SATU tembakan yang kuat tiba-tiba datang menghentam Claryssa dan Eric yang baru sahaja mula bergerak meninggalkan kawasan itu membuatkam mereka berdua terkejut.Tembakan yang mengejut itu hampir mengenakan Eric menyebabkan Claryssa pantas menolak kepala Eric untuk menunduk bersama.
"ERIC!!"
BAMMM !!
BAMMM !!
"TUNDUK CLARYSSA!!"-Jerit Eric sambil menarik kepala Claryssa masuk ke dalam pelukannya.
Claryssa yang masih terkejut sibuk mengalihkan pandangan ke belakang .
BAMMM !!
BAMMM!!
Bertalu-talu das tembakan dilepaskan daripada beberapa kereta hitam yang mengikuti kereta Eric dari belakang membuatkan Eric terus memecut laju.
Eric mula mendengus geram apabila tembakan mereka mengenakan kereta miliknya berkali-kali.
"Fuck !!.. Siapa tu sial ?!!"-Soal Eric dengan api kemarahan.
Claryssa kembali mengerling sedikit kebelakang dengan kerutan dahi.
"Musuh kau ke?!!"-Soal Claryssa.
"AKU TAK PASTI?!!"-Balas Eric dengan menaikkan sedikit suaranya.
BAMMM !!
"RYSSA !!..."-Jerit Eric apabila das tembakan itu hampir terkena Claryssa menyebabkan cermin bahagian belakang keretanya mula pecah terkena peluru.
"UGHH KAU ADA SENJATA TAK?!"-Soal Claryssa dengan mendengus geram.
"DEKAT BAHAGIAN BELAKANG ADA!"-Jawab Eric pantas.
Claryssa terus menyelongkar bahagian tempat duduk belakang mencari-cari senjata di bahagian bawah tempat duduk belakang .
Akhirnya dia menjumpai selaras senapang SPR-4 milik Eric lalu pantas dia mengisi satu persatu peluru dan bersedia untuk menembak.
"KAU NAK BUAT APA?!"-Soal Eric dengan wajah kegusaran.
"LAWAN LAA !!"-Balas Claryssa dengan selamba.
"KITA BERDUA SAHAJA , MEREKA RAMAI !!"-Ujar Eric lagi.
"BELUM CUBA BELUM TAHU!!"-Kata Claryssa yang sudah bersedia untuk menembak.
"Buka benda ni cepat !"-Arah Claryssa.
Eric terus membuka tingkap bahagian atas kereta miliknya lalu Claryssa terus mengeluarkan kepalanya bersama selaras senapang.
Dia mula menujukan hujung senapang ke arah satu persatu kereta dibelakang dengan fokus.
BAMMMM !!
Satu tembakan dilepaskan hampir mengenakan Claryssa.
YOU ARE READING
CLARYSSA ROSE EVEFANIO
RomanceTujuan utamanya adalah mencari ibu bapa kandungnya . Gadis dingin dan berpendirian, Tidak semudah itu akan jatuh dengan perkara yang remeh. Claryssa Rose Evefanio Gadis dingin yang berkerjaya sebagai peguam dan penasihat atau lebih digelari consigli...