KULLANILMAK

19.1K 1K 189
                                    

"Tolga!" diye bağırdım arkasından hızlı hızlı yürürken. Emiri olduğu yerde bırakıp onun ardından gitmiştim. "Tolga lütfen dur." dedim bileğinden yakalarken.

"Ne var ulan ne!" diye bağırdığında irkilmiştim. Dolu gözlerimle açıklama yapmaya başladım hemen. Nedense yanlış anlamış olmasından deli gibi korkuyordum.

"Bak, o sadece benimle bir şeyler konuşmaya gelmişti. Yemin ederim sadece bu. Aramızda hiçbir şey yok." dedim hızlı hızlı. Neden açıklama yaptığımı bile bilmiyordum.

"Ya sikeyim aranızı! Bana ne lan sizden?! Beni tek ilgilendiren kısım o orospu çocuğuyla barışmak için resmen benimle yakınlaştın! Beni kullandın lan sen! Niye?! Sırf o it seni kıskansın diye!"

Gözlerim irice açıldı. Ben öyle bir şey yapmamıştım ki...

Gözümden akan yaşlara engel olamamıştım. "Hayır," diye fısıldadım başımı yere eğerken. "Hayır, yemin ederim o yüzden değil."

"Ben," diye devam ettim ağzımdan bir hıçkırık kaçarken, "Ben seninle zaman geçirmeyi çok seviyorum Tolga."

Bir kahkaha sesi duyduğumda kafamı kaldırıp ona baktım. Ellerini saçlarından geçirip başını arkaya doğru attı sinirli bir kahkaha atarken.

Aniden kahkahası durdu ve üzerime doğru eğilip işaret parmağını yüzüme doğru tuttu.

"Sen," dedi buz gibi çıkan sesiyle. "Sen sırf eski sevgilini kıskandırıp intikam alacaksın diye dövme yaptırmak isteyen adamsın. Ne oldu ha? Dövme cazip gelmedi de dövmeci mi geldi? 'Onu mu kullanayım' dedin"

"Tolga lütfen böyle söyleme..." dedim çaresiz çıkan sesimle. "Be-" Lafımı onun sinirli sesi kesmişti;

"Bir daha sakın," dedi kelimelere basarak. "Sakın benim adımı ağzına alma! Peşimden de gelme yemin ederim pişman ederim seni. Kendini daha fazla küçük düşürme."

Ve gitti...

Ağlayarak sokağın ortasında onun gidişini izledim. Bana en çok dokunan şey onu kullanmış olduğumu düşünmesiydi.

Ve böyle düşünme sebebi de muhtemelen ikimizin beraber olduğu paylaştığım fotoğraf olmuştu.

Ellerimle başımın yanlarından tuttum sıkıca. Fena hâlde başıma ağrı saplanmıştı.

Adımlarımı geri, eve doğru yönelttim. Bir şeyler düşünmem gerekiyordu.

Ona kendimi kanıtlayacaktım.

___

Yorum okumayı acayip sevdiğimi demiş miydim...

DÖVMECİ -GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin