Ahoj!! Pardon, že vydávám až dnes. Měla jsem tak divnou náladu a nechuŤ se dokopat i jen k blbému vydání, neboť mě teď trápí mé zohavené, popraskané ruce, které nechtějí přestat svědět :/
,,Chvíli jsme si tak jako říkal, že už jsem si na tebe zvykl a možná tě mám trochu i rád, ale nejradši bych tě praštil." řekl jsem s nevinným úsměvem a v hlavě si to začal představovat.
,,Kdyby to nebylo nutné, neudělal bych to. Ale jak by ses na mě mohl zlobit? Podívej se na ty dva. Ty už od sebe nikdo jen tak neoddělí. Nejsi rád, co tvá oběť způsobila?" nadhodil San.
Sledoval jsem ty dva, jak se zase hašteří. Nakonec to byla jen hra, takže mi ten polibek až tak tolik nevadil. A opravdu jsme docílili toho, čeho jsme všichni docílit chtěli. Jenže Joongie byl asi opačného názoru.
,,Už mlč, ano? Nebo ti tu pusu něčím zalepím."
,,Ale no tak zlatíčko, už se na něj nezlob. Osobně dohlédnu, abychom se už nikdy nedostali do takové situace a příště obětujeme někoho jiného, ano?" snažil jsem se ho uklidnit. Pro jistotu jsem jej políbil a objal. V kuchyni bylo dost nebezpečných věcí, které by mohl k vraždě Sana použít.
,,Kde jsou vlastně ti další dva?" optal jsem se, když jsem nikde neviděl Mingiho s Wooyoungem. Doufám, že je nenapadlo jít ven.,,Wooyoung byl trochu naštvaný za to, co jsem udělal, tak ho Mingi vzal myslím do pokoje, kde Hong natáčí své videa." odpověděl San na otázku.
,,Ajaj tady bude dnes někdo oželen a noc plnou hříchu a vášně." prohodil jsem se škodolibým úsměvem.
,,Aspoň vidíš, že nebudeš jediná oběť." řekl posmutněle San.
,,Tvůj problém, neměl jsi být tak akční." vysmíval jsem se mu. Aspoň nějak jsem mu to mohl vrátit.
,,Nepůjdeme se k nim připojit. Myslím, že až ti dva skončí, jestli vůbec, asi budou rádi, když nebudou mít žádnou společnost." usoudil jsem a vzal Seonghwu za ruku.,,Jo to je pravda, jsem zvědavý na jejich výrazy, až se z toho vyspí."
,,Vsadíme se? Za mě je to, že budou dělat jako by nic. Kdo si myslí opak?" nadhodil San.
,,Jsem pro opak. Pořád je to náš Yunho. Celou dobu se tak snažil s ním sblížit, že když už došlo k polibku, nenechá si ho jen tak utéct, ale u Yeosanga si tím nejsem tak jistý."
---------------------------------------------
Když jsem se druhý den probudil, myslel jsem, že se mi to jen zdá. Usnul jsem v sedě na pohovce společně se Seonghwou, Sanem a Wooyoungem. To jak se tohle stalo? Optal jsem se v duchu. Jelikož jsem včera musel přebrat, nedokázal jsem si na to odpovědět. Na druhou stranu, necítil jsem, že bych měl kocovinu. Opatrně jsem se vymanil že Seonghwovo objetí, čím jsem zapříčinil, že Sanovo hlava dopadla do jeho klína. Nádhera, pomyslel jsem si.
Potichu jsem se našlapoval až ke dveřím. Opatrně jsem je otevřel a následně i zavřel. Nejprve jsem se stavil v koupelně, kde jsem vykonal ranní no spíše polední hygienu. Vydal jsem se do kuchyně a cestou nahlédl i do obýváku. Divil jsem se, že kolem nebyl žádný nepořádek. Že by tu někdo stihl uklidit? Hned na to jsem dostal odpověď na ledničce v podobě vzkazů od Mingiho. Jasně od koho jiného. Jen on vždy dokáže být střízlivý i když vypije sebevíc. Usmál jsem se pro sebe a napsal mu děkovnou zprávu.
