Yine beraber uyandılar,yine sarmaş dolaş.Buna alışabilirim dedi Derin içinden sana alışabilirim.
"Yarın 50.yıl kutlaması var geleceksin dimi."
"Emir Orhan beyden başka şansım yok sanırım."
"İyi o zaman orada görüşebileceğiz ancak yarın, iki saat sonra Adanaya uçuyorum maalesef."
"Neden gidiyorsun.""Amcamları ziyaret etmeliyim, davet etmeliyim ,yönetim kurulu başkanı olduktan sonra ilk onların gelmesi uygun olmaz.Aile kuralları diyelim.Beraber döneceğiz İstanbula."
"Tamam,dikkat et kendine olur mu?"
"Asıl sen dikkat et Derin,aklım hep sende kalacak."
"Ben yıllardır yalnız yaşıyorum,kendime bakabilirim,Baran."
"Çıkmalıyım ben ,sen ne yapacaksın bu gün."
Yavaşça yaklaşıp kollarına aldı kızı,utancını gizlemekte zorlanıyordu Derin,
"Bilmem alışverişe gitmeliyim kutlama için."
"Yalnız mı."
Elleriyle adamın zaten düzgün olan yakasını düzeltir gibi yaparken cevap verdi Derin,
"Baran Kutluhan bir kadın asla alışverişe yalnız gitmez cık cık cık öğren bunları, Emelle giderim."
"Dikkatli ol güzelim,seni sana emanet ediyorum."
Derin nasıl yaptı anlamadı boynuna sarıldı bir anda; Baranda ellerini kızın sırtında kenetledi sıkıca; kokusunu içine çekti ,
" seni özleyeceğim,güzelim."
Gülümsedi kız Baranın yanağına bir öpücük kondurdu.
"Çabuk dön."
Ne olursa olsun dedi Baran kendine, bunu yapmadan gidemezdi;önce saçını kulağının arkasına sıkıştırdı kızın,sonra yavaşça eğildi yüz yüzeydiler şimdi,kokusu buram buram burnundaydı ,dudakları değince Derin'in dudaklarına, kapandı kızın gözleri ,şehvet yoktu bu öpüşte; şevkatle,aşkla öptü onu Baran ve arındı adam aşka düştü bundan sonra sadece Derin vardı.
Baransız boştu her yer.İçinde anlamdıramadığı bir his vardı hasretti bu ne ara bu kadar kapılmıştı ona bilmiyordu.Emeli aradı.
"Davet için alışverişe çıkalım" dedi.
"Olur bebek yarın uygun mu."
"Kutlama yarın Emel ya bulamazsak."
"Şok şok şok Derin Türker kıyafet bulamamaktan korkuyor."
"Zevzek."
"Buluruz arkadaşım erken çıkarız ikimizinde boş günü nasılsa."
"Anlaştık o zaman."
Keyfi yoktu hiç bu gün. Ne ara işledi bu adam içine bu kadar,hasretini çekecek kadar,arasam mı ki ama o aramadı belli ki uygun olmadı hiç.Dairesinin önüne gelince her yer çiçeklerle doluydu.Baran diye düşündü ama yanılıyordu.Çiçeklerin üzerindeki küçük zarfı açınca gerçek ortaya çıktı.
''Kutluhan Holdingin güzel ve zeki avukatı Derin Türker,Kutlama partisinde sizinle tanışmak için sabırsızlanıyorum.''
RÜZGAR SARAÇOĞLU
Şimdi tam oldu.Bir tehdit çiçeğim eksikti.Hangi hasta ruh tehdit etmek için çiçekleri kullanır ki.Ben de Baran sandım unuttumu ki beni.Emelle buluşunca alışveriş maratonu da başladı.Mağaza vitrinlerine bakarken;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
derin sızı
General FictionÖyle bir seveceksin ki yüreğinden kimse ayıramayacak. 17eylül 2014-29mayıs 2015