SEJAK dari kejadian beberapa hari yang lalu menyebabkan hubungan antara Claryssa dan penghuni yang lain menjadi agak rapat.
Mereka mula bersuai kenal dan berborak bersama-sama.Claryssa terpaksa beramah mesra dengan mereka supaya dia tidak disyaki oleh sesiapa tentang identiti yang sebenarnya.
Hayes dan Henry pula terpaksa meninggalkan Claryssa buat sementara atas urusan kerja yang penting di Itali
Claryssa sedikit pon tidak mengambil kisah tentang kehadiran atau kepulangan abangnya.
Malah dia lebih bahagia bebas daripada pantauan abangnya yang terlebih overprotective.Kaki Claryssa laju mengorak langkah pantas untuk memulakan pencarian ibu bapanya.
Leo pula dipaksa untuk tidak mengikutnya .FLASHBACK....
"Cik Claryssa kalau saya tak ikut cik nanti Tuan Henry marah saya!, Kalau Mr henderson tahu mana mana ha?!"-Kata Leo dengan panik.
Tangan Claryssa ralit menguatkan ikatan ditangan Leo dan kaki Leo dengan selamba.
"Alaa kalau kau diam takdenya diaorang tahu faham ergh"-Balas Claryssa.
"Ye pun cik tak perlu lah ikat saya sampai macam ni"-Kata Leo Lagi.
"Nanti kau ikut aku so aku kene ikat kau.. Hehehe okey bye leo aku sayang kau!" -Kata Claryssa dengan senyuman lalu diusap lembut kepala Leo.
Beg tangan dicapai lalu terus mengorak langkah laju meninggalkan Leo.
"CIK CLARYSSA HATI HATI!!"-Jerit Leo.
"AKU TAHU LAAA!!"
"Nasib dapat bos macam dia haih"
Flashback end ...
"Hehehe padan muka kau Leo.."
Kaki Claryssa makin dipantaskan langkahnya menuju ke arah kereta audi hitam miliknya.
Kot ditangan terus dibuka lalu disarung laju ditubuhnya.Claryssa membetulkan sedikit rambutnya dan dibiarkan lepas dengan cantik.
Dush!
Terus terduduk Claryssa apabila dia telah melanggar satu tubuh sasa .
"Aduh.. masa aku tengah ada masalah ni la nak berlanggar dengan orang.. Woi buta keee?!"-Marah Claryssa
YOU ARE READING
CLARYSSA ROSE EVEFANIO
RomanceTujuan utamanya adalah mencari ibu bapa kandungnya . Gadis dingin dan berpendirian, Tidak semudah itu akan jatuh dengan perkara yang remeh. Claryssa Rose Evefanio Gadis dingin yang berkerjaya sebagai peguam dan penasihat atau lebih digelari consigli...