Ahoj!! On je prostě celej dokonalej <3
Věnováno IvaKotkova 😊😊,,Opil ses snad?" provokoval Mingi, i když moc dobře věděl kvůli čemu nebo spíše komu narazil do pultu. Seonghwa byl přesně jeho typ a musel uznat, že mu to dnes slušelo ještě více. Vážně by ho viděl spíš v modelingu.
,,Ha ha ha. Moc vtipný." řekl jsem na oko nbaštvaně a začal jej propalovat pohledem. Kvůli tomu mladíkovi bych málem zapomněl, proč jsem sem vlastně přišel.
,,Už vím, jak je to s Yunhoem. Jsi tak podlý. Ale jak chceš tedy, když tu bude on, budu tu i já." nakonec jsem řekl.,,Ale, ale. A je to jen kvůli tomu, že tu s tebou bude Yunho, nebo jsi změnil názor i kvůli našemu zákazníkovi? Klidně tě seznámím." navrhl, neboť to plánoval celou dobu. Nebyl si sice úplně jist, zda je Hong jeho partie, ale kdyby se poznali, určitě by se z nich stali přinejmenším přátelé.
,,Sklapni, není to kvůli němu. Viděl jsem ho sotva dvakrát..." vyhrkl jsem. On si snad ze mě dělá srandu.
,,Dvakrát? Takže už se znáte?" zvědavě se optal Mingi a povytáhl jedno obočí.
,,Ne když do někoho omylem vrazím, nezačnu se mu hned představovat. A kdy vlastně odjíždíš?"
,,Až příští týden. Spíš ještě nevím, kdy se vrátím. Ale věřím, že vy to tu s Yunhoem zvládnete a ty budeš aspoň mezi lidma. Nemusíš pořád sedět před kamerou."
,,Doufám, že tě Jongho pořádně zmlátí i za mě." zavrčel jsem na něj.
,,Co pořád máš, ještě mi budeš děkovat." mrkl na něj dlouhán a nevinně se při tom usmíval.
,,Pojď, představím tě." řekl ještě. Chytl jej za ramena a už popostrkoval menšího dopředu.,,Yaaaa! MIngi! Nech toho!" křičel jsem na něj. Nechtěl jsem se seznamovat a rozhodně ne takhle. Ale to by to nebyl Mingi.
--------------------------------------------
Nevěděl jsem, o čem se ti dva baví, ale jak jsem je tak pozoroval, připomínali mi Toma a Jerryho. A nástup toho menšího do obchodu....dlouho jsem se tak nezasmál. I když jsem mu neviděl pořádně do tváře, připadal mi roztomilý. Mingi ho začal tlačit dopředu, dokud se neocitli přede mnou. Ten malý neustále vykřikoval jeho jméno a nějaké nadávky k tomu. Pár sedící u zdi se tomu smál stejně jako já.
,,Tak a tady ti můžu představit druhého majitele. Je sice starší, ale pořád se chová jako dítě." řekl s úsměvem a když menší opustil jeho paže, položil svou dlaň na Seonghwovo rameno.
Konečně jsem se mu vyvlíkl. Zhluboka jsem se nadechl, abych se trochu uklidnil. Víc ztrapnit mě před ním už snad nemůže. Poté jsem vydechl a začal propalovat Mingiho pohledem. Chtěl jsem ho tím pohledem uškrtit. No jelikož to nějak nezabíralo a MIngi byl pořád vcelku a bez úhony, stočil jsem pohled k tomu božskému stvoření.
,,Jsem Kim Hongjoong, těší mě." řekl jsem s úsměvem, který nejspíš neviděl, protože jsem měl zakryté ústa.,,Park Seonghwa, taky mě těší." hlesl jsem a potřásl si s ním rukou. Měl ji tak jemnou. Nevím proč, ale najednou jsem byl nervózní.
,,Jelikož mám ještě něco na práci, musím vás opustit a měj se na pozoru, on se jen chová, jak je dokonalej, ale ve skutečnosti je ještě větší dítě než já." mrkl jsem na něj a rozeběhl se pryč, neboť mě chtěl Mingi uděřit. Když jsem byl za dveřmi cukrárny, oddechl jsem si. Ahh, byl tak dokonalej a já před ním musel vypadat jako úplně totální blbec. Ještě chvíli jsem jej pozoroval skrze výlohu a pomalu se rozešel vpřed, když jsem opět do něčeho narazil...tentokrát to byla lampa. Promnul jsem si bolavé místo. Povzdechl jsem si. Venku je to pro mě opravdu nebezpečné.
Pokračování příště...
ČTEŠ
A Dream Meeting [SeongJoong] (Ateez) ✔️
RomanceJmenuji se Park Seonghwa. Jsem mladý státní zástupce z poměrně honosné rodiny, ke které se raději nehlásím. Můj život je především moje práce. Práce, jenž mi kolikrát nedá spát, neboť ohavnosti tohoto světa jsou stále horší a hroší. A tak po nocích...