________________----------------------------------------------------------------------
Lisää asiaa!!!

Okei oon nyt joka luvun loppuu laittanu tämmösii, mut siis sori et tää on ollu jossai kohis aik masentava tarina ja tää luku on vähä masentava. Sori kans et tää on näin lyhyt luku ja meni näi pitkää saada se teille luettavaks mut mult on vaa ollu vähä ideat hukassa ja mun motivaatio hukassa ja jaksamine vähä mitä on, mutta tässä kuitenkin taas vähän luettavaa ja seuraavan luvun yritän tehä heti kun ehdin ja jaksan ja keksin ideaa.

Hyviä lukuhetkiä ja toivottavasti tykkäätte 🖤🤎✨

Kiitos kaikille niille, jotka tätä jaksaa lukee ja on lukemassa ku tulee uus osa seki antaa motivaatioo et näkee et ihmiset oikeesti tätä lukee ja edellee otan kommentteja vastaan tästä ja jooh✨

<3🖤: kirjoittaja

Se on sitä elämää~Y/N || Blind ChannelWhere stories live. Discover now