4

25K 1.4K 176
                                    

4

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

4.Bölüm
*Geçmiş...*

-4 Yıl Önce-

Bugün bu iş bitecekti. Alacağım cevap her ne kadar beni korkutsa da hissettiklerimi söylemediğim her saniye ona ihanet ediyormuş gibi hissediyordum.

Hele ki dün akşam arkadaşlarının yanında beni kıskanması beni umutlandırırken onun beni kardeşi gibi görüyor olabileceği ihtimali kötü hissettiriyordu.

Üzerimdeki kot pantolona terleyen avuç içlerimi sürttükten sonra derin bir nefes alarak dik merdivenlerden yavaş adımlarımla inmiş ve yemek masasına geçmiştim.

Barkın benden önce masaya yerleşmişti bile.

"Heh geldin Ahsen. Hemen başlayalım acıkmışsındır. Bugün dersler çok yoğundu değil mi?" Dediğinde gerginlikle başımı sallayıp ellerimi sandalyenin yanlarına koymuştum.

"Barkın , ben aslında seninle bir şey konuşacaktım." Dediğimde elindeki kaşığı masaya bırakıp bana dönmüştü.

Gözlerini düşünmek bile içimde anlamlandıramadığım duygulara sebep olurken onunla göz göze gelmek bambaşkaydı.

Nefeslerin git gide düzensizleşirken kendimi sakinleştirmeye çalışıyordum.

"Söyle güzelim." Dediğinde kalbimin artan hızını göz ardı etmeye çalışıyordum.

"Bak Barkın ben hiç uzatmayacağım. Çünkü biliyorum ki uzatırsam vazgeçeceğim..."

"Bir şeyin yok değil mi?" Diye endişeyle sorduğunda kafamı iki yana sallamış ve bir çırpıda konuşmuştum.

"Yok. Barkın , ben senden hoşlanıyorum." Dediğimde ilk başta öylece kalmıştı.

Dakikalar geçerken ben korkuyla cevabını bekliyor , o ise öylece gözlerime bakıyordu.

"Şaka mı?" Diye zorlukla konuştuğunda ne yapacağını bilemiyor gibiydi.

"Hayır , ben ciddiyim. Ama kendini hiçbir şey için zorunlu hissetme. Eğer bana karşı bir duygu hissetmiyorsan ben uzak dururum senden."

"Bak Ahsen... Ben ne diyeceğimi bilmiyorum..."

"Dediğim gibi hiçbir şey için zorunlu değilsin."

"Olmaz Ahsen. Biz olamayız..." Dediğinde bir hançeri defalarca kalbime batırıyorlarmış gibi hissediyordum.

"Ne-neden?"

"Olmaz Ahsen işte. Biz farklı insanlarız... Hem de çok farklı insanlarız. Olmaz bizden... Ben seni en yakın arkadaşım olarak görüyorum." Derken zorlanıyor gibiydi.

"Anladım... Ben eşyalarımı toplayıp giderim birazdan." Deyip dolu gözlerimi gizlemeye çalışarak ayağa kalktığımda bileğimden yakalayıp tekrar oturtmuştu sandalyeye.

Bileğime temas eden eli tenimde yanmaya sebep olurken ne yaptığını anlayamıyordum.

"Hayır Dila! Gerek yok... Yani gitmene gerek yok. Benimle kalmanda bir sakınca yok." Derken gözleri endişe ile parlıyordu.

"Ama rahatsız olursun. Ben hallederim bir şekilde. Gideyim."

"Hayır dedim Ahsen. Otur oturduğun yere. Hem hissettiklerin sadece ergenlikten kaynaklanan bir hayranlıktır. Geçicidir yani..."

"Saçmalama..." Dedim dolu gözlerimi kapatırken.

Ben hissettiğim duyguların ne olacağını bilecek kadar olgun bir insandım.

"O zaman bir anlaşma yapalım." Dedim ona bakmadan.

"Tamam yapalım."

"Ben senin yanında olduğum sürece senden o anlamda uzak duracağım. Ve sen de bana hiçbir şekilde umut verecek bir hareket yapamayacaksın. Kabul ediyor musun?" Dediğimde bir süre ses gelmedi.

"Ka-kabul. Ama gitme. Yani gitmene gerek yok."

"Tamam. Anlaştık o zaman Barkın Bey." Dedikten sonra ayağa kalkmış ve yüzüne bakmadan odaya çıkmıştım.

Odaya girip kapıyı kapattıktan sonra zor tuttuğum göz yaşlarımın gözlerimden akıp gitmesine izin vermiştim.

Kapının önüne çökerken ne hissettiğini anlayamıyordum. Hem kızgındım , hem üzgün , hem kırgın , hem çaresiz...

Ne yapacağımı bilmiyordum ama ondan uzak duracağıma dair hem ona hem kendime söz vermiştim.

Onu da kaybetmeye niyetim yoktu. Belki sadece arkadaş olacaktık ama yanımda olacaktı...

Böylesi en iyisiydi. Mesafeyi koymalıydım...

Barkın benim için Barkın Bey olacaktı bundan sonra...

Barkın benim için Barkın Bey olacaktı bundan sonra

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

.
.
.

♥️ Yeni bölümü nasıl buldunuz?

♥️ Barkın gerçekten arkadaşı olarak mı görüyor Ahsen'i sizce?

♥️ Ahsen doğru kararı mı verdi?

Kara KışHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin