20.

394 90 65
                                    

Ahoj!! 

,,Tak co, už ti odepsal?" vyptával se netrpělivě Yunho a přešlapoval z místa na místo.

,,Ještě jsem mu nepsal a jestli budeš pořád tak otravný, neřeknu ti ani když napíše. A proč vlastně ještě nejsi v práci? Znervózňuje mě, když mi stojíš za zády."

,,Prý tam dnes není tolik lidí. Ani Seonghwa tam ještě nebyl. Takže nemusím chodit. Zavolá mě, když bude potřeba, mezitím mému kamarádovi udělám oběd. Řekni když odepíše."

,,Proč si vlastně myslíš, že by zrovna mě odepsal?" optal jsem se s povytaženým obočím. 

,,Protože ti lajkuje každý příspěvek, co dáš na insta a sleduje tvé videa. Píše ti pod ně i komentáře, ale to by sis musel čas od času nějaký přečíst." odpověděl mu Yunho s nevinným úsměvem. 

,,Hele, když jsi tak chytrý a víš toho tolik, proč mu nenapíšeš ty? Podle toho, co má na profilu, také rád tancuje, tak mu pošli video a zeptej se, co si o tom myslí. Až tě uvidí, bude se s tebou chtít sejít hned a aspoň to nebudu muset řešit já..." ke konci jsem se ztišil, aby se ten dlouhán neurazil. Neměl jsem rád takové věci. 

,,Zkoušel jsem mu psát už dříve, ještě než se stal modelem, ale nikdy neodepsal a pak jsem to vzdal a teď nějak nemám odvahu..." přiznal se mladší a v hlavě si představoval setkání s jeho oblíbeným idolem. 

Povzdechl jsem si. Někdo věčně optimistický, s neuvěřitelným množstvím energie, co vykouzlí úsměv na tváři každému a věří jen na šťastné konce se vzdá poté, co mu někdo neodepíše na zprávu. Tak dobře napíšeme mu tedy. Napsal jsem mu, jestli by se nechtěl stavit do kavárny, že bych s ním chtěl natočit jedno krátké asmr video, podle všeho to má taky rád. 
,,Pozval jsem ho do kavárny a jako záminku použil asmr, uvidíme, jestli odpoví." 

,,Jsi nejlepší, víš to?" nadhodil Yunho. Přiběhl ke svému kamarádovi a začal jej drtit ve svém objetí.

,,Nepředbíhej. Co když se nakonec zakouká do mě? Co pak budeš dělat?"

,,No tak ho slušně odmítneš a pošleš ho za mnou, ne?" odpověděl mu sebejistě Yunho.
,,Stejně to není tvůj typ a po tobě kouká Seonghwa a toho bys určitě neodmítl." ještě dodal a nezapomněl se na menšího usmát a rozcuchat mu vlasy.

,,No...už jsi zase moc chytrý, jdi se věnovat vaření. Jdu teď něco dodělat, tak si vezmu sluchátka." řekl jsem a dal si sluchátka do uší a najel na YouTube. Pustil jsem si svůj oblíbený playlist a přemýšlel jsem, na co bych mohl udělat cover nebo jaké další téma bych použil na asmr. No nějak jsem na nic nepřišel ani u jednoho a prostě se jen sekl na videích, dokud mi nenapsal Yeosang. Upřímně jsem nečekal, že by mi odepsal. I když se na mě videa kouká dost lidí, nikdo mi nepíše a zrovna on nové objevený model mi odepíše a ještě souhlasí?
,,Yunho, musím ti říct smutnou zprávu..." začal jsem a snažil se nešklebit.

,,Co? Co se děje...Yeosang už odepsal?" ihned se začal vyptávat.

,,No...jo, ale zítra nemůže a neví, kdy bude mít čas." zalhal jsem. Jenže když jsem viděl, jak posmutněl, nemohl jsem si z něj déle dělat srandu.
,,Ne, jen žertuji, příští týden se zastaví a pak se domluvíme." hlesl jsem a zase ocitl v jeho objetí, ve kterém mě chtěl doslova rozdrtit.

Pokračování příště...

A Dream Meeting [SeongJoong] (Ateez) ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat