Bölüm 12

14.5K 977 11
                                    





                     6 AY SONRA MERSİN

"Yine orada oturdu bütün gün Emre."

"Ne olacak bu kızın hali Gülseren birşey yap kaç yıllık arkadaşımız."

"Biliyorsun elimden birşey gelmiyor sevgilim Emel bile bilmiyor burada olduğunu o akıllı bir kız üstesinden gelecektir toparlanacak"

"Bilmiyorum karıcığım doğru düzgün yemek yemiyor,gülmüyor,konuşmuyor bütün gün o kumsalda oturup denize bakıyor."

"İşe başladığında toparlar biraz,kafası dağılır üstüne gitmek istemiyorum ya bizden de kaçarsa Allah korusun."

"İyi madem Gülseren sen gelme artık ofise, Derinle senin davalarını hallederiz sekiz aylık hamile bir avukat adliyede ilginç oluyor.Bak o mübaşirin aklı çıkıyor sen doğurucan mahkeme salonunda diye."

"Ha ha ha espirili kocacığım bir kere ben çok iyiyim.Çalışırdım da kızım erken gelmek istiyor babası gibi aceleci oda."

"Şaka yapıyorum benim güzel karım dinlen uzat bacaklarını git bak o kumsalda ne varmış Derin aylardır baka baka bitiremedi."

"Zaten dinleniyorum.Derin elimi bir şeye sürdütmüyor ki sürekli temizlik yemek gündelikçi modunda".

Bu sevimli çiftin veranda da yaptığı sohbetten habersiz Derin boyundan bağlı şifon elbisesiyle kumlara oturmuş derdini denize döküyordu.Aylardır anlatıyordu denize dalgalara ;

"Baran unuttun mu beni altı aydır sensizim,nefessizim.Haberde alamıyorum sesini duyarsam yüzünü görürsem kokunu çekersem içime dayanamam.Kızgınsın bana aramadın da ararsan bulurmuydun ki belki bulurdun, özledim seni ,sensiz uyuyamıyorum ,aylardır üşüyorum ,yaz kıyamet ama ben sensiz üşüyorum."


"Derin hadi yemek yiyoruz "diye seslendi Gülseren.

Düşüncelerinden sıyrılıp ayağa kalktı kız üzerine yapışan kumları silkeledi.Zaten aylardır düşünüyordu.Kalbi bin parça Akdenizde bir sahil kasabasında iki katlı denize sıfır bu müstakil evde arkadaşlarının yanında saklanıyordu.Bir kaç ay sonra yeni bir hayat kuracaktı kendine  iyice unutulunca belki de çoktan unutulmuştu bile.


             ***************

"Nasıl bir iz yok,uçmadı ya,ölmedi ya nerede Akın ajan mı bu kız aylardır bulunamıyor."

"Rüzgar abi kimseyle iletişimi yok ailesiyle arkadaşlarıyla hastahane eczane banka hiç bir yerde izi ismi yok.Sanki altı aydır yaşamıyor."

"O arkadaşından da bir iz çıkmadı mı?"

"Yok abi kız Dağhanla birlikte telefon e mail posta hepsini izliyoruz iletişimleri yok."

"Nasılsa bulacağım seni Derin sen benim tek kozumsun adama iş ortamında bir şey yapamıyorum elimi kolumu bağladı sen kalbisin elime bir geçsen o kalp benim olacak acıyla kıvranacak."

"Öyle diyorsun ama abi kızı hiç aramıyor Baran."

"Ya da aradığını iyi gizliyor Akın, ondan önce kıza ulaşmalıyız b planımın tek olmazı Derin onu bulamazsam yenilirim ki ben yenilmekten hiç hoşlanmam bilirsin."



            ****************

"Emel aramadı mı seni hiç. "

"Arasa söylemezmiyim Dağhan yok oldu meraktan ölüyörüm bende.Ayrıca Dağhan Kutluhan uçağa sen bindirdin ben değil."

"Ne yapayayım sevgilim mecburdum ,babamı biliyorsun."

derin sızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin