Ahoj!!
Mezitím, co si tam ty dvě hrdličky povídali, dorazil i Mingi. Když viděl, že je v kavárně plno a všichni jsou obsloužený, vykouzlilo mu to úsměv na tváři. Ani on si nemohl nevšimnout těch dvou mladíků, co se doslova hltali pohledem...dokonce tak moc, že si ani jeden z nich nevšiml, že kolem nich Mingi prošel. Usoudil, že bude nejlepší je nechat takto a šel rovnou za Yunhoem, který se vybavoval s neznámým černovlasým mladíkem v černém upnutém oblečení. No vybavoval...spíš jím byl vyslýchán.
,,Yunho, kdo pak to je?" optal se Mingi s povytahnutým obočím.,,Choi San...Seonghwův nejlepší přítel." odpověděl mu Yunho a hodil na něj pohled, který doslova křičel "zachraň mě" . Jmenovaný se otočil k Mingimu.
,,A ty jsi?" optal se ostře a hned několikrát si jej přeměřil pohledem. Musel si prověřit všechny, s kým se Seonghwa stýká, aby si byl jist, že mu nehrozí žádné nebezpečí.
,,Song Mingi, Hongův nejlepší přítel." odpověděl mu Mingi. Musel uznat, že Sanovo pohled byl celkem zastrašující. Ale ani tak to na sobě nedal znát. Navíc mu bylo jasné, proč Yunhoa tak vyslýchal. Udělal by to samé jen, aby věděl, že se o Honga nemusí bát.
,,Chápu, ty jsi ten, o kom tak často mluvil. Doufám, že je tvůj kamarád tak hodný a neškodný, jak tvrdí. Jemu nikdo ublížit nesmí." řekl výhružně.
,,To rozhodně nikdo nechce, i já mám strach o svého kamaráda, ale nemusíme být kvůli tomu hned nepřátelští, ne?" nadhodil Mingi a usmál se na něj, čímž Sana naprosto odzbrojil.
,,Pardon, jestli tak působím...to jsem nechtěl. Postaráte se mi o něj, musím se vrátit zpět do práce." řekl s nevinným úsměvem San a rozešel se ke svému kamarádovi. Zezadu jej objal, pošeptal mu, že musí odejít a následně jej políbil na tvář. Ještě než odešel, všiml si, jak jej menší propaluje pohledem. Usmál se pro sebe a vydal se ke svému autu.
Co to zase dělá? Ještě jsem u něj nezažil, aby mě jen tak při loučení políbil na tvář. Všiml jsem si Hongovo reakce. Věřte mi nebo ne, ale on i při zabíjení pohledem byl tak strašně roztomilý. Tak jsem se stále nemohl zbavit pocitu, že je to ten samý mladík z videí.
Jasně takže on mu při přivítání div nezlomí zápěstí soudě podle jeho modřiny a při loučení mu dává pusu na tvář. Opravdu zajímavý člověk. Nemohl jsem si pomoc a propaloval ho pohledem, dokud se mi neztratil z očí. A Seonghwa...momentálně byl červenější než rajče, i když neříkám, že u toho nevypadal roztomile. Když už jsem chtěl znovu promluvit, ucítil jsem kolem svého ramena něčí paži. Podíval jsem se na zdroj...Yunho. Otočil jsem se zpět na Seonghwu a vedle něj seděl Mingi a též měl ruku kolem jeho ramen. Nechápavě jsem se na něj podíval.
,,Dva dny jsi tu nebyl...to jsi měl tolik práce?" optal se jej Mingi s úsměvem.
,,Bohužel. Se Sanem teď pracujeme na novém případu. Stavil bych se, ale byl jsem tak otrávený, že bych svou přítomností otrávil určitě i všechny hosty." odpověděl jsem mu.
,,I tak jsi měl přijít."
,,Příště přijdu. A jo vlastně jsem si na něco vzpomněl. Ty Joongie, nechtěl bys někam zajít?" optal jsem se.
,,Já? Tím myslíš mě?" zmateně jsem se zeptal nazpátek.
,,Je tu snad jiný Joongie? Jako byl bych rád, kdyby řekl Yunho, ale to na tobě visí celou dobu, co jste se spolu bavili." pověděl Yunho s překrásným úsměvem, že by se na něj nemohl zlobit nikdo. A vlastně neřekl nic, co by nebyla pravda. Což věděli i ti dva, o které se jednalo, jelikož oba zrudli a vzájemně si hleděli do očí.
,,Půjdu moc rád."
,,Dobře, příští týden tu budeš místo Mingiho, že? Tak se domluvíme."
Pokračování příště...
ČTEŠ
A Dream Meeting [SeongJoong] (Ateez) ✔️
RomansaJmenuji se Park Seonghwa. Jsem mladý státní zástupce z poměrně honosné rodiny, ke které se raději nehlásím. Můj život je především moje práce. Práce, jenž mi kolikrát nedá spát, neboť ohavnosti tohoto světa jsou stále horší a hroší. A tak po nocích...