Leo Playlist🦋
https://open.spotify.com/playlist/1Atpz6cIzI6691WiT8FFPo?si=cN0Ta3zfTLCcNRt73dXC3ASebelum mula membaca...
anda ada spotify?
sila la buka link itu dan dengar sambil membaca untuk terus menghayati gituw ceh.
macam mana nak buka?
copy link tu kemudian paste dekat google.
jadi anda boleh la pasang playlist ini untuk CRE . 41 dan CRE . 42 oghey.Sekian hehehe...
TERUKIR lebar satu senyuman manis di bibir Leo apabila melihat seorang gadis lengkap berbaju drees biru labuh dengan tudung cantik terletak dikepala .Tiara Hazel.
Nama yang indah seindah orangnya. Seorang yang lemah lembut dan seorang yang mampu mencairkan hati dingin Leo.
Tiara melambai kecil sebelum melintas jalan menuju ke arah Leo yang berdiri di arah bersaingan. Kepalanya mula menoleh kanan dan kiri memastikan tiada kenderaan sebelum melintas.
Kakinya terus laju melintas mendapatkan Leo yang kemas berpakaian lengkap bersuit hitam dan bergaya menawan hatinya.
bibirnya mengukir senyuman sebelum menyapa lembut lelaki di hadapannya.
"Hello princess..."-Tegur Leo dengan senyuman manis.
"Hello !.. Finally we meet again Leo"-Ujar Tiara lembut.
"Do you miss me princess?"-Soal Leo lalu menunduk menyamakan ketinggiannya dengan Tiara.
"Yes of course i miss my mikael"-balas Tiara dengan senyuman menatap lama mata hijau lembut itu.
"Miss you more my Tiara"-Ujar Leo dengan kenyitan mata.
"So ... Kita nak dating dekat mana?"-Soal Tiara teruja.
"Em... Dah la lama tak date . Jom sayang"-Kata Leo lalu menarik lembut tangan Tiara selamba.
"Aip!... Tak halal lagi"-Tegur Tiara lalu pantas menepis lembut peganggan Leo.
"Oh i'm sorry princess... One day you will be my wife"-Bisik Leo dengan senyuman menawannya.
"And i will"-Bisik Tiara pula.
"Wait for me to propose you princess "-Ujar Leo lembut
"Okey Mr Mikael"-Akur Tiara dengan ketawa kecil.
"Let's go!"-Ajak Leo dengan gembira.
"Oh kejap... Saya tertinggal sesuatu dalam kereta"-Ujar Tiara lembut apabila dia mencari-cari barang yang patut dibawa tiada ditangannya.
"Haih awak ni... Nak kena melintas lagi. Jom saya teman"-Ujar Leo dengan lembut.
"Op no... Biar saya je pergi . Awak tunggu sini sekejap okey"-Kata Tiara dengan senyuman.
YOU ARE READING
CLARYSSA ROSE EVEFANIO
RomanceTujuan utamanya adalah mencari ibu bapa kandungnya . Gadis dingin dan berpendirian, Tidak semudah itu akan jatuh dengan perkara yang remeh. Claryssa Rose Evefanio Gadis dingin yang berkerjaya sebagai peguam dan penasihat atau lebih digelari consigli...