Konağın bahçesine park eden arabadan hızla inen genç kadın ,sinirden köpürmekle ,hırsından ağlamak arasında gidip gelen bir ruh hali içerisindeydi .
Bir senedir bu adamın karısıydı.
Evet ;ona hala aşıktı;belki eskisinden daha da fazla ama ona aşık olması şu an onu boğmak istemesine engel olamıyordu işte.
Oysa bu gün özel bir gündü ikisi için ,ona evlenme teklifi etmişti,tam bir sene önce bu gün,Derin sabah özenle hazırlanmış ,siyah diz üstü üzerine ikinci bir deri gibi yapışan elbisesini giymiş,makyajına özenmiş pek rahat edemesede siyah stilettolarını ayağına geçirmişti.
Baranın ona bir sürpriz yapmasını bekliyordu ve hazırlıklı olmalıydı.
Evet bir sürpriz yaşamıştı ama bu beklediğinin aksine kötü bir sürprizdi.
Evin içinde hızla ilerlerken odalarına çıkmayı düşünmedi bile ,eğer yalnız kalırlarsa ilk kavgalarını bütün evi ayağa kaldıracak şekilde edebilirlerdi.
Dosdoğru mutfağa ilerledi, yardımcılar akşam yemeği hazırlığı yapıyordu.Bir hışım mutfağa girdiğinde herkes( yine mi!)diye aklından geçirmişti,kendi aralarında fısıldaşırken Derin tezgahta soğan doğrayan Özlem'e,
"Sen bırak ben yapacağım,"deyince ikiletmedi Özlem ,normalde çok naif,sıcak kanlı ,uyumlu olan Derin hanım ,öfkeli olduğu zamanlarda tam bir Laz kızına dönüşüyordu; hırçın ve dediğim dedik,bu sebeple tüm yardımcılar ayağındaki sivri topuklu ayakkabılarla mutfakta az önce dört kişinin yaptığı işi Derin hanımın tek başına yapışını izliyordu,soğanları doğruyor,ocaktaki yemeği kontrol ediyor,topuklarını vura vura fırındaki tatlıya bakıp tekrar doğrama işine dönüyor; üstüne üstlük süreklide söyleniyordu,kızlar kıkırdarken meseleyi anlamışlardı .
Baran beyin bitmeyen kıskançlıklarından biriydi ama bu sefer Baran bey sınırı fazla aşmıştı ki ;Derin hanım resmen sinirden deliye dönmüştü;
"Yok anlamıyorum evet evliyiz biz tamam ama bu nedir,ben yıllarca boşunamı okudum.....beni rahmetli babam durduramamış zamanında........sen bay ukala herşeyi çok bilen........"
Aynı esnada mutfak kapısının önünde gelinini izleyen İnci hanım oğlunun yine ne yaptığını anlamaya çalışırken içeri girmeyecekti, çünkü Derin onu bu halde gördüğünü anlarsa sonra çok üzülürdü.
Baran annesinin arkasından geldiğinde mutfağa girmek için ilerlerken İnci hanımın kötü bakışlarıyla karşılaşmış bir süre kızgın karısının mutfağa tezat olan şık görüntüsüyle yemek yapışını izlerken; hem mutlu hem de öfkeliydi;mutluydu Derin'in bu hali hem komik hem çok tatlıydı,kızgındı bu kız neden herşeye itiraz ediyordu ki hem de böyle bir günde.
İnci hanım sert sesiyle "beni izle"dedi karısını izlerken gözlerini bile kırpmayan oğluna.
Aynı kattaki çalışma odasına girdiklerinde ellerini göğsünde kenetleyen İnci hanım;
"Anlat bakalım yine ne yaptın."
Baran buna inanamıyordu; kendi annesi bile o dik başlı söz dinlemez karısının büyüsüne kapılmıştı.Sitemkar çıkan sesi ile ;
"Neden ben, belki o birşey yaptı,"
Annesi az önce karısı gibi ona gözlerini mi devirmişti,
"Baran Kutluhan karşında annen var senin müdürlerinden biri değil, git onlara anlat sen haklılığını,"
Sesli bir off çektikten sonra öfke ile konuşuyordu Baran.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
derin sızı
General FictionÖyle bir seveceksin ki yüreğinden kimse ayıramayacak. 17eylül 2014-29mayıs 2015