20.Bölüm
*Birlikte...*Yazardan
1 hafta 4 gün olmuştu Barkın ve Ahsen Dila Ateş'in nefesi kesileli.
Daha birkaç saat gördüğü minik bebekleri , kızları Beste'yi almışlardı onlardan.
Barkın Ateş doğru dürüst uyku uyumuyor , yemek yemiyor , köşe bucak kızını arıyordu heryerde.
Bir tarafta ise gözünden bile sakındığı karısı , Dila'sı vardı. Onun yanında da durmaya gayret ediyordu. Onu daha önce hiç böyle görmemişti. Gözlerinin feri gitmiş , beyaz teni iyice soluklaşmıştı.
Gün içinde oğlunu emziriyor ve sütünün kesilmemesi için zorla bir şeyler yemeye çalışıyordu.
Bir lokmanın boğazından nasıl geçtiğini bir o bir Allah bilirdi. Ama bilinçli bir kadındı Ahsen.
Kızını düşündüğü kadar oğlunu da düşünmeliydi. Tabi büyük oğlu Eren'i de.
Eren çoğunlukla babaannesinde kalsa da onunla ilgilenmeyi de ihmal etmiyordu. Elinden geldiğince onun da yanında olmaya çalışıyordu.
Bir yandan da kızını arama çalışmalarında yer alıyordu. Her yere haber salmış , tüm bağlantılarını kullanmıştı.
O Ahsen Dila Ateş'ti. Ne kadar güçlü bir kadın olduğunu bu olayda bir kez daha göstermişti herkese.
O gece yaralandıktan sonra uyanır uyanmaz ayaklanmış bir kez olsun canının yandığından şikayet etmemişti.
Oturup feryat figan ağlamanın kimseye bir faydası olmayacağının farkında olduğundan hızlıca çözüm üretmek için bir şeyler düşünmeye başlamıştı.
Kızını bulduktan sonra istediği kadar ağlayabilirdi.
Olgun ailesinde ise durum aynı sayılırdı. Ahsen'in abileri her tarafı ayağa kaldırmıştı yeğenlerinin kaçırıldığını duyduktan sonra.
Utku ise Ahsen'in yanından ayrılmıyor her anında destek oluyordu. Bu sürede bağları daha da kuvvetlenmişti.
Şu dönemde Barkın'dan sonra en büyük destekçisi Utku olmuştu şüphesiz. Diğer abileri de yanında olsalar da onlar daha çok olayın arama tarafındalardı.
Bir yandan karakolla iletişimde kalıp bir yandan Barkın ile beraber karış karış arıyorlardı Türkiye'yi.
Salih Babaları da torununu bulmak için elinden geleni ardına koymuyor verebileceği her desteği veriyordu onlara.
Yaşlı bir adamdı Salih Bey. Neredeyse kalp krizi geçirecekti Beste'nin kaçırıldığını duyduğunda. Kızı Beste'den sonra torunu Beste'yi kaybetme fikri onu çok korkutuyordu.
Aysu Hanım ise kızı olarak gördüğü gelinine bu sürede çok destek olmuştu. Kimi zaman hem Eren ile hem Akel ile ilgilenmişti.
Gelini hem bedenen hem ruhen yaralıyken onun daha fazla sorumluluk almasına göz yummak istemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kara Kış
ActionAhsen Dila Ergün Yalnızlığında kaybolmuş , sessizliğinde boğulmuş , toprağa verdikleri ile birlikte gömülmüş , kimseye boyun eğmemiş bir kadın... Bir mafyanın en güvendiği insan , onun asistanı... Patronundan başka kimsesi olmayan Ahsen Dila'nın iki...