Y/N
Klo 22
Olimme edelleen Nikon kanssa sairaalalla. Olli ei edelleenkää ollut kunnolla tajuissaan, joten hänen piti jäädä vielä tarkkailuun yhdeksi yöksi. Päätimme Nikon kanssa jo lähteä takaisin Nikon kämpille. Menimme autoon ja laitoimme jotain musiikkia. Yhtäkkiä autossa alkoi soimaan Bad Idea niminen biisi. Se on yksi suosikki biiseistäni, joten aloin laulaa mukana.I can not stay this close to you
I know that now
I got carried away just like I always do
I'd like to keep you next to me
But I can't sleep
I'm nothing but a slave of my miseryOnce I got love
Now I've got a trauma
I got so used to all of that drama
Life is a bitch, but you know so is karma
Bottle of wine and marihuana
Doing what I do best
Getting fucked up
Hotel room, broken hearts in a hot tub
But you know"Hei Y/N sähän oot iha älyttömän hyvä laulaa!" Niko kehui ja alkoi itsekkin laulaa mukana.
There's darkness and it follows me
Don't hold on so tight
Don't hold on so tight
I'm never gonna let you in
Don't hold on so tight
Don't hold on so tight
Baby, I'm a bad ideaLauloimme koko matkan yhdessä Nikon kanssa ja se oli vapauttavaa, sekä kieltämättä myös hauskaa.
"Miten sä osaat noi ton biisin sanat noi älyttömän hyvin?" Niko hämmästeli.
"Aaa..no siis oon laulanu tota aik paljo ku sil on semmone omanlaine merkitys mulle", selitin Nikolle ja hän ymmärsi tämän ihan todella hyvin.
Olimme pian Nikon kämpän pihassa. Nousimme autosta ja lähdimme kävelemään ovelle päin Nikon vielä laittaessa auton ovet lukkoon. Kaivoin taskustani kämpän avaimen, jonka työnsin lukkoon ja käänsin oven auki. Astelin sisälle. Jätin mustat Niken airforceni, sekä mustan nahkatakkini eteiseen. Päätin mennä istumaan olohuoneessa olevalle harmaalle sohvalle. Niko tuli pian viereeni istumaan sohvalle ja aloimme jutella.
"Onks sul Y/N varmasti kaikki hyvin?" Niko kysyi.
"Joo kai mulla on", Vastasin epämääräisesti sillä en oikein itsekkään tiennyt.
Kaikki on vain niin sekaisin. Olli on sairaalassa, sekä pettänyt minua. Niko sanoi rakastavansa minua ja välittävänsä minusta aidosti. Exsäni Alex oli muutama kuukausi takaperin tehnyt itsemurhan. En tiedä yhtään mitä haluan elämältäni. Yliajattelen joka yö kaikkea. Musiikki on ainut asia, joka vielä pitää minut järjissäni ja hengissä.
Tietysti joku voisi sanoa tähän vinkiksi terapiaan menemisen, mutta se ei ole niin yksinkertaista. Olen kyllä käynyt useaan otteeseen terapiassa, mutta se ei ole auttanut. Minun pitää vain selvitä omin avuin, sillä terapiassa puhuminen ei niin helppoa ole varsinkaan, jos ei edes haluaisi käydä siellä.
Vaikka olenkin aivan hukassa yritän vain pakottaa itseäni jaksamaan ja selviämään päivä kerrallaan eteenpäin. Elämä ei vaan oo helppoo. Se on vain fakta, jonka kuuleminen satuttaa. Mutta kun sen kuulee tarpeeksi monta kertaa siihen vain tottuu. Vaikka ei pitäisi, tälläiseen ei niin hyvään elämäänkin ennen pitkää tottuu.
Edelleen luotan vain siihen, että joku päivä kun herään tulee se ns parempi huominen ja siitä alkaisi oikeasti uusi elämä ja kaikki olisi paremmin.
*Timeskip seuraava aamupäivä*
Niko
Lähdimme Y/N:n kanssa sairaalalle, sillä olin saanut soiton Ollin tilasta. Se oli ilmeisesti jo sen verran parempi, että Olli oli tajuissaan. Katsotaan nytten mitä hän muistaa, että Y/N ja minä saisimme selvyyden asioihin....
----------------------------------------------------------------------_______________________________________________
Moiii!
Heti ekaks haluun sanoo et anteenks et tää luku on suht lyhyt ja et en vieläkää paljastanu tota Ollin juttuu, mut okei nyt lupaan et se tulee ilmi seuraavas luvus.
Toiseksee oon nyt päättäny et tähän luultavasti tulee viäl yks luku, jossa sit kaikki selvii yms ja lopetan tän sit siihe eli siin tulee sit järkevä loppu olkoon sit onnellinen tai ei ni jää nähtäväks.
Kolmanneks saatan alottaa tekee jotai uutta tarinaa tän jälkeen, jos tulee mielenkiintoo kirjottaa ja keksin jotai kivaa mut katotaa mitä tuleman pitää.
Haluun viel sanoo et kiitos kaikille, jotka tätä on lukenu/lukee. Kiitos et jaksatte ain oottaa näit uusii lukui ja tällee. Teen sen luultavasti viimesen luvun heti ku jaksan ja ehin, sillä on jonku verra kouluhommii enkä välttämättä jaksa aina kirjottaa.
Mut vielä kerran kiitos kaikille tän lukijoille ja viettäkää hyvä lukuhetki tän parissa.
<3:Kirjoittaja🖤🥀
YOU ARE READING
Se on sitä elämää~Y/N || Blind Channel
Random🖤Tää on mun eka tarina jote jooh🖤 ⚠️TW⚠️ ⚠️Syömishäiriö⚠️ ⚠️Paniikki/ahdistus⚠️ ⚠️Alkoholi⚠️ ⚠️Itsetuhoisuus/itsemurha⚠️ ⚠️Kiroilu⚠️ ✨🖤Blind Channel tulee kuvioihi vähä myöhemmi et ekat luvut oikeestaa vaa Y/N ja sen elämää🖤✨ En paljasta nyt mit...