Bölüm 13

14K 900 6
                                    

"Kızlar siz eve dönün ben kalırım karımla "dedi Emre.

"Olmaz sen beceremezsin tek başına."

"Hemşireler var Emel hem sen ne biliyorsun."

"Karşında iki yeğeni olan bir teyze var Emre bey sence hangimiz daha tecrübeliyiz hem kadınlar doğuştan anaçtır.O zaman sen ve ben kalıyoruz getir götüre adam lazım Derin sende evi hallet bebek nasılsa normal doğumdu yarın öğlenden önce çıkarız herhalde."

"Tamam ama Derin seni taksiye ben bindireyim gecenin bu saati yalnız olmaz,"dedi Emre.

Bebeğin doğmasıyla mutlu olan Derin eve geldi bebeğin beşiğini Gülserenin odasını hazırladı,evi toparladı yarın için tatlı yemek bir de lohusa şerbeti yaptı.Duş aldı ama uykusu gelmiyordu ,ilk kez bu evde yalnızdı. Verandaya çıktı hava bunaltıcı olunca da verandaya çıkar buradaki hamakta uyuyakalırdı   bazen ,hatta bir gece düşmüştü bile hamaktan.Kumsala doğru yürüdü biraz zayıflamıştı son zamanlarda ama güzelliğinden birşey kaybetmemişti, ipli uçuş uçuş pembe elbisesiyle peri gibiydi, hafif esen rüzgarda nemli saçları uçuşuyordu.Gökyüzü yıldızlarla doluydu. Barana kumsalda sarıldığı akşamı hatırlattı ona yıldızlar.

Güneş doğmuştu ,mutluydu kız aylardır ilk kez ,bu bebek ona mutluluk getirmişti.Gözlerini kapatmış Baranın yüzünü hayal ederken ayak seslerini duyunca korkuyla gözlerini açtı.

"Senin burada ne işin var sen nasıl buldun burayı."

"Sana da merhaba Derin eee..arkadaşının bebeği doğmuş hayırlı olsuna geldim."

"Defol buradan polisi ararım yoksa "eli cebindeki telefonu kavradı.

"Ben yardıma geldim sana senin söylediklerine bak resmen kalbim kırıldı şimdi ,oysa zaman kötü inanırmısın yeni doğan bebekleri hastahaneden kaçıran vicdansızlar var."

"Kes sesini defol buradan Rüzgar"

"Korkma meleğim ben hallettim herşeyi Akın abisi küçük bebeğin yanında ona göz kulak oluyor.Allah korusun bebeğe bir şey olursa anneside perişan olur."

Derin sözlerinin arkasındaki imayı anlamıştı o akşamda aynı bu tavırla onu tehdit etmişti,o zaman korkmuş kaçmıştı ama şimdi iki saat önce doğan bir bebekle ona şantaj yapıyordu .

"Ne istiyorsun."

"Aferin benim akıllı kızıma birbirimizi anlamaya başlamışız istediğim sensin Derin Türker."

"Saçmalama."

"Yalnış anladın meleğim seni derken benimle İstanbula dönüyorsun,benimle çalışıyorsun bir süre sonra da nişanlanıyoruz bu kadar."

"Sen kafayı yemişsin asla yapmam anladın mı asla yapmam öldüreceksen öldür umrumda bile değil."

"İyi o zaman bak şimdi görüntülü arama yapıyorum bakalım kim ekrandaki evet aaa.... bu bebek Güneşti adı dimi bak Akın abisi onu şimdi alacak attalara götürecek."

"Lanet olasıca tamam dur allah belanı versin senin ,benimle derdin ne beni bir bebekle tehdit ediyorsun canisın sen ,senden nefret ediyorum."

"Cık cık cık çok kaka sözler bunlar hiç sana yakışıyor .Hem neden kişisel algılıyorsun ki sadece iş meleğim."

"Bir daha bana öyle deme ben senin hiç birşeyin değilim asla da olmayacağım."

"Şimdilik,anlaştığımıza göre kimseye çaktırmıyorsun geçen sefer ki gibi toz olmak yok aylardır seni aratıyorum iyi saklandın gerçi."

derin sızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin