17."Miks kaikki aina menee näin?"

107 4 0
                                    

*Klo 3.00 {aamuyöstä}*
----------------

Niko

Y/N nukkui rauhallisesti vieressäni. Olimme jutelleet aika pitkään kaikesta, jotta hän oli saanut ajatuksensa muualle Ollista. Sillä oli huolissaan hänestä, ei sillä, että minä en olisi huolissani. Olihan Olli kuitenkin bändinaverini ja myös Y/N:n poikaystävä.

Huomasin Y/N:sta kuinka huolissaan hän oli, mutta yritin pitää hänet mahdollisimman rauhallisena. Saisimme varmasti vastauksia mennessämme katsomaan Ollia huomenna tai noh tänään, jos nyt oikein virallisia ollaan.

Itse en oikein saanut unta, joten katselin vain Y/N:aa. Hän oli kieltämättä söpö nukkuessaan, jos saan sanoa niin. Päätin lopulta, että käyn juomassa lasin vettä. Ennen kuin huomasinkaan olin jo nukahtanut.

Aamulla heräsin lusikasta Y/N:n kanssa olimme ilmeisesti päätyneet siihen vahingossa yön aikana, sillä en muista meidän nukahtaneen niin.

Pian huomasin vieressäni olevan Y/N:n heräilevän pikkuhiljaa.
-----------------
Y/N

"Huomenta Olli rakas", sanoin aamu äänelläni katsomatta viereeni olettaen, että Olli olisi ollut siinä.

Mutta ennen pitkään muistin eilis illan ja viime yön tapahtumat. Tajusin, että nukuinkin Nikon vieressä enkä Ollin.

"Eiku sori siis huomenta Niko", korjasin hetken päästä.

"Ei se mitää huomenta vaa siullekki Y/N", Niko naurahti.

"Mua väsyttää iha kauheesti", sanoin Nikolle tai noh enemmänkin mutisin. En edes oikein jaksanut puhua saatika sitten pitää silmiä auki.

"Noh käykö jos annan siun sit viäl nukkua ja menisin ite vaikka tekemään kohta jotain aamupalaa?" Kuulin Nikon ehdottavan.

En jaksanut vastata puhumalla, joten mumisin vain epämääräisen myöntävän vastauksen.

Niko jäi vielä hetkeksi sängylle ja tunsin kun hän silitti selkääni. En tehnyt elettäkään estääkseni häntä.

Heräsin siihen, että jokin ruuan tuoksu tuli nenääni. Minulla ei ollut mitään tietoa paljonko kello oli, mutta oletin sen olevan jotain ehkä kaksitoista päivällä. Päätin nousta ja mennä keittiöön, jossa olikin Niko. Hän oli laittanut aamupalan valmiiksi pöytään.

"Hyvä sä heräsitkin jo. Meinasinki just tulla herättää sut, et voit tulla syömää tätä aamupalaa, jonka meille tein", Niko innostuneena selitti.

Söimme Nikon kanssa aamupalaa ja juttelimme vähän kaikesta. Päätimme, että lähtisimme kohta Ollin kämpille. Katsomaan, oliko Olli kunnossa ja kotona, vai mikä sitten olisi homman nimi.
------------------------------------------
------------------
Niko

Olimme kävelleet jo jonkin aikaa Y/N:n kanssa kohti Ollin kämppää. Juttelimme vain vähän sitä sun tätä. Y/N:sta huomasi kyllä, että häntä pelotti. Mutta se oli kyllä ihan ymmärrettävää tässä tilanteessa, etsiessämme Ollia. Pian olimmekin Ollin talon ovella. Hänen autonsa oli ainakin pihassa, joten ehkä hän olisi kotona.

Y/N

Olimme Ollin kotiovella. Vaikka näinkin Ollin auton pihassa, minua pelotti. Aloin kaivamaan avaimia taskustani. Tärisevin käsin työnsin avaimen lukkoon ja käänsin sitä saadakseni oven auki.

Astuin sisään taloon...
Näky oli kamala. Tavarat olivat ympäriinsä. Särkyvien astioiden ja peilin sirpaleita oli ympäri lattiaa.

