KERUSI hitam yang di duduki sementara tadi terus disepak kuat melanggar dinding. Kaki panjang dan kuat itu menyepak kuat kerusi hitam dan mendengus geram.Kyle yang berdiri tegak dihadapan gerangan itu terus menunduk wajah dan ternaik sedikit henjutan bahunya akibat terkejut.
Matanya sedikit terbeliak melihat kerusi itu sudah patah disepak oleh abangnya sendiri.
Kevin mula mendengus geram dengan kuat dan menjerit melepaskan geram dengan lantang.
Semua benda yang berada disekelilingnya dibaling dengan penuh perasaan amarah .Kyle hanya terus menunduk ketakutan dan mendiamkan diri melihat abangnya yang sudah mula mengamuk.
"ARRRRRGHHHHHH !!! KAU MEMANG TAK PANDAI BUAT KERJA KE HAAA?!! APA YANG SUSAH SANGAT NAK JATUHKAN CLARYSSA!!-Bentak Kevin dengan lantang.
"Aku... Aku tak tahu macam mana dia boleh jejak kitaaa!"-Jawab Kyle dengan ketakutan.
"TAK TAHU KAU KATA!!! , Eh kau tahu tak.. Benda aku dah plan dengan baik . MACAM MANA PEREMPUAN TU BOLEH TAHU SIAPA YANG LANGGAR MAK DIA HAAA?!!!!"-Marah Kevin dengan berwajah dingin. Kedua bahu Kyle dipegang kuat oleh Kevin dengan penuh kemarahan.
"Itu aku tak pasti... Aku dah bayar dia untuk tutup mulut. Claryssa ugut dia !!!"-Balas Kyle dengan sedikit gugup .
"ARRRGHHHHH TAK GUNAAAA!!!!"-Marah Kevin lagi. Tubuh Kyle terus ditolak kasar sehingga menyebabkan Kyle jatuh di atas sofa dengan kuat.
"Aku tak kira... Aku nak kau bunuh bapak dia!!, Aku tak boleh biarkan pembunuh tu hidup lama... MENYUSAHKAN AKU BETUL LAAAA!!!!"-Arah Kevin dengan penuh amarah.
"Claryssa bukan perempuan biasaa!!, DIA MAFIA !!!"-Balas Kyle yang cuba membantah tindakan gila abangnya itu.
"Dah la Kevin jangan la melampau sangat!, Cukup-cukup la tu membunuh!!"-Ujar Kyle lagi dengan berani.
"Habis dia bunuh bapa kita tau!! KAU TAK SEDAR KE SETAN!!!"-Balas Kevin dengan lantang.
"Ayah kita mati sebab kau sendiri !!!, KAU YANG BUNUH BAPA KAU!!!"-Ujar Kyle lagi dengan berani. Api kemarahan mula memuncak dengan tindakan abangnya yang semakin lama semakin melampau.
Terus Kevin berpaling ke arah Kyle yang masih terduduk di sofa dengan berwajah bengis.
Kevin mula melangkah ke Kyle dan mengunci Kyle daripada bergerak.Wajahnya bengisnya mula merapati dengan wajah Kyle ketakutan itu .
"APA KAU CAKAP!!!, EH KAU KENA INGAT!!!, KALAU TAK SEBAB AKU... SYARIKAT KAU DAH HANCUR!!!"-Ujar Kevin sambil mencengkam kuat tulang pipi Kyle dengan renungan mata helangnya.
YOU ARE READING
CLARYSSA ROSE EVEFANIO
RomanceTujuan utamanya adalah mencari ibu bapa kandungnya . Gadis dingin dan berpendirian, Tidak semudah itu akan jatuh dengan perkara yang remeh. Claryssa Rose Evefanio Gadis dingin yang berkerjaya sebagai peguam dan penasihat atau lebih digelari consigli...