Aramalar,telefon dinlemeleri hepsi boşa çıktı."Hiç iz yok Derinden.Lanet olsun delireceğim baba o gün kolundan tutup almalıydım onu ;bense gurur yaptım arkama bile bakmadan bıraktım onu,nasıl izin verdim o adama nasıl yanıldım baba beni terk etmesine o kadar odaklandım ki sebebini araştırmadım bile."
Tüm aile çiftlik evinde bekliyordu, Emel çok endişeliydi adi herif resmen tuzağa düşürmüştü onları uzun süren sessizliğin çalmayan telefonların ardından Baran öfkeyle ayağa kalktı.
"Bekleyemeyeceğim böyle gidiyorum."
"Nereye "dedi babası.
"Nereyi arıyorlarsa oraya baba" sözünün bitmesiyle çalan telefon zili kocaman salonu doldurdu.
Telefonunun ekranına bakan Emel "tanımadığım bir numara" dedi Dağhana.
"Açma o zaman" diyen adama karşı çıktı Baran her umut kapısını zorlamalıydı bilinmeyen bir numarayı bile...
" hayır aç belki Derindir."
"Efendim."
"Emel,benim."
"Derin,çok şükür ,iyi misin,neredesin?"
"Emel burada kötü şeyler oluyor adamlar var..."
"Ağlama Derin ne oluyor sakince anlat."
"Bilmiyorum adamlar var silahlı Rüzgarı istiyorlar çok kalabalıklar KORUMALAR VURULDU ,sadece Akın var Emel onu da öldürecekler, beni almak istiyorlar ,anlat Barana Güneşi korusun ve...beni affetsin bu kadar aptal olduğum için."
Emelin elinden telefonu alan Baran endişe dolu sesiyle seslendi
"Güzelim."
"Baran ÇOK KORKUYORUM YA BENİ ALIRLARSA."
"İzin vermem güzelim 'şimdi telefonu ne olursa olsun kapatma ,ben yerini öğreneceğim ,seni bulacağım korkma."
"Gelme Baran sana da zarar verirler lütfen gelme."
"Sen ne olursa olsun telefonu kapatma." Derin'in sesi korku doluydu,
"İçeri giriyorlar kapıyı zorluyorlar ."
"Kapatma sakin Derin sakla telefonu." Sonrası kapının kırılma sesiyle başlayan arbede ve tartışma sesleri.
"Kızın bununla alakası yok ,bırak gitsin."ses Akına aitti.
"Ona biz karar veririz,sen değil.Az sonra damlar Rüzgar iti o zaman hesaplaşırız.OOOooo geldi bile aylardır ulaşamadığımız adam bu kız için beş dakikada buraya bitti."
Sinirli olduğu sesinin her tınısına yansıyan Rüzgar
"Ne halt ettiğinizi sanıyorsunuz siz defolun buradan",dedi.
"Sen kaşındın para hesaba yatmadı aylardır ,Yorgo abi parayı istiyor ,para gelene kadar kız bizimle gelecek."
"Onun değerli olduğunu da nereden çıkardın ,benim için bir önemi yok ki neden parayı vereyim."
"Komik olma Rüzgar biz herşeyi görür ve biliriz madem değeri yok neden onunla kaçma planları yapıyorsun."
Derin ve Akın şok olmuştu bu yeni bilgiyle.Rüzgar Akına bile bahsetmemişti bu plandan ,Derinle yeni bir hayat kuracaktı ;sadece ikisi bir hafta kalmıştı sadece bir hafta bu Yorgo ortaya çıkmasaydı.
"Çokta güzelmiş "dedi Yorgonun sağ kolu pis bir sırıtışla
"Belki sen parayı getirene kadar oda bize faizini öder."Öfke ile öne atıldı Rüzgar;
"Gebertirim seni doğru konuş seni..."bir anda patlayan silah sesi telefonda olanları dinleyen Baranın kulaklarında çınladı,kaskatıydı Baran orada olmalıydı .
Derin nerede idi ,ona ne olmuştu.Hemen kendi telefonunda bekleyen adamına
"Buldunuz mu dedi, "yarım saat sonra kordinatlar elimizde olur Baran bey."
"Acele edin "dedi Baran.
Geçmek bilmeyen dakikalar gittikçe herkesin gerilmesine neden oluyordu ,çalan kapı tüm bakışları o yöne çevirdi.Kapıyı açan Baran en beklemediği kişiyle karşı karşıyaydı.Kanlar içindeki Akın ve kucağında taşıdığı Derin.Kızı Baranın kucağına bırakan Akın
" Şimdi ait olduğu yerde "dedi ve bayıldı.
Salonda oturanlar Baranın bağırmasıyla girişe yöneldi şimdi hepsi hem sevinçli hemde endişeliydi Derin neden baygındı ve neden üstü başı kan içinde idi yoksa......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
derin sızı
General FictionÖyle bir seveceksin ki yüreğinden kimse ayıramayacak. 17eylül 2014-29mayıs 2015