Ahoj!! Na obrázku je Mingi :3
Věnováno SimaFischerov :33
Když jsem se chtěl ohlédnout k pultu, viděl jsem před sebou toho krasavce. Položil přede mě vafle polité sirupem s čerstvými jahodami vedle toho a jakousi bílou tekutinou se šlehačkou a kousky čokolády na vrchu.
,,Na účet podniku, kdyby to nesplňovalo Vaše požadavky." nadhodil s úsměvem a sedl si naproti mě.
,,Jsem Park Seonghwa, pro Vás Seonghwa."
,,Těší mě. Já jsem Mingi, Song Mingi." řekl a potřásl si s ním rukou.
Ochutnal jsem teplý nápoj a oči se mi rozzářily překvapením. Byla to bílá čokoláda s něčím neznámým, co tomu dodávalo tu dokonalou chuť.
,,Páni, co v tom je?." vydechl jsem úžasem, načež se Mingi spokojeně usmál.,,Má tajná přísada."
,,Takže asi nemám čekat, že mi ji prozradíš."
,,Kdybych ti ji prozradil, tak už by to přeci nebylo tajné, ne?"
,,No zkusil jsem to." pověděl jsem se smíchem. Ochutnal jsem i ty vafle.
,,No musím říct, že bych tě měl vychválit tvému šéfovi.",,Jednomu to říkáš osobně."
,,Tak to jsem ještě víc poctěn. Jen si říkám, proč si šéf nenajme nějakou obsluhu, aby to nemusel dělat sám? Nebo je to snad tvůj koníček?"
,,Jo dalo by se to tak říct, ale taky by to nebylo úplně ono, kdyby kavárna měla úspěch a já na tom neměl podíl. Spíš mi řekni ty, co děláš za práci, že tě vidím, každý den takhle strhaného? Neboť s tvým vzhledem a ladnou chůzí bych tě tipoval spíše na modeling, ale to bys sem nejspíš ani nepřišel a rozhodně by tě to tak nevyčerpalo."
,,Jsem státní zástupce. Některé případy mi dávají opravdu zabrat a taky to neustálé papírování je děs."
,,No vypadá to, že si zrovna neužíváš moc života, ale obdivuji tě."
,,Proč pak?"
,,Že se snažíš bránit lidi. Dělat zástupce určitě není žádná sranda a ne všichni to vydrží."
,,To je sice pravda, ale nepřijde mi to zase tak odlišné od té tvé. Já bráním lidi a ty jim kouzlíš úsměv na rty, což je mnohdy těší."
,,Kdepak, tobě by to taky šlo. Zdáš se fajn, měl bys sem chodit častěji." řekl upřímně Mingi a už si v hlavě plánoval, jak ho seznámí se svým kamarádem a bude plánovat, jak je dát dohromady.
,,Vynasnažím se." řekl jsem celkm nervózně. Zdálo se mi to, nebo o mě projevoval zájem. no i když v jeho případě by mi to zrovna nevadilo. Poté se zvedl ze židle a ztratil se za pultem. V klidu jsem dopil obsah toho lahodného nápoje a u toho pojídal sladké vafle. Poté jsem přistoupil k pokladně a chtěl zaplatit.
,,Mingi!" oslovil jsem jej s úsměvem. Přiběhl ke mně.,,Copak si přeješ?"
,,Chci se zeptat, kolik jsem ti dlužen..."
,,Říkal jsem, že je to na účet podniku, tak si s tím nedělej starosti."
,,Tohle se mi zrovna nezamlouvá, takže pokud to nechceš zaplatit, dovol mi tě někam pozvat." hlesl jsem a snažil se s vou nervozitu zakrýt úsměvem.
,,Popřemýšlím o tom."
,,Dobře tak zase jindy." ještě jsem řekl a nakonec se dal na odchod. Mingi mi opravdu zlepšil náladu, což zapříčinilo, že jsem si cestou broukal svou oblíbenou písničku. Přišel jsem domů. Dal jsem si rychlou sprchu a hned poté ulehl do postele. I dnes se mi spalo podivuhodně dobře.
Pokračování příště...
ČTEŠ
A Dream Meeting [SeongJoong] (Ateez) ✔️
Roman d'amourJmenuji se Park Seonghwa. Jsem mladý státní zástupce z poměrně honosné rodiny, ke které se raději nehlásím. Můj život je především moje práce. Práce, jenž mi kolikrát nedá spát, neboť ohavnosti tohoto světa jsou stále horší a hroší. A tak po nocích...