18

8.9K 722 79
                                    

18

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

18.Bölüm
*Güzel adam...*

"Bebeğim Gökçe Ablan seni evimize götürecek ve biz gelene kadar seninle birlikte olacak. Biliyorsun , önemli olmasa seninle birlikte gelirdim ama Barkın Abini almam gerekiyor." Dediğimde Eren kararsızca baksa da biraz düşündükten sonra onaylamıştı.

"Tamam ama hemen gelin benim yanıma , olur mu?"

"Olur bebeğim. Hemen onu da alıp geleceğiz yanına." Diyerek yanaklarını öperek ayaklamıştım.

"Gökçe , Eren sana emanet. Yanından bir an bile ayrılması istemiyorum biz gelene kadar." Dediğimde değişmeyen ifadesi ile kafasını sallamıştı.

Güzel bir kızdı Gökçe. Doğal olmasa da uzun kızıl saçları ona çok yakışıyordu. Hele ki kapkara olan hafif çekik gözleri ona ayrı bir hava katıyordu. Uzun boyu onu hafif iri gösterse de yüzü minik olduğundan sırıtmıyordu.

"Merak etmeyin Ahsen Hanım. Ona gözüm gibi bakacağım." Dediğinde sol elimle onun sol omzuna vurarak kafamı sallamış ve onlar arabaya binerken yanlarından ayrılmıştım.

Kendi arabama geçip yola koyulduğumda benimle gelecek birkaç adam da peşime takılmıştı.

Ezbere bildiğim yolları hızla aşarken 30 dakika kadar sonra oraya ulaşmıştım.

Girişteki büyük demir kapının önünde dururken camı açmış ve güvenliğin yanıma gelmesini beklemiştim.

"Hoşgeldiniz Ahsen Hanım öncelikle bebeğinizi tebrik ederim ama şu an sizi içeri alamam. Bildiğiniz üzere bir toplantı var."

"Teşekkür ederim de işte toplantıya gireceğim , aç kapıyı Ersin." Demiştim sinirlenmemeye özen göstermiştim.

"Ahsen Hanım kimseyi almayın dediler. Sizi bile..." Diyerek mahcupca konuştuğunda derin bir nefes almıştım.

"Kim dedi?"

"Peri Hanım'ın emri."

"Sen ne zamandan beri Yamaç yerine Peri'den emir alıyorsun Ersin?"

"Ahsen Hanım gerçekten benim de elimde olan bir şey değil." Dediğimde sakinleşerek kafamı sallamıştım.

Suçlu o değildi , sinirimi ondan çıkaramazdım.

Peri denen kılkuyruktan çıkarmam gerekiyordu.

Ne demek Ahsen Dila Ateş'i içeri almamak?

Beni tanımıyordu. Ben Barkın Ateş'in karısından çok Ahsen Dila idim. Beni içeri almayacak adam anasının karnından daha doğmamıştı

Sinsice gülümsedim.

"Tamam Ersin , eyvallah." Dediğimde gülümsemiş ve yerine geçmişti.

Ben de sakince camı kapatmadan silahımı sol elime almış ve kolumu camdan çıkartarak silahı havaya doğrulmuştum.

Kara KışHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin