Böyle bir bölüm yazmama iki sebep var;
1. Canım smut yazmak istedi
2. Kitap benim :d
-
Son 3 gündür günler o kadar sakin ve huzurluydu ki ben bile şaşırıyordum buna. Bu süre zarfında Tolga hem fiziksel hem de mental olarak kendini toparlamıştı. Her gün Cansu, Emir ve Muratla buluşup bir şeyler yapıyorduk ve bayağı yakınlaşmıştık.
Marketten almam gereken şeyleri aldıktan sonra yukarı çıktım. Asansör bozulmuştu ve elimdekilerle dört kat çıkmak bir işgenceden farksızdı.
Büyük bir uğraş sonucu kapıyı açtığımda karşımda altında gri eşofman ve üzeri tamamen çıplak bir Tolga bulmayı beklemiyordum.
"Sürpriz." dedi 'i' harfini uzatarak göz kırparken.
"Tolga..." dedim ne diyeceğimi bilemezken. Gözlerimle çocuğu yiyip bitirmiştim resmen.
Aniden beni kendine çekip kapıyı kapattı ve beni kapıya yasladı. "Hassiktir." vücudunu bana doğru ittiğinde inlememek için zor durmuştum. Beni zorluyordu.
İşaret parmağıyla yanağımda hayali bir çizgi çizdiğinde gözlerim kapanmıştı. Nefesini yüzümden hissettiğimde zorlansam da gözlerimi açarak yüzündeki tahrik olmuş ifadeyi izledim.
Dudaklarını dudaklarıma bastırdığında kollarımı boynuna sarmıştım. Vakit kaybetmeden beni kucağına alıp bacaklarımı beline sararken yeniden kapıya yaslamıştı.
Bir eli kalçamdan sıkı bir şekilde tutarken diğer eliyle de okşuyordu. Öpüşünü derinleştirmeden kendini geri çekti ve boynuma sıkı bir öpücük kondurdu.
Öptüğü yeri diliyle yaladıktan sonra emmeye başlamıştı. Hassas derimin sert öpüşü ve dişiyle çekiştirmesiyle moraracağından emindim.
"Çok güzel kokuyorsun." dedi kendini geri çekerken nefes nefese. Gülümsedim.
"Çünkü ben bir watty kızıyım."
Gülümseyip beni yasladığı yerden çekti ve kucağında bir kere zıplattıktan sonra sıkıca tuttu. Yatak odasına götürdüğünde aklıma birkaç hafta önce gördüğüm rüya gelince kıkırdamıştım.
Beni yatağa bıraktığı gibi kendini çekip üzerindekileri çıkarmaya başlamıştı. Ben de ne yapacağımı bilmezken kazağımı ve pantolonumu çıkarıp yere bırakmıştım.
Bacaklarımı aralayıp arasına yerleştikten sonra yeniden dudaklarımı öpmeye başlamıştı. Bu sefer dilini de kullanıyordu ve birkaç kez inleme bırakmıştım boş odaya.
Diliyle dudağımı kedi gibi yaladıktan sonra yavaş yavaş tüm vücudumu öperek aşağılara doğru ilerletti öpücüklerini. Baksırımın üzerinden aletime bir öpücük kondurduktan sonra onu da bir çırpıda üzerimden çekip çıkarmıştı.
"Bir şey deneyeceğim." dedi hızlı hızlı nefes alıp verirken.
İkimizin de yatağa tam geçmesini sağlarken yatağa boylu boyunca uzandı ve beni ters bir şekilde üzerine çekti. Ne yapmak istediğini amladığımda nefes almayı unutmuştum resmen.
Yüzüne oturmamı sağlarken kendimi geri çekmeye çalıştım ama kasıklarımdan tutarak engellemişti. Daha fazla engel olmaya çalışmadım.
Kalça aramı araladıktan sonra deliğimde ıslak dilini hissettiğimde derin bir şekilde inledim. Çok iyi hissettirmişti.
Aldığım zevki ona da yaşatmak için biraz eğildim ve önümde kalkmış ve sert aletini avuçlarımın arasına aldım. Dilimle biraz yaladıktan sonra ağzıma alıp boğazıma kadar almaya çalışmıştım.Tolganın inlemesini duyduğumda gülümsemiştim. Dilimi aletinin ucuna sürdüğümde kalçamı ısırmasıyla küçük bir çığlık atmıştım.
Bir süre daha diliyle deliğimi istila ettikten sonra kalçama sert bir tokat attı ve beni yavaşça üzerinden kaldırdı. "Bu kadar oyalanmak yeter bebeğim."
Dudağımı bir kez daha öperken dilimizi buluşturmuştu. Sıcak dili benimkiyle ağzımın içinde değil de dışarda buluşunca çok daha farklı hissettirmişti.
Alt dudağımı ısırıp bıraktıktan sonra belimden tutarak önünde domalmamı sağlamıştı. Aletini yeterince kayganlaşmış kalça aramda hissettiğimde nefesim yeniden hızlanmıştı.
Aniden hazırlamadan içime girdiğinde çığlık atmıştım. Birkaç saniye acının geçmesini beklemiş ardından gelgit yapmaya başlamıştı.
İçimde ileri geri kayıp duran aletinin çarptığı noktayla nefesim kesilir gibi olmuştum. Derin bir şekilde inlerken zorlukla konuşmuştum, "Hızlan!"
Tolga sanki bunu bekliyormuş gibi saçımdan tutarak kendine çekti ve kafamı göğsüne yaslarken içime daha hızlı girip çıkmaya başladı.
Odada ikimizin inlemeleri yankılanırken elimi aletime attım ve çekmeye başladım. Aldığım zevkle ve acıyla gözlerimden yaş akarken elime boşalmıştım.
Tolga da daha fazlası mümkünmüş gibi biraz daha hızlanıp aniden durdu ve erkeksi inlemesiyle içime boşaldı. Birkaç kez daha gelgit yaptıktan sonra içimden çıktı ve nefes nefese kendisini yatağa attı.
Yanına uzandığımda beni tutup kendisine çekti ve üzerine uzanmamı sağladı. Dudağıma küçük bir öpücük kondurduktan sonra elimi tuttu ve birkaç dakika önce elime akıttığım meniyi diliyle yalayıp temizledi.
Yeniden tahrik olmuş bir şekilde yüzüne bakarken boynuma bir öpücük daha kondurdu ve kafamı göğsüne yasladı. "Uyuyalım güzelim."
Bir şey demeden göğsüne bir öpücük kondurdum ve bedenine sarıldım sıkı olmayacak bir şekilde. Zaten yorgunluk tüm vücudumu sardığı için birkaç saniye bile geçmeden gözlerim kapanmıştı.
____
Vallaha hiç utanmadım yazarken. Sonunda seviştiler #şükür #hamd
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÖVMECİ -GAY
Random[TAMAMLANDI] "Merhaba, kalçamın tam üzerine var olan en seksi dövmeyi yaptırmak istiyorum."