*Timeskip 1kk*
Y/N
Olimme nyt Ollin kanssa vähän niinku seurustelleet kuukauden, vaikka olemmekin edenneet hitaasti meillä menee super hyvin. Olli on niin ihana ja huolehtivainen minua kohtaan. Samoin kuin minä häntä kohtaan tietenkin, ainakin yritän olla. Olin tällä hetkellä käymässä Nikon luona, sillä meistä oli tullut hyviä ystäviä ja Nikolle pystyin puhumaan kaikesta ja heittämään läppää aina välillä. En edes tiedä kuinka kauan juttelin Nikon kanssa kaikesta mahdollisesta maan ja taivaan väliltä, kunnes huomasin kellon olevan jo yksitoista illalla.
"Ainiin, lupasin Ollille leffaillan tänään", mietin itsekseni.
Olin muutenki luvannut tulla ajoissa kotiin, että voitaisiin vietää Ollin kanssa rauhallinen koti-ilta ja nyt minä olin vielä tähän aikaan Nikon kämpillä, josta olisi suht paljon matkaa takaisin Ollille ja ulkona oli muutenkin pimeää, eikä tähän aikaa illasta houkuttele ajatus lähteä kävelemään tuonne pimeeseen. Mutta sitten taas Olli ei edes ollut laittanut minulle mitään viestiä tai soittanut. Jota ihmettelin sillä yleensä Olli teki niin aina, jos olin jossain pidempään tai en tullut kotiin viimeistään kymmeneksi illalla. Eriasia oli tietysti jos erikseen olin sanonut tulevani myöhään kotiin, mutta tällä kertaa olin sanonut tulevani ajoissa kotiin ja, että viipyisin vain hetken Nikon luona.
"Mitä mietit?" Niko päätti kysyä vieressäni samalla kääntäen katseensa minuun.
"Eikun Ollia, kun se ei oo soittanu tai mitää ja kello on noi paljo jo enkä oo kotona, vaikka lupasin mennä ajoissa kotiin pitää leffailtaa Ollin kaa", Selitin hieman hädissäni Nikolle.
"Hei ei mitää hätää, mut toi ei oo kyl Ollin tapasta, ainakaa ihmisille joista se välittää, mut voit jäädä tänne yöks, sillä en usko et olis kovin turvallista lähtee yksin kävelemään tonne pimeesee suht pitkää matkaa", Niko lopulta sanoi.
"Kiitos, mut voitko lähtee aamulla mun mukaa kattoo, et Olli on kunnossa, sillä tämmösen jälkee en haluais mennä sinne yksin?" Kysyin Nikolta samalla kun mieleeni tuli kauheita ajatuksia.
"Mitä jos Olli pettää mua?"
"Mitä jos se ei rakastakkaa mua?"
"Mitä jos se vaa koko aja onki leikkiny mun tunteilla ja tekee sitä nyttenki?"
"Mitä jos se aattelee et mä petän sitä Nikon kaa?"
"Mitä jos sille onki sattunu jotai ja mä oon täällä enkä auttamassa sitä?"
"Mitä jos se onki kutsunu jonku muun viettää leffailtaa sen kaa?"
"Mitä jos....?"
Ajatuksia vain tuli koko ajan lisää ja lisää ja hetken päästä tunsin kyynelten valuvan poskiani pitkin. En edes jaksanut pyyhkiä niitä vain annoin niiden vain tulla. Hetken päsätä tunsin Nikon lämpimät kädet ympärilläni. Halasin häntä takaisin ja vain itkin siinä Nikon olkapäätä vasten.
"Y/N ei mitään hätää", kuulin Nikon kuiskaavan korvaani.
Niko silitti selkääni ja aukinaisia hiuksiani, jotka olivat puoli selkääni asti pitkät.
"Kiitos Niko, että oot siinä", sanoin hänelle itkun sekaisin sanoin.
"Tottakai mä oon Y/N", kuulin Nikon vastaavan.
Sen jälkeen Niko nosti hellästi sormillaan leukaani niin, että katsoin häntä silmiin. Tunsin, kun Niko pyyhki kyyneleet poskiltani samalla sanoen kaikkea, mikä auttoi minua rauhoittumaan.
"Missä mä muuten nukun?" Päätin kysyä rauhoituttuani.
"Täs sohval voi olla vähä huono nukkuu ni sä voit tulla mun viereen, jos se on vaan ok sulle", Niko selitti.
"Joo on se okei", Vastasin jo selvästi rauhallisempana, kuin hetki sitten.
"Pitäiskö meijän syyä jotai enne nukkumaa menoo?" Niko kysyi varovasti.
"Joo ehkä se vois olla ihan hyvä", vastasin hiljaa.
"Oisko sulla jotai mitä haluisit erityisesti syyä vai yllätänkö sut?" Niko huikkasi matkalla keittiöön.
"Ei oo mitää erityistä", huikkasin takaisin samalla laittaen kuulokkeet korvilleni ja Spotifyn päälle, jotta voin hetkeksi vaipua ajatuksiini ja vain rentoutua.
Jossain vaiheessa tunsin Nikon käden koskevan olkapäätäni ja havahduin ottamaan kuulokkeet pois.
"Se ruoka ois nyt valmista", Niko sanoi.
"Aa joo, sori mä olin vaa ajatuksissani", vastasin nopeasti ja kävelin keittiöön.
Söimme ruuan, jonka jälkeen päätin käydä suihkussa ja Niko kävi siellä minun jälkeeni.
Menimme Nikon sängylle ja juttelimme vielä hetken kaikesta mahdollisesta.
"Kiitos oikeesti, että annoit mun jäädä ja oot tukena silloin kun tarviin, ja kiitos siitä että sain tulla nukkumaan tähän sun viereen", kerroin Nikolle.
"Tietenkin oon Y/N! Sä oot todella hyvä ystävä mulle, joten haluun pitää siitä kiinni ja sä ansaitset vaan parasta...", Niko vastasi kiitokseeni samalla hieroen kipeitä hartioitani...
----------------------------------------------------------------------***********************************
Moi kaikkii!🖤🥀✨
~Eli siis tässä ois uus osa. Jätänpä tän nyt tälläsee kohtaa ni jää seuraavaa osaa nähtäväks onko Ollille käyny jotai vai miks se ei ollu laittanu mitää Y/N, joka oli sitten jäänyt Nikolle yöksi.
{Teen nyt sit seuraavan osan taas heti ku vaa ehin ja jaksan}
[Mut yritän tehä sen mahollisimman nopeesti]
•Toivottavasti tykkäätte ja nautitte tästä!
<3:kirjoittaja🖤🥀✨
YOU ARE READING
Se on sitä elämää~Y/N || Blind Channel
Random🖤Tää on mun eka tarina jote jooh🖤 ⚠️TW⚠️ ⚠️Syömishäiriö⚠️ ⚠️Paniikki/ahdistus⚠️ ⚠️Alkoholi⚠️ ⚠️Itsetuhoisuus/itsemurha⚠️ ⚠️Kiroilu⚠️ ✨🖤Blind Channel tulee kuvioihi vähä myöhemmi et ekat luvut oikeestaa vaa Y/N ja sen elämää🖤✨ En paljasta nyt mit...