Ahoj!!
Večer byl v plném proudu. Bylo fajn vidět, jak se ostatní dokážou bavit nehledě na situaci, která nás poslední dobou tíží. San s Wooyoungem si neustále něco šeptali a podle jejich načervenalých tváři to jistě bylo něco peprného. Také jak slíbili, ani jeden se alkoholu nedotkl, i když dnes by to bylo Joongiemu jedno. Mingi si dobíral Yunhoa s Hongem. Yeosang toho sice moc nenamluvil, ale za to všechny láskyplně pozoroval. Na jeho očích bylo vidět, že si vždy něco takového přál. Byl na tom asi tak stejně jako já...chtěl jen milující rodinu a dostat se z té osamělé propasti.
-----------------------------------------
,,Co kdybychom si zahráli hru na pravdu nebo úkol? Přijde mi, že je tu pár nevyřešených věcí a tohle by nám mohlo pomoci?" nadhodil San. Byl až moc dobrý detektiv, na to aby mu došlo, co bylo účelem tohoto hromadného setkání. Náš milý Yunho se zamiloval a všichni mu chtějí pomoci okouzlit jeho vyvoleného. Soudě podle Yeosangových pohledů, by si troufal říct, že i on k Yunhovi něco cítí, pomyslel si San.
,,My dva jsme výjimečně pro." promluvil jsem za nás za oba. Bylo mi jasné, že se též neobejdeme bez nějaké té pikantní otázky nebo hloupého úkolu, ale pokud to pomůže Yunhovi, bude to stát za to.
,,Jsem taky pro." ozval se Mingi.
Nemělo cenu se ptát Wooyounga, když to vymyslel jeho přítel, takže se už jen čekalo na ty dva. Všichni k nim stočili pohled a nevinně se na ně usmívali. Yunho se podíval na Yeosanga a očima, jako by mu říkal, že se nemusí zapojovat. On však souhlasně kývl. San ještě vysvětlil pravidla a hra mohla započít. Jako první byl si měl vybrat Seonghwa. Samozřejmě si raději vybral pravdu, nechtěl riskovat úkol, co by mu dal San. Poté přišla řada na Honga, a takto to pokračovalo, dokud se nedostala řada k těm dvěma.
,,Yunho, co si vybereš? Pravdu nebo úkol?" nadhodil Mingi a několikrát rychle za sebou povytáhl obočí.
,,Pravda?" odpověděl spíše otázkou ze stejných obav, jako měl Seonghwa u Sana. Mingi se na něj mile usmál.
,,Tak dobře? Líbí se ti tu někdo?" optal se, načež se Yunho málem zadusil. Jeho tváře ihned nabraly rudou.
,,Ano, líbí a není zadaný..." odpověděl opravdu upřímně a vcelku i okatě, když zmínil slovo nezadaný. Jediný nezadaný tam byl právě Yeosang. Asi už nemohl dál držet své city k němu a chtěl je aspoň malinko ukázat.
,,Tak a máme na řadě Yeosanga. Jelikož je Yunho tak trochu indisponován, převezmu to." prohodil San s andělským úsměvem, že nikdo z nich nemohl nic namítnout.
,,Takže Yeosangu..." ani to nestačil dopovědět a tázaný mu skočil do řeči.,,Úkol, raději úkol..." pověděl krapet nervózně.
,,No jak chceš...když už to udělal Mingi ,zvládneš to určitě taky...co kdybys políbil Yunhoa?" nadhodil San a čekal na jeho reakci.
,,Cože?" vyhrkl Yeosang.
,,Jen obyčejná pusa." znovu promluvil San. Yeosang na něj hleděl jako na blázna.
,,No co není na tom nic těžkého, mám ti snad na Wooyoungovi ukázat, jak se to dělá?",,Vždyť je to tvůj přítel, co by na tom mělo být těžkého..."
,,No a Yunho je tvůj kamarád, to není tak velký rozdíl. Nebo ti to mám předvést na někom jiném?" snažil se ho nějak přesvědčit. Byl toho názoru, že i když to teď ještě neví, určitě mu bude děkovat, až Yunhoa políbí.
,,No tak se předveď!" promluvil už bez ostychu. Byl velice zajímavý, koho si vybere. Na druhou stranu doufal, aby si nevybral jeho samotného.
,,Ok, ale pak ho políbíš." řekl ostře San, aby se z toho nesnažil vycouvat. Poté se zvedl a přesunul se k Hongovi.
,,Promiň Seongu, nechci riskovat, že by mě Jongho přišel vykastrovat a jsi něco jako můj bratr, takže by to neplatilo." řekl a než Seonghwa stačil zareagovat, Sanovo rty byly přilepené ke rtům jeho přítele. Navíc doufal, že mu to Hong kvůli dlouhánovi odpustí. Přeci jen všichni si přáli, aby ti dva skončili spolu.Všichni na něj vykulili oči a to i Yeosang, který ho k tomu vyhecoval. Též si uvědomoval, že je v háji a opravdu bude muset políbit Yunhoa před ostatními. Políbení Yunhoa mu problesklo hlavou několikrát. Byl to opravdu krásný muž a miloval jeho charakter, ale ze strachu tuto věc zavrhoval.
,,Jsi na řadě." prohodil San s širokým úsměvem a vrátil se zpět na své místo a neodvážil se podívat na dvojici vedle něj.
Propaloval jsem ho pohledem. Nejen, že mi sprzní ložnici společně s Wooyoungem, ale ještě má tu drzost mě přede všemi políbit? Proč takové věci vždy nakonec nějak odnesu já? Ptal jsem se sám sebe. Na druhou stranu jsem nevěděl, jestli bych zrovna snesl, kdyby přede mnou políbil Seonghwu. Stočil jsem pohled k Yeosangovi, který by teď svými červenými tvářemi šel vidět jistě i ve tmě. Pomalu se nakláněl k Yunhovi a nakonec jej opravdu políbil. Neodtrhla se však hned. Vlastně se od sebe neodtrhla vůbec. Naopak Yunho....v poslední době stydlivý Yunho se zbavil všech zábran a polibek prohloubil. Následně mu zaklonil hlavu a proklouzl jazykem dovnitř. V ten moment jsem se otočil, neboť jsem víc vidět nepotřeboval. Tímto hra skončila. Zvedl jsem se že země a zamířil do kuchyně. Potřeboval jsem do sebe kopnout něco silnějšího, abych zapomněl na to, co se stalo před chvílí. Po chvíli se ke mně připojil i Seonghwa se Sanem.
,,Doufám, že jsi spokojený..." prohodil jsem uštěpačně. Člověk ho chce na chvíli dostat z očí a on za vámi.,,Nehledej za tím postranní úmysly, bylo to pro jejich dobro a tvá oběť nebyla až tak hrozná. Koho jsem si podle tebe měl vybrat. Se Seonghwou jsem se kdysi líbal. Yunho by dva polibky za den nezvládl, Yeosang též, Woo by se nepočítal a Jongho by mě zabil. Nejlepší volba jak zůstat na naživu a docílit toho, co se děje vedle, jsi byl ty." ohradil se a nemohl se ubránit úsměvu.
Pokračování příště...
ČTEŠ
A Dream Meeting [SeongJoong] (Ateez) ✔️
RomanceJmenuji se Park Seonghwa. Jsem mladý státní zástupce z poměrně honosné rodiny, ke které se raději nehlásím. Můj život je především moje práce. Práce, jenž mi kolikrát nedá spát, neboť ohavnosti tohoto světa jsou stále horší a hroší. A tak po nocích...