Dikkat bu bölümde sevişiyorlar .d Okumak istemeyen geçebilir ama harbi merak ediyom okumak istemeyen var mı ödçeödçeödçdö
Smut ❤ ben
Bu arada ben 'alet' kelimesini pek sevmiyorum o yüzden 'sik' yazabilirim birçok yerde... Kabaca ama çok daha iyi bence.
***
"Ben de seni seviyorum, Ali.." dedi Tolga. Kalbim yerinden çıkacakmış gibi hissediyordum.
Şu an ona hislerimi kelimelerle değil, hareketlerimle hissettirmek istiyordum. Dudaklarına yaklaştım ve dudaklarımı onunkilere bastırdım.
Sanki bunu bekliyormuş gibi bana karşılık vermeye başlamıştı anında. Elleri sanki yeri hep orasıymış gibi kalçalarıma indi ve sıkmaya başladı.
Öyle sert sıkmıştı ki parmak uçlarımda yükselmiş ve ağzına doğru inlemiştim. Ağzım açıldığında dilini ağzıma soktu ve dillerimizi birleştirdi. Ağzıyla dilime sakso çekiyor gibiydi.
Vücutlarımız bir bütün olmuş gibiydi ve ben onun her dakika daha da sertleşen aletini hissediyordum. Ben de erekte olmuştum ve artık onu tamamen hissetmek istiyordum.
Kendimi ona ittiğimde bacaklarımdan tutarak beni kucağına almıştı ve yatak odasına ilerlemeye başlamıştı. Sırtım soğuk yatakla buluşunca ürpermiştim.
Tolga vakit kaybetmeden bacaklarımın arasına yerleşmişti. Tişörtümü çekiştirdiğinde çıkarmasına yardım etmiş ardından onun tişörtünü de çıkarmıştım. Dudaklarıma, çeneme ve boynuma sıkı öpüceklerini kondurduktan sonra göğüslerime geldi ve iki ucunu da dişleriyle çekiştirip bıraktı. Altında deli gibi kıvranıyordum.
Biraz daha aşağı inip pantolonumun üzerinden çoktan kalkmış ve sertleşmiş olan sikime öpücük kondurdu ve usulca pantolonu vücudumdan sıyırıp attı. Kafamı kaldırmış nefes nefese onu izliyordum.
Beni bir hamlede ters çevirdi ve baksırımı aşağı indirdi. Kalçamdaki öpücüklerini hissettiğimde titrek bir nefes vermiştim.
Bir öpücük daha kondurduktan sonra elleriyle kalçamı araladı ve ortaya çıkan deliğimde dilini hissettim. Bu hareketle geri çekilmek istediğimde kasıklarımdan tutup beni durdurmuştu.
Dirseklerimin üzerinde, önünde domalmış bir şekilde durmak beni utandırsa da şu an bunu düşünmemeye çalışıyordum. Dilini yeniden hissettiğimde derin şekilde inledim. Bir süre öpüp emdikten sonra kalçama sert bir tokat attı ve bir parmağını girişimde hissettiğimde gözlerimi kapattım.
Sadece birkaç saniye sonra ikinci parmağını da eklemişti. Bir süre yavaşça gelgit yaptıktan sonra hızlanmıştı ve artık bedenim ileri geri savruluyordu. İnlemelerimiz ise odada yankı yapıyordu.
Parmaklarını bir anda içimden çıkardı ve hemen kendi pantolonundan da kurtuldu. Zevk suyu akmış aletini tutup birkaç kez çektikten sonra deliğimde hissettim.
Zaten ıslanmış ve kaygan olan kalça aramda siki ileri geri rahat bir şekilde hareket ediyordu. Daha orada olmasına alışamamışken bir anda içime girmesiyle çığlık atmıştım.
Beklemeden direkt olarak gelgit yapmaya çalıştığında çığlıklarım da artmıştı. Onun da erkeksi inlemeleri kulağıma doluyordu.
"Ali.." diye fısıldamasını duyduğumda çığlığım durmuştu.
"Ali?"
"Hey, Ali! Sana diyorum."
İrkilerek uyandığımda kan ter içinde kaldığımı farkettim. Tolga başucumda durmuş kaşları çatık bir şekilde bana bakıyordu.
"Ali, neyin var? Kabus mu gördün?" dedi endişeli bir şekilde.
"E-evet.." diye cevap verdim sesimin titremesine engel olamazken. "Sadece üstüm açık kalmış , ondan olmalı."
"Ha, tamam. Sen üzerini güzelce ört ve öyle uyu. Ben bir mekâna uğrayıp geleceğim." Kafamı salladığımda gülümsedi ve saçlarıma bir öpücük kondurup odadan çıktı.
O çıkar çıkmaz gözlerimi sıkı sıkı kapatmıştım. Vücudum titriyordu...
_____
Ihahahaha çok fenayım ÖSÇÖSLSPDÇEISKEPDL
Nasıl ama 😎😎😎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÖVMECİ -GAY
Random[TAMAMLANDI] "Merhaba, kalçamın tam üzerine var olan en seksi dövmeyi yaptırmak istiyorum."