Kävelemme Emmin ja Mintun kanssa vaatekaupasta toiseen etsien hyviä mekkoja. Ne ovat joko liian kalliita tai ei tarpeeksi juhlallisia. "Vilma tuu kattoo tää!" Emmi huikkaa. Tallustelen katsomaan mitä tuo on taas löytänyt. Tällä kertaa mekko on oikeasti minun tyylinen. Huokaisen. "Tää maksaa varmaan omaisuuden" sanon tutkiessani mekkoa. "Ois se muuten mut se onki alennuksessa" hän sanoo. "Oikeesti?" Sanon yllättyneenä. "Jep" Emmi sanoo ylpeänä. "Minttu tänne!" Tuo huutaa. Pian Minttu ilmestyy luoksemme rekkien ja hyllyjen välistä. "No sovittamaan siitä" tytöt sanovat yhteen ääneen. Hymyilen ja menen sovitus koppiin. Vedän mekon päälleni ja astun ulos kopista. "Sä otat ton, toi on ihana" Minttu huokaisee. Kieltämättä näytän hyvältä tässä. Mekko on tummansininen, silkkistä materiaalia. Olkaimet ovat ohuet ja siinä on syvä v-aukko. Hymyilen heille ja menen takaisin sovitus koppiin. Vaihdan omat vaatteeni päälle jonka jälkeen kävelemme yhdessä kassalle. Maksan mekon ja lähdemme kotia kohti sillä Emmi ja Minttu olivat omat mekkonsa jo löytäneet. Istun onnellisena bussissa ja kuuntelen musiikkia.
Alex Nieminen
Mite menee
Saan viestin Alexilta ja hymyilen pienesti.
Eipä mitää kummosta, entä sul?
Samaa ku sul, joko sul on pari tanssiaisii?
Ehkä on ehkä ei, sul vissii on jo?
MhmJätän keskustelun tuohon ja hyppään ulos bussista. Kävelen bussipysäkiltä kotiin. Käyn hakemassa ruokaa keittiöstä jonka jälkeen menen huoneeseeni vaihtamaan treeni vaatteet päälle. Heitän luistinkassini olalle ja lähden kävelemään kohti jäähallia.
Astun pukukoppiin ja istun Amandan viereen. Sidon luistimieni nauhat ja laitan suojat jalkaan. Amanda on jo valmis joten lähdemme yhdessä kohti kaukaloa.
Treenien jälkeen kävelen pois kaukalosta kun huomaan Alexin tulevan pois viereisestä kaukalosta. Heillä nähtävästi oli treenit. Tuo huomaa minut ja hymyilee. Hymyilen takaisin. Sitten hän vinkkaa silmää ja painuu pukukoppiin. Mitä tuo nyt oli? Hänellähän on jo toinen tyttö tansseihin niin mitä varten hän minulle silmää vinkkaa? Kävelen hämmentyneenä Amandan perässä pukukoppiin ja pakkaan kamani. Kävelen kotiin ja painun pehkuihin. Kenetköhän Alex tuo tanssiaisiin on viimeinen ajatukseni ennenkuin nukahdan.
Sori et nää luvut on vähän lyhyitä mut must tuntuu et on jotenki helpompi kirjottaa useampi lyhyempi luku ku sit vaik vaa pari pitkää, ku tulee sellai fiilis et jos yritän vääntää pitkän luvun ni siin kestää tosi kauan (joka on totta) ja siin ajas ehitte jo unohtaa tän stoorin:( anyways yritän nyt saada kirjotettuu:)
Terkkuja, Martta<3
BẠN ĐANG ĐỌC
Sydämen Moka
Ngẫu nhiên"Hyi helvetti tääl haisee" "Väitäks ettet ite hikoile" Vilma harrastaa taitoluistelua, kuitenkin isän työn perässä joutuu Vilma muuttamaan Lahteen Turusta joka tarkoittaa uutta koulua, luisteluseuraa ja ihmisiä. Huomautuksia! -Tarina saattaa sisäl...