12. Voinko liittyy teijä bändii?

140 6 0
                                    

Y/N

Olimme Ollin autossa matkalla studiolle. Meillä oli hauskaa ja unohdin hetkeksi surullisen oloni. Me nimittäin huuto lauloimme radiosta tulevia biisejä ja jossain kohtaa tunsin Ollin käden reidelläni, kun hän sanoi jotain siitä, että muut jätkät ovat kulma super mukavia eikä minun tarvitsisi jännittää.

Hetken päästä olimme studion pihassa. Minua oikeasti vähän kyllä jännitti, mutta onneksi Olli oli siinä, joten eiköhän sisälle meneminen ja muihin jätkiin tutustuminen onnistuisi.

Nousimme autosta ja kävelimme studiolle sisälle, jossa heti ensimmäisenä huomioni kiinnittyi soittimiin ja muutenki studio oli todella viihtyisän näköinen.

Olli

"Hei jätkät! Toin Y/N tänne, ei kai haittaa, se halus tulla mukaa ja tutustuu teihi!" Huusin jätkille, jotka olivat jossain hevonkuusessa taas vaihteeksi.

"Häh? Onks Ollilla muija?" Kuului jostain päin studiota.

Se oli varmaan Porko ajattelin mielessäni, koska ääni ainakin kuulosti siltä.

"Hahah, tuu pois sieltä piilostas Porko!" Nauraen huudahdin takaisin.

"Siis joo totta helvetissä oon Ollin muija!" Kuulin Y/N naurahtavan vieressäni.

Hän ilmeisesti yritti näin saada jätkät tulemaan, ja se sitten näköjään toimi, koska pian koko porukka oli jo siinä esittelemässä itseään.

"Moi Y/N! Mä oon Niko" Ensin Niko tervehti.

"Mä oon Joel, kiva tavata" Joel jatkoi.

Muutkin jätkät esittelivät itsensä ja sitten mentiin kaikki istuun studion sohville.

"Mitkä teijät ns roolit on täs bändis?" Y/N päätti kysyä.

"Mä oon ainaki basisti" vastasin nopeasti.

"Mä oon DJ!" Aleksi jatkoi.

"Ite soitan kitaraa", Joonas naurahti.

"Mie oon rumpali", Tommi lyhyesti sanoi.

"Me ollaa Joelin kaa laulajii", Niko vielä sanoi loppuun.

"Vähänkö siistii!" Y/N hihkaisi.

"Ois nii siistii päästä mukaan teijän bändiin", Y/N vielä jatkoi haltioissaan.

"No siis näytä/kerro mitä osaat ni ehkä pääsetki mukaa", Joel sanoi.

"No siis oon ainaki omasta mielestäni iha hyvä laulaa ja haluisin tosi paljo oppii soittaa bassol jotai", Y/N kertoi meille.

"No siis tottakai mä voin opettaa sua soittaa bassoo!" Vastasin heti reippaasti.

"Jee! Kiitti Olli oot paras!" Y/N hihkui innosta.

"Nonni rauhotutaas nyt ja ootas hetki siin ni näytän/opetan sulle tätä basson soittoo", sanoin hänelle ja kävelin hakemaan bassoni.

"Okei, okei", Y/N vastasi minulle.

*Timeskip siihen et jätkät on treenannu studiol ja on lähös*

"Haluuks käyä kaupas matkal?" Kysyn, kun olen lähdössä Y/N kanssa studiolta.

"Joo käyää vaa", Y/N vastaa.

Lähdemme ajamaan ja käymme nopeasti kaupassa hakemassa illaksi vähän herkkuja ja myös jotai ruokatarvikkeita, jotka oli loppu.

"Ainii mulla ei oo sit mitää kamoi, ku mun oma kämppä kai lähti jo ajat sitte alta ja Alexin kämpälle kävi ilmeisesti samalla tavalla", Y/N sanoi, mutta hänen äänensä murtui, kun hän mainitsi Alexin.

"Ei se mitään rakas...eiku sori Y/N", jatkoin, mutta korjasin nopeasti sen mitä olin sanonut ääneen ja toivoin ettei Y/N kuullut.

"Voinks mä lainaa sulta jotai vaatteita ja sit, jos voitas vaik huomen käyä ostaa mulle jotai?" Y/N kysyi.

"Joo tietenkin onnistuu!" Vastasin iloisesti.

Olimme pian kotonani ja kävin laittamassa ostokset jääkaappiin samalla, kun Y/N meni istumaan sohvalle. Näin sen kirjeen Y/N kädessä. Hän ilmeisesti mietti Alexia ja ei siinä olisin minäkin surullinen hänen tilanteessaan. Toivon vain, että hän ei syytä itseään tapahtuneesta, vaikka en oikein mitään tiedäkkään asiasta...

_______________________________________________

Asiaa!!!
Sori et tää on vähä lyhyempi luku mul on vaa ollu kouluhommii paljo ni en oo oikee jaksanu/ehtiny kirjottaa, joten oon pahoillani jos lukujen välissä kestää, mut halusin nyt julkasta ees jotai luettavaa, joten tässä ois.

Toivottavasti tykkäätte tästä!

Se on sitä elämää~Y/N || Blind ChannelWhere stories live. Discover now