BAMMMM !!!SATU tembakan kuat dilepaskan oleh Claryssa dari jarak jauh mengenakan tepat di kaki Kyle yang sudah mengacukan pistol ke arah Eric.
Terus ternaik bahu yang mendengar tembakan kuat dari belakang mengejutkan semua orang.
Semua menjadi sepi secara tiba-tiba dan mata semua beralih ke arah Claryssa yang baru melepaskan tembakan itu.
Kyle terus mengadu kesakitan dan terduduk sendiri di lantas dengan aliran darah yang laju terus turun membasahi lantai.
"ARRRGHHHHH!!!"-Jerit Kyle kesakitan.
"Enough Kyle Amorsan...."-Ujar Claryssa dingin dengan wajah dingin.
Eric tersenyum sinis.
Lantas pistol ditangan Kyle disepak kuat menjauh darinya yang sudah terduduk sendiri.
"You will die today ..."-Bisik Eric dengan sinis.
BUKKKKK!!!!
Satu genggaman penumbuk kuat dari tangan Eric menghentam kemas tulang pipi Kyle membuatkan kepalanya terus terteleng dengan percikan darah yang keluar dari mulutnya.
"ARGHHHHH!!"
Eric dengan berwajah penuh api kemarahan terus mencengkam kuat baju Kyle membuatkan saluran pernafasan Kyle mula tersekat.
"You touch my wife!... you hit her!!... This is too much!!"-Ujar Eric dengan penuh api kemarahan membuatkan Kyle yang sudah lemah lesu itu menjelingnya tajam.
"ERIC PLEASE STOP !!!! Nanti dia mati !"-jerit Claryssa apabila dia melihat tinggi tangan Eric untuk menghentam Kyle kembali.
Terus terhenti perbuatan Eric lalu dilepaskan kasar cengkaman leher Kyle itu dengan jelingan.
"Aku akan pastikan kau mati tapi bukan ditangan aku...."-Bisik Eric perlahan.
"Dan aku akan pastikan orang yang nak bunuh aku mati dulu !!!!"-Hambur Kyle dengan jelingan mengapi-apikan kemarahan Eric.
Tanpa disedari oleh sesiapa, Tangan Kyle mula merampas pistol yang diselit disebalik seluar Eric lalu terus mengacukan ke arah Claryssa secara tiba-tiba.
BAMMMMMMM!!!!
Satu das tembakan dilepaskan membuatkan mata Eric terus membulat ke arah tembakan yang dilepaskan tanpa disedari olehnya .
"RYSSAAA!!!"-Jerit Eric dengan lantang.
Claryssa yang sudah menutup mata rapat serapatnya akibat terlalu terkejut merasakan tiada apa-apa kesan yang terkena padanya.
Perlahan matanya dibuka sikit demi sedikit lalu terus menerkup mulut dengan penuh debaran dan air mata yang mula bertangkung melihat tubuh yang menyelamatkannya.
YOU ARE READING
CLARYSSA ROSE EVEFANIO
RomanceTujuan utamanya adalah mencari ibu bapa kandungnya . Gadis dingin dan berpendirian, Tidak semudah itu akan jatuh dengan perkara yang remeh. Claryssa Rose Evefanio Gadis dingin yang berkerjaya sebagai peguam dan penasihat atau lebih digelari consigli...