Y/N
Sain kerrankin nukuttua älyttömän hyvin. Tänään olisi mukava päivä, sillä saisin oppia lisää basson soitosta, kun menemme Ollin kanssa studiolle treenaamaan muiden jätkien kanssa ja ihan vain vaihtamaan kuulumisia nimittäin niillä kaikilla on ollut niin paljon kaikkii työ juttui et ei oo ehitty kauheesti pitää yhteyttä. Tietysti minun pitäisi myös jutella Ollin kanssa tunteistani, mutta teen sen ehkä illalla, kun olen kahden hänen kanssaan, sillä en nyt heti aamusta jaksa alkaa selittämään asioita.
Söimme aamupalan, jonka jälkeen päätin lähteä lenkille vähän purkamaan ajatuksiani. Menimme sen jälkeen studiolle ja pääsin pitkästä aikaa näkemään muitakin jätkiä.
"Moro! Mikä meno?" Kuului ääni musiikin keskeltä.
"Moi! tultii moikkaa Ollin kaa" huikkasin eteisestä.
Kävin hakemassa basson ja menin studion sohvalle istumaan ja aloin soitella jotain ihan vain kokeilu mielessä. Se meni yllättävän hyvin siihen nähden, että en ole paljoa soitellut ja olen ihan aloittelija tasolla ainakin vielä.
"Wow! Mistäs neiti on noin hyvin oppinut soittamaan?" Kuulin Nikon kysyvän.
"En tiiä, aloin vaa soittaa ja näköjää kuulostaa tältä", vastasin hieman huvittuneena.
"Haha sähä meet koht Ollista ohi taidoillas", Joonas naurahti.
"Hei ei oo reiluu, eipäs nyt mennä asioide edelle", kuulen Ollin sanovan hänen tullessaan sohvalle.
"Haha, no en mä nyt kuitenkaa" Vastasin huvittuneena.
"Mut kieltämättä soitit kyl älyttömän hyvin", Olli lopulta myönsi.
En oikein ollut varma, olinko rakastumassa oikeesti vai, miksi muuten kehu Ollilta tuntui niin ihanalta ja sain perhosia vatsaan samalla, kun yritin olla punastumatta, etten jäisi kiinni. Haluan selvittää päätäni, joten hetken soiton jälkee sanon, että lähden kävellen Ollin kämpille, sillä olen väsynyt. Onneksi kaikki ymmärsivät ja Ollin kämpillekkin olisi vain suunnilleen vajaa 3km matkaa eikä vielä ollut pimeää tai satanut.
Laitoin kengät jalkaan eteisessä ja lähdin ovesta ulos sanoen heipat jätkille ja Ollille, että nähdään kotona. Ulkona laitoin kuulokkeet korville ja puhelimesta lempibiisini soimaan. (**tässä kohtaa voit kuvitella ittes laittamassa sun oman lempibiisin soimaan**)
Ulkona oli onneksi suht lämmin, joten pärjäsin hyvin pelkällä hupparilla ja kollareissa. Huppari kylläkin oli Ollin, mutta ei se ehkä häntä haittaa. Nimittäin olihan hän sanonut, että saan ottaa mitä vain hänen vaatekaapistaan.
Päätin käydä hakemassa Red Bullin ja suklaata matkalla kaupasta. Pian olinkin jo Ollin kotiovella ja kaivoin Ollin vara-avaimet taskusta, sillä hän oli antanut ne minulle käyttöön. Otin kengät pois ja kävin vaihtamassa kevyemmät vaatteet, jonka jälkeen menin keittiöön juomaan Red Bullini ja syömään suklaapatukkani, jonka olin ostanut matkalla. Sen jälkeen päätin mennä sohvalle makoilemaan siihen asti, että Olli tulisi kotiin.
Olli
Saatiin vihdoin jätkien kaa treenit päätökseen, joten pääsin lähtemään kotiin katsomaan Y/N, että hän on kunnossa. Vaikka ei sillä, että epäilisin jotain sattuneen haluan vain tarkistaa, sillä välitän Y/N todella paljon.
Lähdin ajamaan studiolta kotiin. Kun olin ovellani käänsin avainta hiljaa lukossa ja kävelin vähin äänin sisälle siltä varalta, että Y/N olisi nukkumassa, sillä hän oli sanonut olevansa väsynyt lähtiessään. Otin omat kenkäni pois ja lähdin keittiöön. Tiskipöydällä oli tyhjä Red Bull tölkki eli Y/N oli ilmeisesti käynyt ostamassa sen matkalla ja juonut kotiin tullessaan. Menin olohuoneeseen ja siellä näin Y/N käpertyneenä sohvalle nukkumaan. Päätin olla herättämättä häntä, joten otin hänet varovasti syliini ja kannoin makuuhuoneeseen. Laskin hänet sänkyni päälle ja laitoin peiton hänen päälleen, sekä siirsin hänen hiuksensa pois kasvojen edestä ja päätin antaa pienen pusun otsalle vielä ennen, kuin lähdin itse suihkuun ja laittamaan vielä jotain ruokaa itselleni ennen kuin menisin nukkumaan.
Y/N
En tiedä paljonko kello on, mutta heräsin juuri ja huomasin olevani makuuhuoneessa. En tiedä miten olen päätynyt tänne, kun olin ilmeisesti väsyneenä nukahtanut sohvalle, mutta ehkä vieressäni tuhiseva Olli oli kantanut minut tänne. Nousin hitaasti ja menin keittiöön, jonne Olli oli jättänyt ilmeisesti tekemäänsä ruokaa, että voin syödä kun herään. Lämmitin hieman jäähtynyttä ruokaa itselleni ja söin hiljaa. Päätin vielä käydä nopeasti suihkussa syömisen jälkee ja menin katsomaan Netflixiä. Pian kuulin, kun Olli käveli olohuoneesee hieman unisena.
"En kai mä herättäny sua?!" Kysäisin nopeasti.
"Ei, et tietenkää, mä vaan näin painajaista ja heräsin sit siihe" Olli selitti rauhallisesti unisella äänellä.
"No voi ei, tuu tänne" Sanoin Ollille katsoen tätä koiranpentu ilmeellä.
Pian Olli tuli sohvalle viereeni ja jäimme siihen katselemaan Netflixiä. Siinä hetkessä päätin, että nyt olisi hyvä aika kertoa Ollille.
"Ööm Olli...", Aloitin rauhassa.
"No kerros söppänä", sain vastaukseksi.
"Mä...mä saatan olla jotenki rakastunu suhu...mut en tiiä ku mä oon edellee rikki...
Sä tiiät kyl miks....ja ku mut sä oot super ihana ihminen ja haluisin pystyy olee sun kaa...ja haluisin jos vaan en ois näin rikki...mut en tiiä saataisin ehkä pystyy etenemää tosi hitaasti...jos siis säkin oot ihastunu tai rakastunu muhu tai jotai sellasta....", Selitin hieman hätäisesti ja paniikissa pidätellen itkua."Hei hei hei Y/N rauhotu, ihan rauhassa ei mitään hätää, mä ymmärrän kyllä, ja mäkin rakastan sua, oikeesti, oot älyttömän ihana, ja todellakin voidaan edetä ihan niin hitaasti tai nopeesti kun sä vaan pystyt ja haluat, mä olen tässä Y/N, sulla ei ole mitään hätää, mä silittelen tässä sun selkää ja halaan sua, kaikki on hyvin" Olli rauhoitteli minua samalla kun kertoi, mitä itse tunsi minua kohtaan.
"Ihana, että ymmärrät", Henkäisin helpottuneena ja rauhallisempana kuin äsken.
"Tottakai mä ymmärrän", Olli vastasi antaen samalla pienen pusun otsalleni...
----------------------------------------------------------------------✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓✓
•Eli siis joo sori et tässä luvussa kesti.
•En lupaa mitää millo ehin kirjottaa seuraavan luvun, mut yritän tehä sen mahollisimman pian.
•Toivottavasti nautitte tästä luvusta ja toivottavasti täst ei tullu liian tylsä tai mitää.
•✓Hyvää lukuhetkee tän parissa🖤✨
∆~<3 Kirjoittaja🖤
YOU ARE READING
Se on sitä elämää~Y/N || Blind Channel
Random🖤Tää on mun eka tarina jote jooh🖤 ⚠️TW⚠️ ⚠️Syömishäiriö⚠️ ⚠️Paniikki/ahdistus⚠️ ⚠️Alkoholi⚠️ ⚠️Itsetuhoisuus/itsemurha⚠️ ⚠️Kiroilu⚠️ ✨🖤Blind Channel tulee kuvioihi vähä myöhemmi et ekat luvut oikeestaa vaa Y/N ja sen elämää🖤✨ En paljasta nyt mit...