Vzpomněl jsem si na ty dva. Jestli pak tu ještě jsou? Yunho určitě, ale co Yeosang. Šel jsem k jeho pokoji. Nejdřív jsem přiložil ucho ke dveřím. Nic jsem neslyšel, a tak jsem usoudil, že ještě spí. Otevřel jsem dveře a nehledal dovnitř. Opravdu spali. Vypadali tak roztomile. Neodolal jsem a vyfotil si jednu památeční fotku, kterou jim hned po probuzení ukážu. Nechal jsem je ještě odpočívat a šel připravit snídani.
Než jsem ji dodělal, začal jsem je postupně budit, aby se pak nepřáli o koupelnu. Postupně přicházeli do kuchyně. No jejich výrazy byly k nezaplacení. Wooyoung z neznámých důvodu propaloval Sana pohledem a Yunho s Yeosange plm se dívali všude možně jen ne na ostatní. Ale když pohlédl jeden na druhého, jen těžko se jim odvracel pohled. Ti dva by se nejradši vykoukali.
,,Takže, jaká byla noc, Yunho?" optal jsem se.,,Ale jo dobrý..." odpověděl krapet nervózně.
,,Jen dobrý? Pokud si dobře vzpomínám, byl jsi to právě ty, kdo se rád dělí o detaily. Takže klidně můžeš začít." musel jsem mu to vrátit za to, jak tenkrát vyzvídal s Mingim v kavárně.
,,Hyung!! Za to ti to neřeknu ani potom!" vyhrkl Yunho a až poté si uvědomil, že to řekl i před Yeosangem. Co si o něm teď pomyslí? Že sděluji všem, co dělám a s kým to dělám? Říkal si a kroutil nad sebou hlavou.
,,No tak! Jen jsem vtipkovat, aspoň vidíš, jak trapně jsem se cítil, když jste mě vyslýchali ohledně Seonghwy."
,,Takže oni taky? U mě to byl zase San. To jste všichni byli tak hrozně zvědaví, jaký pro nás bylo spát s tím druhým? Jak malý děti." povzdechl jsem si.
,,Říká někdo, kdo chodil Honga stalkovat přes výlohu nebo byl denně seknutý na jeho videích. Kdybych tě nedokopal k tomu, abys za ním zašel, určitě bys to dělal doteď." přidal se do rozhovoru San.
,,No pořád lepší tohle, než skočit s někým do postele po asi druhým setkání nebo spíš prvním. Zatčení se nepočítá. I když i to bylo dost peprné, když na sobě měl jen župan." prohodil jsem s širokým úsměvem. Konečně jsem to mohl všem oplatit. Dnes jsem měl opravdu dobrou náladu.
,,To budu mít na talíři, dokonce života...jestli chcete detaily, tak Wooyoung si ten den začal. Celou dobu hrál, jak je nedostupný a pak jsme se políbili a už tomu nešlo zabránit."
,,Kdybych věděl, jaký jsi, možná bych to radši nedělal..." hlesl tiše Wooyoung.
,,Ale no tak. To jsi pořád naštvanej kvůli té puse?"
,,Tentokrát se přikláním k Sanovi...pro mě to nebylo zrovna nic příjemného, takže nemusíš mít obavy, ale klidně ho pořádně ztrestej, aby se tomu prříště vyvaroval."
,,To nezní, jako bys byl na mé straně..."
,,No možná jsem se přeřekl. Yeosangu, proč nemluvíš?"
,,Rád poslouchám." hlesl trochu přidušeně, jelikož se celou dobu držel, aby se nazačal smát jako pominutý. Líbilo se mu trávit s nimi čas, vždy se skvěle bavil. A ohledně Yunhoa, konečně našel, co hledal.
Pokračování příště...
ČTEŠ
A Dream Meeting [SeongJoong] (Ateez) ✔️
Roman d'amourJmenuji se Park Seonghwa. Jsem mladý státní zástupce z poměrně honosné rodiny, ke které se raději nehlásím. Můj život je především moje práce. Práce, jenž mi kolikrát nedá spát, neboť ohavnosti tohoto světa jsou stále horší a hroší. A tak po nocích...