"Mitä ihmettä täällä on oikein tapahtunut?" Mietin mielessäni järkyttyneenä.

Tunsin kyynelten vierivän poskilleni. Pian huomasin, että jalkani eivät kantaneet. Romahtaisin ihan kohta tunsin sen. Nojasin seinää vasten ja painoin pään käsiini. Pikkuhiljaa valuin alemmas seinää pitkin ja kohta jo istuin lattialla pää painautuneena polviini. Minä romahdin täysin.

Pian Niko tuli perässäni sisälle ja huomasi minut. Hän tuli viereeni ja halasi minua. Hetken vain itkin siinä Nikon olkapäätä vasten.

"Missä Olli on ja mitä sille on käyny?" Kysyin Nikolta itkien.

"Kuule pikkunen Y/N mennää kattomaan, oisko se jossai täällä. Jos ei oo nii me kyllä löydetään se, mä lupaan", Niko selitti rauhallisesti.

Niko auttoi minut ylös lattialta ja lähdimme varovasti kävelemään ympäri taloa, jotta löytäisimme Ollin. Pian löysimme Ollin vessan lattialta tajuttomana. Niko soitti ambulanssin hakemaan Ollia. Olin itse niin shokissa, että en olisi pystynyt tekemään edes sitä. Nojasin Nikoon, jotta pysyisin edes jotenkin pystyssä odottaessamme ambulanssin tuloa.

Ambulanssi tuli ja katsoin itkusta sumentuneilla silmilläni, kun Olli nostettiin ambulanssiin. Emme lähteneet Nikon kanssa sairaalalle ainakaan vielä, sillä jäimme siivoamaan taloa ja järjestelemään paikkoja.

"Niko?" Kysyin epävarmasti löytäessäni jotain outoa.

"Niin mitä Y/N?" Niko kysyi ja tuli luokseni.

"Ei kai Olli juo tai käytä mitää aineita?" Kysyin itkukurkussa.

"Ei, kuinka niin?" Niko hämmentyneenä vastasi.

"Kato mitä löysin", Sanoin itkukurkussa ja näytin löytämääni pientä minigrip pussia, jossa oli ilmeisesti jotain pillereitä.

"Mitä ihmettä?" Niko hämmästeli.

"Ei noi kyllä Ollin oo, ei se tommosia käytä" Niko lopulta vastasi.

"Ainii ja muute makuuhuonees oli jotku stringit sängyllä, et ellei oo sun tääl on ollu joku toine naine" Niko vielä sanoi mennessään takaisin siivoamaan keittiötä.

"Mitä helvettiä?!" Huusin ja lähdin makuuhuoneeseen ja järkytyin.

Sängyllä oli ne Nikon mainitsemat stringit, jotka eivät todellakaan olleet minun sillä ne olivat liian isot.

"Helvetin kusipää fuckboy Olli!!!" Huusin niin kovaa, kun ikinä vain pystyin.

En voinut uskoa tätä että Olli oli oikeasti helvetti pettänyt minua. Olin älyttömän vihainen ja olisi melkein tehnyt mieli pistää koko talo palasiksi, vaikka noh eipä täällä enään paljoa rikottavaa tavaraa jäljellä olisikaan.

"Hei Y/N jos rauhottusit vähän! Uskon kyl, et susta tuntuu pahalta kerta Olli on sua pettäny!" Niko huusi keittiöstä, sillä oli ilmeisesti kuullut kun olin huutanut täysiä.

"Okei okei mut ku vituttaa tämmöne!" Huusin takaisin...

----------------------------------------------------------------------***********************************
Täs ois sit uutta lukuu taas vaihteeks🖤🥀

~juuh sori täs on aik paljo kiroiluu mut saa ollakki ku Y/N kuiteki tajus et Olli oli pettäny sitä

*Saatan kirjottaa tätä nyt vähä enemmä mut en lupaa mitää

∆Luultavasti seuraavas luvus sit selviää miks Olli löyty siält vessast tajuttomana ja miks sen koko kämppä oli nii sekasin.

Toivottavasti nautitte ja jooh🖤

<3Kirjoittaja🥀🖤

Se on sitä elämää~Y/N || Blind ChannelWhere stories live. Discover now