O tek kelime artık geri dönülemezi başlatmıştı.....
''Siz tanışıyormusunuz''diye soran Dağhan cevabını almaya fırsat bulamadan bu günün kabusu tabir_i caizse odaya daldı.
Ve doğruca herkes gibi bu ani girişe şaşkın olan Derin'in önüne dikildi.Öfkesi, kibirli yüzünden taşıyordu.Sinsi bakışlarını saklama gereği duymuyordu artık.
Zaten kız ona yüz vermemişti,bu yetmezmiş gibi bir de işini batırmıştı.Rüzgar denen kabadayı bozuntusu canını okuyacaktı şimdi; tüm suçlu Derin denen bu sürtüktü ,ona gününü göstermeden gitmeyecekti buradan.
''Sen ..sen beni nasıl işten attırırsın.Nasıl bu yetkiyi sahipsin.Yirmi beşinde bir kız Kutluhanların yönetim kurulu toplantısına bile katılma ayrıcalığına sahip..''
Alaycı ses tonu artık daha da cüretini aşarak odadaki herkesi şok eden sözleri söylerken ,arsızca kızın bedenini süzüyordu.
''Söylesene bu güç için kime ne veriyorsun.''
Bağıran biri karşısında hep paniğe kapılan Derin ;lal olmuş kalmıştı adamın karşısında.Baran Derin'i kendine çekti ve Mete'nin önüne dikildi. Baran'ın heybetinden ve öfkeden çakmak çakmak olan kara gözlerinden ürkse de Mete geri adım atmayacaktı.
"Bana bak,"dedi Baran
''Derdin ne bilmiyorum ama lafını tartta konuş ,yüzünü dağıttırma bana."
Çirkin bir kahkaha yankılandı oda da.....
''Vay vay vay demek Baran Kutluhandı ha..... holdingin veliahtı ondan burnun kaf dağında kimselere yüz vermiyordun demek ki.Seni sürtük," demesiyle Baran'ın adama atılması bir oldu.
Tüm öfkesiyle vuruyordu Baran,adi herifin pis kanı yüzünü kaplamıştı ama Baran'ın öfkesi dinmemişti.Ellerinin kanamasına rağmen yakasından tutup kaldırdığı adama tekrar vuracakken yumruğunu tutan küçük titreyen elin sıcaklığıyla durdu.
''Lütfen dur Baran..... öldüreceksin.''
Kızın dolu dolu gözleri sakinleştirdi öfkeli adamı.
Gelen güvenlik Mete'yi apar topar dışarıya çıkardı.Meteden kalan yerdeki kanıydı; muhtemelen kırık bir burun ve çeneyle aylarca uğraşması gerekecekti.
Oda da olaya şahit olan herkes suskundu .Derin olayın şokuyla Baran'a iyice sokulmuş, hala yakaladığı elini sıkı sıkı tuttuğunun farkında bile değildi.
İnci hanımın telaşlı sesi onu girdiği şoktan çıkardı.
''Neydi bu Orhan ,kimdi bu adam derdi ne.''
Tek bir kelime çıktı yaşlı kurdun ağzından.....
''HAİN''.
Tüm gözler Baran ve Derin üzerindeydi şimdi ;farkında bile değillerdi ama el ele duruyorlardı.İnci hanım bu karmaşanın içinde bile sevinen kalbine kulak verdi ,kalbi hep istemişti Derin'in gelini olmasını o kadar naif ve zarifti ki Baran'ın öfkesine ancak o iyi gelebilirdi.Kalbinin dileği gerçekleşmişmiydi yoksa?
Eline değen ıslaklığa bakan Derin önce dakikalardır Baranla elele olduğunu fark etti ve genç adamın elinden onun eline bulaşan kanını.Baran'ın adama attığı yumrukların şiddetinden zedelenen elini avuçlarının içine alan Derin boynundaki beyaz fuları hiç tereddütsüz kanayan yere sardı.Baran'ın aşkla bakan bakışlarına kendi üzgün kırgın bakışlarını çevirdi.O tek kelime artık geri dönülemezi başlatmıştı.
''Acıyor mu?''dedi kız dolan gözleriyle hafifçe sulanan burnunu çekerek.
Çok çok tatlıydı bu hali.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
derin sızı
قصص عامةÖyle bir seveceksin ki yüreğinden kimse ayıramayacak. 17eylül 2014-29mayıs 2015